Jakub Dec

Jakub Dec We Feed You

Temat: Automaty do gier mają wypromować Łódź jako Europejską...

Źródło: Presservis

Automaty do gier mają wypromować Łódź jako Europejską Stolicę Kultury 2016


Łódź, która stara się o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016, promuje się za pomocą automatów do gry.
Łódź reklamuje największe organizowane w mieście festiwale: Camerimage, Dialog Czterech Kultur, Foto Festiwal, Explorer Festiwal i Międzynarodowy Festiwal Komiksu. W klimatyzowanych namiotach o powierzchni 50 mkw. ustawiono automaty do gry, a najlepsi gracze wygrają zaproszenia na łódzkie imprezy i weekendowe pobyty w Łodzi. W najbliższym czasie stoiska pod hasłem ”Łódź Miasto Festiwali” mają się pojawić m.in. na festiwalu Hip-Hop w Giżycku (1-2 sierpnia br.) i Coke Festival w Krakowie (22-23 sierpnia br.). Uzupełnieniem działań mają być m.in. pokazy filmów o Łodzi, konkursy i akcje samplingowe.
Nadzór nad działaniami PR powierzono agencji Telma Group Communications. (DOK)
Marcin Czyż

Marcin Czyż Organizuję
konferencje, eventy,
przyjęcia w Stacji
Nowa G...

Temat: Automaty do gier mają wypromować Łódź jako Europejską...

Łódź jako jedyne miasto kandydujące do tytułu ESK 2016 ma tak alternatywną promocję. Trzymam mocno kciuki :)
Jakub Dec

Jakub Dec We Feed You

Temat: Automaty do gier mają wypromować Łódź jako Europejską...

w Przekroju 2 numery do tyłu był całostronnicowy artykuł o staraniach wszystkich 7 miast. Zebralismy oczywiście najlepsze oceny. Kurcze nie mogę tego nigdzie online znaleźć. Może ktoś ma?
Pozdr,
Kuba
Jakub Dec

Jakub Dec We Feed You

Temat: Automaty do gier mają wypromować Łódź jako Europejską...

info ze strony UMŁ

Jedziemy do Giżycka
Namiot promujący Łódź jako miasto festiwali w najbliższy weekend pojawi się w Giżycku na imprezie „Mazury Hip Hop Festiwal”. To kolejna impreza muzyczna, podczas której tysiące osób z całej Polski będą poznawać kulturalne oblicze naszego miasta. Giżycko odwiedzimy w ramach starań o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Festiwalowe stoisko Łodzi ma 50 mkw. W specjalnie przygotowanym namiocie ustawiono automaty do gry, na których najlepsi gracze wygrywają zaproszenia na łódzkie imprezy i weekendowe pobyty w naszym mieście. Wszyscy odwiedzający łódzki namiot mogą też odpocząć na wygodnych pufach w klimatyzowanym pomieszczeniu - zamienionym w wielką komiksową mapę Łodzi autorstwa Krzysztofa Ostrowskiego, lidera zespołu Cool Kids of Death. Goście oglądają też filmy promocyjne o mieście i otrzymują promujące nas gadżety.

Kolejnym przystankiem na trasie festiwalowego namiotu będzie Kraków i Coke Live Festiwal, organizowany 22 i 23 sierpnia. (M.Ka.)
http://www.uml.lodz.pl/index.php?str=1201&id=14299



Wyślij zaproszenie do