konto usunięte

Temat: Chcemy pomóc PKP Intercity wydać (z sensem) 1 500 000 PLN

Z okazji 10-lecia PKP Intercity ogłasza rozpoczęcie "wizerunkowej kampanii reklamowej obejmującej swym zasięgiem prasę, internet, radio, jak i outdoor." Będzie też konkurs, a "w trakcie jego trwania PKP Intercity rozda ponad 3 652 bilety na przejazdy swoimi pociągami kategorii Express InterCity oraz Express." (oto link do informacji prasowej http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/reklama,pkp-inte...
Całość tej akcji ma kosztować 1 500 000 PLN, które pochodzi z komercyjnej działalności firmy - czyli my wszyscy pasażerowie pociągów Intercity jesteśmy tego "sponsorami" płacąc ciężkie pieniądze za swoje bilety.

Dlatego na Facebooku założyliśmy wydarzenie http://www.facebook.com/event.php?eid=193536160716737, gdzie już blisko 200 pasażerów PKP IC zgłasza pomysły, jak można sensownie wydać tę niebagatelną kwotę. Dołącz do nas!