Marta Tarka

referent, Publiczne
Gimnazjum

Temat: kwatery w południowej Dalmacji

Witam,\r\nPoszukuję niedrogich kwater w Chorwacji w miesiącu sierpniu na około 10 dni dla dwóch rodzin pomiędzy Splitem a Dubrovnikiem. W sumie będzie trójka dzieci i czworo dorosłych:). Chodzi mi o same noclegi - reszta we własnym zakresie. Jeśli ktoś ma jakieś sprawdzone namiary to poproszę i z góry dziękuję.\r\n\r\nPozdrawiam\r\n\r\nMarta
Stefan Skupień

Stefan Skupień Manager Sprzedaży

Witaj,

Jeżeli naprawdę szukasz niedrogich kwater nie rezerwuj ich przez Internet tylko jedź w ciemno, ja byłam już w Chorwacji 5 razy i ani razu nie miałam zarezerwowanej kwaterki..Oto plusy takiego rozwiązania:

- sam wybierasz jak daleko od plaży ma być kwaterka, jak daleko od sklepu baru itp. Wiadomo, ze w Internecie nikt nie pisze o wadach danej lokalizacji;

- sam wybierasz w jakiej miejscowości - po prostu jadą c wzdłuż brzegu sam decydujesz gdzie sie zatrzymasz;

- znalezienie fajnej kwaterki zawsze zajmowało nam tylko ok 1-2 h, czasami sami nas gospodarze zaczepiali jak tylko zjechaliśmy do danej miejscowości.

- możesz targować się na miejscu o cenę ;-)))

Oczywiście nie jest to łatwe po całej nocy jazdy, ale naprawdę da się wytrzymać ;-)))
Stefan Skupień

Stefan Skupień Manager Sprzedaży

Dorota Grotowska:
Witaj,

- możesz targować się na miejscu o cenę ;-)))

Temat wraca dość często. Rezerwować przed wyjazdem czy szukać na miejscu. Osobiście uważam, ze jak się jedzie samochodem z dziećmi tak jak Marta, to poszukiwanie kwater na miejscu po kilkunastogodzinnej trasie nie jest najlepszym pomysłem i może się skończyć "wybraniem" byle czego, żeby tylko móc się umyć i położyć... No ale to tylko moje zdanie.

witaj

wszystko zależy od ludzi...jeżeli w samochodzie jest dwóch kierowców jadących na zmianę szukanie kwatery nawet po całej nocy jazdy nie jest czymś strasznym... bo można zawsze złapać kilka chwil snu w trasie. W naszym przypadku zawsze na miejscu przebieraliśmy raczej, niż braliśmy byle co! Chcieliśmy znaleźć to, co odpowiada nam najbardziej, a to niestety widać najlepiej na miejscu...

Powiedzmy tak: jest to dobry sposób dla ludków, którzy nie zawsze mogą wcześniej zaplanować urlop (tak jak my), a raczej dowiadują się, że go mają w ostatniej chwili, wtedy do samochodu i można spokojnie jechać i znaleźć coś fajnego i sporo taniej.

To jest tylko moje zdanie, jeżeli ktoś czuje się pewniej mając coś zaklepane - to dlaczego nie :-))Przecież to wakacje i każdy powinien czuć się przede wszystkim komfortowo!
Anastazy Bąbel

Anastazy Bąbel administrator kosza
na smieci, klasaaad

Temat: kwatery w południowej Dalmacji

Zgadzam sie ze z dziecmi nie można jechac w ciemno . Ale byliśmy w Beli i mozemy wam cos doradzić. Po pierwsze poproscie o opinie na temat oferty która was interesuje od innych którzy tam byli. Po drugie wciemno mozna jechać.

Warunkiem jest aby trafić w dobre miejsce w poszukiwaniu kwatery w sobotę rano. Noclegi kończą się o 10.00 i wtedy na ulicach jest najwięcej łapaczy. Dodatkowo przy domach są kartki apartmani co oznacza wolne pokoje . Zaręczam że w dobym miejscu apartamant znadziesz w 30 minut.

Nie lubisz niewiadomego poszukaj przez internet polecam stronę z której korzystałem http://brela.com/ lub http://brela.com/makarska_riviera_links.htm. A potem zapytaj czy warto

Polecam tam gdzie ja byłem http://brela-novak.com 5* na 5

Temat: kwatery w południowej Dalmacji

Nie rozumiem skąd stwierdzenie, że nie można? Potwierdzam raz jeszcze jeszcze, że nawet z małymi dziećmi można jechać tam w ciemno...to nie dziki kraj, a infrastruktura turystyczna w CRO jest bardziej zaawansowana niż u nas, nie byliśmy i nie jesteśmy żadnym wyjątkiem, który w ten sposób podróżuje!
Fakt nie wyobrażam sobie takiej podróży z niemowlęciem, ale już ze starszym dzieckiem 1 rok + jak najbardziej). Do takiej trasy oczywiście trzeba się przygotować "z głową"...zapewnić dziecku zabawy do samochodu, foteliki obowiązkowo wysuwane (spanie w pozycji pionowej to udręka dla malucha), picie bez ograniczeń + częste postoje w ciągu dnia nawet na krótkie wybieganie i posiłki!

...oczywiście nie zamierzam na siłę przekonywać tych co nie spróbowali lub tych co się obawiają...

Byliśmy w zeszłym roku z bliźniaczkami 1,5 roku, dziewczyny przespały całą noc. Zatrzymaliśmy się rano ok 9:00 w Promejnej na Riwierze Makarskiej, zwiedziliśmy z maluchami plażę, zdążyłam wypić poranną kawkę, dziewczyny zjadły gofra - a tata przez ten czas w 1 h znalazł rewelacyjną i niedrogą kwaterkę!

W tym roku też jedziemy w tzw. ciemno, ale jeżeli kogoś to bardzo stresuje to rzeczywiście niech sobie coś zaklepie i jedzie na spokojnie ;-)))

Wolne apartamenty w Dalmacji!