konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Tutaj możesz zamieszczać ogłoszenia o wydarzeniach, które organizujesz.

Zamieszczaj pełne oferty spotkań, szkoleń, konferencji, pamiętając o podaniu daty oraz ceny danego wydarzenia (lub informacji, że jest bezpłatne).

Ogłoszenia zawierające tylko zaproszenie oraz link do konkretnego wydarzenia, nie zawierające daty i ceny - będą kasowane.

Aby umieścić ogłoszenie na grupie "Twoja Kariera" musisz być jej aktywnym użytkownikiem, co oznacza napisanie przynajmniej 6 wartościowych postów.

Wartościowych, czyli dodających coś do toczącej się dyskusji. Nie liczą się posty typu "Zgadzam się", "Ja też", ":)", itp.

Chcę przez to uniknąć sytuacji, w której ktoś wchodzi na grupę tylko po to, by umieścić w niej ogłoszenie.

Ogłoszenia osób, które nie spełniają tego wymogu, będą kasowane bez ostrzeżenia.Beata Rzepka edytował(a) ten post dnia 04.10.09 o godzinie 13:19
Karolina Volk

Karolina Volk siedzę na fejsie

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

KONKURS ŻYWIENIOWY DLA STUDENTÓW!

Weź udział w ogólnopolskim konkursie Nestlé skierowanym do studentów kierunków związanych z żywieniem i zdrowiem człowieka!

Zdobądź ciekawe doświadczenie zawodowe pod okiem specjalistów z zakresu dietetyki oraz komunikacji!

Aby wziąć udział w konkursie:

1. Zarejestruj się wypełniając formularz na http://www.nestle.pl/pl/nhw/Pages/zarejestruj-sie.aspx
2. Obserwuj Natalię Honoratę Witalną na Facebooku. Poznaj jej życie, zainteresowania oraz szczegóły związane ze zdrowiem i odżywianiem.
3. Wykonaj zadanie konkursowe.
4. Między 14 maja a 10 czerwca 2012 wyślij swoją pracę na adres: konkursnwh@pl.nestle.com
5. 18 czerwca 2012 wejdź na stronę: http://nestle.pl/pl/nhw lub na profil na Facebooku
i sprawdź czy wygrałeś!


Obrazek
Anna Nikiel

Anna Nikiel Specjalista ds.
promocji

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Jeśli masz wątpliwości co do podjęcia nauki systemem online przeczytaj artykuł http://www.eip.pl/dlaczego-warto-uczyc-sie-on-line.html a wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane.

Polecam jednocześnie kursy językowe w Szkole Języków Obcych Shamrock prowadzone właśnie online, przez skypa.
Rozpoczynamy właśnie liczne kursy wakacyjne. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Szkoła Języków Obcych Shamrock oferuje kursy dla osób wyjeżdżających do pracy za granicę. Obejmują one naukę słownictwa z wielu popularnych dziedzin zawodowych, a także pomoc w tłumaczeniu niezbędnych dokumentów, czy doboru właściwych zwrotów w planowanej rozmowie kwalifikacyjnej.
Znajomość specjalistycznego języka pozwoli Ci na podniesienie swoich kwalifikacji i otworzy możliwości aplikowania na stanowiska dotąd niedostępne. Sprawdź- awans jest w zasięgu Twojej ręki.

Nauka odbywa się on-line i jest dostępna z każdego miejsca na świecie.
Zapoznaj się z naszą ofertą na stronie http://www.szkola-shamrock.pl/cennik/promocje/.

Zapraszamy!

http://www.szkola-shamrock.pl/
Pn - Pt: 09:00 - 16:00
Gadu - Gadu: 28643507
Tel: 00 48 77 466 18 18

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Trwają zapisy na VIII Letnie Praktyki Badawcze - wakacyjne interdyscyplinarne warsztaty dla studentów i doktorantów, których celem jest wykorzystanie matematycznego sposobu myślenia do rozwiązywania rzeczywistych problemów firm i instytucji. W poprzednich latach zrealizowaliśmy projekty m.in. dla Narodowego Banku Polskiego, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Casinos Poland, Infovide-Matrix i wielu innych.
Do wzięcia udziału serdecznie zapraszamy osoby mające zainteresowania naukowe z dziedzin takich jak ekonomia, informatyka, matematyka, a także nauk technicznych. Zapewniamy pracę w interdyscyplinarnych grupach projektowych. Więcej o tym jak pracujemy można przeczytać na stronie http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/jak-pracujemy. W naszych działaniach wzorujemy się na brytyjskich doświadczeniach industrial mathematics (http://www.maths.edu.pl/PrzykladyZeSwiata).
Letnie Praktyki Badawcze organizowane są przez: Instytut Badań Systemowych PAN, Centrum Zastosowań Matematyki Instytutu Matematycznego PAN oraz Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Odbywają się w okresie lipiec-wrzesień 2012r. w Warszawie.
Jeśli nie lubisz się nudzić, wolisz aktywnie spędzać wakacje, chcesz poznać wielu tak ambitnych ludzi jak Ty, zobaczyć na własne oczy, jak łączy się nauka i biznes, zgłoś się już dziś!
Aplikacje (krótkie CV, list motywacyjny oraz rekomendację od pracownika naukowego/pracodawcy) należy wysyłać na adres: praktyki@ibspan.waw.pl, podając w temacie numer referencyjny IBS/GL/2012.
Więcej informacji dotyczących Letnich Praktyk Badawczych znajduje się na stronie: http://www.praktyki.ibspan.waw.pl.
Maria S.

Maria S. RPO Program Delivery
Manager EMEA at
Vestas |
mamgs@vesta...

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania


Obrazek


Personia ogłasza CZERWIEC MIESIĄCEM BEZPŁATNYCH KONSULTACJI COACHINGOWYCH!

Zaczynamy zmiany od zaraz, ale wprowadzamy je w bardzo przemyślany sposób.

Jak skutecznie przeprowadzić zmianę w swoim życiu?

Indywidualne konsultacje o charakterze coachingu polegają na odkryciu indywidualnego potencjału oraz poszerzeniu kompetencji – również tych, które posiadamy, ale z różnych powodów uległy zapomnieniu. Dzięki konsultacjom wypracowuje się nowe rozwiązania.


Obrazek


Gdy:
- Dążymy do rozwoju osobistego lub zawodowego w danym obszarze
- Czujemy, że stoimy w miejscu i nie wiemy, co zrobić
- Brakuje motywacji do pracy i działania
- Chcemy zmienić dotychczasowe nawyki i zachowania
- Planujemy wzmocnić swoją pozycję zawodową
- Przygotowujemy się do zmiany zawodowej
- Dotychczasowe działania nie przynoszą rezultatów
- Czujemy się wypaleni, przemęczeni i potrzebujemy wzrostu energii

Efekty:
Dokonanie zmian na lepsze!
- Sprawniejsze pokierowanie swoim życiem – zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej
- Większa motywacja i kreatywność w działaniach
- Lepsze wykorzystanie swojego potencjału
-Zwiększenie zadowolenia z pracy
- Poprawa jakościowa relacji z innymi
Razem wypracowujemy najlepsze rozwiązania dla danej osoby w danej sytuacji, gdyż nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania dla wszystkich ludzi.

Dla nowych Klientów w miesiącu czerwcu oferujemy 1godzinę konsultacji gratis!

Zapytaj naszych Klientów o zadowolenie z coachingu w Personii.
Chętnie zaprezentujemy referencje.

Nie jesteś pewien, czy ta usługa będzie dobra dla Ciebie?
Zadzwoń i spytaj! 530-690-700.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Uwaga! Uwaga!

Termin składania zgłoszeń na VIII Letnie Praktyki Badawcze upływa 16 czerwca 2012.
Ciągle jeszcze jest szansa na złożenie aplikacji!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012, informacje o kolejnych miastach i terminach dostępne na naszej stronie

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania


Obrazek

Przedstawiam Państwu wybraną propozycję szkolenia wyjazdowego w Sopocie:

AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH - SZKOLENIE WYJAZDOWE

CEL SZKOLENIA:

Celem warsztatów jest rozwój umiejętności menedżerskich wykorzystywanych we współpracy z podwładnymi.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

•Diagnoza potencjału kadrowego zespołu.
•Doskonalenie współpracy i integracja zespołu.
•Zwiększenie psychologicznych umiejętności menedżera.
•Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
•Poznanie psychologicznych aspektów procesu wprowadzania zmian

ADRESACI:

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, kadry średnich i wyższych szczebli zarządzania posiadających doświadczenie w kierowaniu zespołem.

Informacje organizacyjne

Termin

2012.08.20 - 2012.08.22 Sopot (SOM 12134)

Koszt uczestnictwa:

- jednej osoby 2990 zł + 23% VAT,
- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 2890 zł/os + 23% VAT

Cena obejmuje:

- uczestnictwo w 3 dniach zajęć,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- pełne wyżywienie: od kolacji w dniu 19 sierpnia 2012 do obiadu w dniu 22 sierpnia 2012,
- przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,
- zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych: od godz. 14.00 /19.08.12 do godz. 11.00 22.08.12 (3 noclegi),
- zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 500 zł (za cały pobyt)
- możliwość korzystania z Centrum Rekreacji: basen, sauna, jacuzzi, siłownia,
- imprezy towarzyszące:
* zwiedzanie Trójmiasta /lub Półwyspu Helskiego z przewodnikiem,
* rejs statkiem po Zatoce Gdańskiej,
* uroczysta kolacja /ognisko z muzyką,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu.

Zajęcia odbędą się w godzinach:

poniedziałek i wtorek: 8:30-16.00,
środa: 9.00-13.00

Miejsce zajęć:

Hotel Haffner ****,

ul. Jana Jerzego Haffnera 59, 81-715 Sopot
http://hotelhaffner.pl


Obrazek


W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1549,SZK...

Z pozdrownieniami,

Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży

MDDP Akademia Biznesu
Budynek Horizon Plaza
Domaniewska 39 A | 02-672 Warszawa
tel. (48) (22) 208 21 18
fax. (48) (22) 211 20 90
anita.angielczyk@akademiamddp.pl http://szkolenia-biznesowe.biz|www.akademiamddp.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania


Obrazek

Przedstawiam Państwu wybraną propozycję szkolenia, jedno z najbardziej polecanych szkoleń Akademii Biznesu MDDP, tylko teraz w promocyjnej cenie:

Kierowanie zespołem pracowniczym!

Cel szkolenia

• Umożliwienie Uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem.
• Pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać.
• Poznanie metod motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu.
• Rozwijanie umiejętności określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań.
• Poznanie sposobów formułowania celów i ustalania priorytetów.
• Pogłębienie umiejętności w zakresie stosowania technik pracy zespołowej w rozwiązywaniu problemów.
• Rozwinięcie umiejętności przełamywania barier komunikacyjnych.
• Nabycie wiedzy i umiejętności pozwalających na sprawne przeprowadzenie rozmowy indywidualnej z pracownikiem.
• Poznanie metod zainicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród Uczestników.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa:
• jednej osoby 1390 zł + 23% VAT

PROMOCJA

Jeśli Państwo skontaktują się ze mną, gwarantuję zniżkę w wysokości 400 zł! Promocja jedynie na podany niżej termin szkolenia.


Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, wydanie certyfikatu ukończenia szkolenia.

Termin
2012.08.23 - 2012.08.24 Warszawa (SOM 12102)

W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1247,Kie...
Izabela Surmacz

Izabela Surmacz terapeuta Metody
Tomatisa, doradca
rozwoju zawodowego,
ko...

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Witam,

mam do sprzedania 76 książek- komplet. Stan bardzo dobry. Sporo nowych.
Miła lektura na wakacje ;) Pełna lista poniżej.
Zapraszam chętne osoby do kontaktu na priv.
Cena za komplet to 1600zł netto (+ew. koszty przesyłki lub do odbioru w Warszawie).

1.Ocena efektywności szkoleń - Donald Kirkpattrick
2.Mistrz coachingu - dr A. McLeod;
3.Przywództwo - Rudolph Giuliani;
4.Relacje interpersonalne - R B. Adler;
5.Kierowanie ludźmi - HBSP;
6.Budowanie zespołu - John Adair;
7.Filozofia Kaizen - dr Robert Maurer;
8.Gandhi dla menedzerów - J. Zittlau;
9.Planowanie i projektowanie szkoleń - Leslie Rae;
10.Odnaleźć wewnętrzne źródło - Bernard Ugeux;
11.Niebiańska przepowiednia - J. Redfield;
12.Tenis: Wewnętrzna gra - Timothy Gallwey;
13.Od nędzy do pieniędzy - Tad Witkowicz;
14.Panuj nad swoim czasem - HBSP;
15.Twarzą w twarz - HBSP;
16.Mistrzowskie negocjacje - HBSP;
17.Energia wewnętrzna - Zbigniew Ryżak;
18.Poradnik korporacyjnego szczura - Joep Schrijvers;
19.Procesy grupowe - Rupert Brown (GPW);
20.Życie po drugiej stronie - Sylwia Browne;
21.Dom i Ty, mieć wreszcie więcej czasu - (Studio Emka);
22.Piąta dyscyplina - Peter Senge;
23.Siedem nawyków szczęśliwej rodziny - S. Covey;
24.Winning odpowiedzi - Jack Welsch;
25.Zasady skutecznego przywództwa - S. Covey;
26.Psychologia coachingu kadry menedżerskiej - B. Pelitier;
27.Marketing (odpowiada na pytania)- P. Kotler;
28.Lider przyszłości - Fundacja P. Druckera;
29.Turbo coach - B. Tracy;
30.Coaching dla kadry menedżerskiej siła i wrażliwość coacha - MB. O'Neill;
31.Leksykon przywództwa - J. Welsch;
32.Kto przewodzi nie musi zarządzać - J. Welsch;
33.Psychologia motywacji - Falko Rheinberg;
34.NLP - Dilts, Bandler;
35.Psychologia Internetu - P. Wallace;
36.Sztuka wojny - Sun Tzu;
37.Kobiety górą - HBP;
38.Hipnoza i autosugestia - G. Leibold;
39.Podejmowanie decyzji - J. Adair;
40.Business Lunch - R. Jay;
41.Myślenie pytaniami - A. Adams;
42.Kto zabrał mój ser - S. Johnson;
43.Ruchome schody fortuny - D. Bach;
44.Zarządzanie projektami - (One Press);
45.Zarządzanie poprzez wartości - K. Blanchard;
46.Twoja rola w zespole - R. Belbin;
47.Strategie marketingowe - Henryk Mruk;
48.Pełna partycypacja w zarządzaniu - R. Stocki;
49.Jak zapewnić sobie awans - J. Lees;
50.Organizacje skuteczne w sprzedaży - DM. Coker;
51.Kreatywność droga do pomysłowości w pracy - (One Press)
52.Fioletowa krowa - S. Godin;
53.Błysk - M. Gladwell;
54.Marketing nie stoi w miejscu - DC. Jain;
55.Zarządzanie marką - H. Pringle;
56.Marketing - T. Sztucki;
57.Wojna Lance'a Armstronga - D. Coyle;
58.Obudź w sobie olbrzyma - A. Robbins;
59.Reguły Lombardiego;
60.Interaktywny menedżer - D. Peppers;
61.Świat wg. P. Druckera - J. Beatty;
62.12 ikon ekonomi - (Studio Emka);
63.Zarządzanie projektem szkoleniowym (One press)
64.Motywacja - J. Adair;
65.Alchemia sprzedaży - K. Pankiewicz;
66.Ludzie w świecie biznesu - E. Masłyk - Musiał;
67.Rozwijanie kreatywności wewnątrz organizacji - M. West;
68.Konflikty w pracy - R. Edelmann;
69.Porządki pomagania - B. Hellinger;
70.Sekret- Rhonda Byrne;
71.Pełna wiara w siebie - A. Robbins;
72.Sztuka kreatywnego myślenia - G. Nierenberg;
73.Zarządzanie wiedzą - W. Grudzewski;
74.I Ty możesz być liderem - D. Carnegie;
75.Wywieranie wrażenia na innych - M. Leary.
76.Kierowanie zespołem w nowoczesnej firmie (Studio Emka)
Ilona S.

Ilona S. Stowarzyszenie
Business Coaching
Polska

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Uznana Szkoła Coachów zaprasza do wrześniowego naboru na specjalistyczne kierunki studiów podyplomowych (z możliwością międzynarodowych certyfikacji oraz akredytacją Izby Coachingu):

Professional Coaching Academy
Warszawa, Wrocław, Kraków
http://ProfessionalCoachingAcademy.com

Akademię Profesjonalnego Coachingu
Dąbrowa Górnicza
http://coachingAPC.com

Akademii Profesjonalnego Coachingu (APC) / Professional Coaching Academy

Programy dedykowane dla:

• Przyszłych Coachów
• Trenerów
• HR Business Partnerów
• Menedżerów

Coachowie z dużym doświadczeniem w prowadzeniu procesów coachingowych mogą rozwijać swoje kompetencje na kierunkach zaawansowanych prowadzonych w Dąbrowie Górniczej (http://www.coachingapc.com/page5.php):

Business Coaching
http://www.wsb.edu.pl/business-coaching-studia-podyplo...

Zaawansowane Narzędzia Coachingowe
http://www.wsb.edu.pl/zaawansowane-narzedzia-coachingo...

Z uwagi na warsztatowy charakter zajęć - studia prowadzone są w małych grupach – dlatego ilość miejsc jest ograniczona – skontaktuj się z nami już dziś:

konsultant csipb.pl
Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu
Ilona Sadowska
tel. +48 507 028 911
e-mail: biuro2@csipb.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania


Obrazek


Wygraj profesjonalną diagnozę preferencji w zakresie zainteresowań zawodowych.
Wykonana przez psychologa-doradcę zawodowego za pomocą kwestionariusza preferencji umożliwiającego wygenerowanie listy preferowanych i odradzanych zawodów.
Konkurs adresowany jest do uczniów gimnazjum, szkół średnich oraz dorosłych.

Szczegóły:
http://StworzSięSam.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania


Obrazek

Szkoła Team Coachingu powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie Beaty Rycembel i Joanny Zawady-Kubik w prowadzeniu procesów team-coachingowych, warsztatów szkoleniowo-rozwojowych dla biznesu oraz bogatą wiedzę zdobytą na międzynarodowych szkoleniach.

Program Szkoły Team Coachingu bazuje na najskuteczniejszych umiejętnościach i narzędziach, które Beata i Joanna wykorzystują pracując z firmami na rynku polskim. Wiedza, która dysponują pochodzi z różnych obszarów: team - coachingu, coachingu relacji, przywództwa, komunikacji, zarządzania, a nawet duchowości i fizyki kwantowej. Każda technika była wielokrotnie sprawdzone w praktyce.

PROGRAM W TRAKCIE AKREDYTACJI ICF.

Szczegóły tutaj :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Cykl warsztatów: MOJA KARIERA: ZACZYNAM, ZMIENIAM, WRACAM…

Witam,

Serdecznie zapraszam na warsztaty poświęcone skutecznemu przeprowadzaniu zmiany zawodowej tj. poszukiwanie/ zmiana pracy, powrót na rynek pracy po przerwie.

WARSZTAT 1: Moje CV przepustką do kariery - już 10 listopada
WARSZTAT 2: Pozwól się „złowić” pracodawcy - czyli jak, gdzie i kiedy? - 17 listopada
WARSZTAT 3: Rozmowa kwalifikacyjna - jak się przygotować do spotkania z pracodawcą? - 1 grudnia

Postaram się, abyście podczas warsztatów uzyskali odpowiedź na trapiące Was wątpliwości zw. z poszukiwaniem/ zmianą pracy.

Więcej informacji nt. warsztatów: http://www.promocjakobiet.pl/

Pozdrawiam,

Agnieszka
Kasia Antosiewicz

Kasia Antosiewicz trener
biznesu/trener
trenerów/koordynator
_menedżer projektu

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Zapraszam serdecznie na pierwszą w Lublinie edycję Szkoły Trenerów Biznesu skierowaną do inżynierów.

TYLKO DO 15 GRUDNIA PROMOCYJNE CENY NA OTWARCIE SEZONU SZKOLENIOWEGO!!!

Specjalnie dla inżynierów, od których rynek pracy wymaga coraz większych umiejętności osobistych (a nie tylko wiedzy merytorycznej) przygotowaliśmy specjalną ofertę, w której studenci i absolwenci promowanych obecnie kierunków inżynieryjnych znajdą Kurs Edu-Inżyniera (oparty na programie Szkoły Trenerów Biznesu) oraz szkolenie z zakresu Podstaw umiejętności trenerskich dla inżynierów. Zarówno kurs Edu-Inżyniera jak i szkolenie są przeznaczone dla studentów i absolwentów kierunków inżynieryjnych, którzy wchodząc na rynek pracy bardzo często muszą posiadać również umiejętności interpersonalne czy edukacyjne niezbędne na niektórych stanowiskach. Z drugiej strony postęp technologii i nauki w sferze nauk ścisłych i technicznych zmusza inżynierów do ciągłego pogłębiania wiedzy merytorycznej i poznawania nowości. Często inżynier – lider jest zobowiązany do przekazywania tej wiedzy również swoim współpracownikom czy podwładnym.

Umiejętności, jakie są rozwijane na Kursie Edu-Inżyniera i szkoleniu z podstaw umiejętności trenerskich dla inżynierów można wykorzystać nie tylko na stanowisku szkoleniowców czy trenerów.

szczegóły: http://www.ekspedite.edu.pl/akademinz.html
Maria S.

Maria S. RPO Program Delivery
Manager EMEA at
Vestas |
mamgs@vesta...

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania


Obrazek


ZAPRASZA NA SZKOLENIA OTWARTE STYCZEŃ – MARZEC 2013

„Z nauką jest jak z wiosłowaniem pod prąd. Skoro tylko zaprzestaniesz pracy,
zaraz spycha Cię do tyłu.”

Benjamin Britten

Harmonogram szkoleń:

Sprzedaż i obsługa Klienta

05.02
Profesjonalna obsługa Klienta i rozwój umiejętności sprzedażowych.
29.01
Skuteczny telemarketing, czyli jak pozyskiwać nowych Klientów i zwiększać zyski sprzedażowe.
28.02
Profesjonalny sekretariat, czyli jak organizować pracę w biurze by było odpowiednią wizytówką firmy.

Skuteczny menedżer - rozwój kompetencji menedżerskich i HRowych

25-26.01
Trening kompetencji menedżerskich.
26.03
Jak zmotywować siebie i przekazać zapał do pracy dla swojego zespołu - techniki motywacji dla Menedżerów.
14.02
Przywództwo i budowanie efektywnych zespołów.
17.01
Profesjonalny Menedżer HR.
19.02
Rekrutacja dla pracodawców, czyli wszystko co trzeba wiedzieć gdy szukamy nowych pracowników.

Szkolenia z zakresu rozwoju osobistego

04.01
Jak przygotować i przeprowadzić dobrą prezentację, czyli wszystko o sztuce wystąpień publicznych.
07.03
Organizacja czasu oraz automotywacja w działaniu, czyli jak osiągać postawione sobie cele.
12.03
Komunikacja interpersonalna i asertywność, czyli jak mówić by inni nas słuchali.
08.01
Znajdź idealną pracę! Czyli jak napisać dobre CV i przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej.
19.03
Poznaj swój potencjał! Szkolenie o tym jak uwierzyć w siebie i w moc swoich możliwości.

Czas trwania szkoleń: 6 godzin, 9:00 - 15:00

Cena: 360 zł; rabat: 300 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem

Zapewniamy:
- certyfikaty uczestnictwa
- materiały szkoleniowe
- przerwy kawowe & catering

Terminy szkoleń: Najbliższe terminy szkolenia znajdują się w kalendarzu wydarzeń na stronie http://personia.pl

Miejsce szkolenia: Gdynia Wielki Kack (przy obwodnicy), ul. Lipowa 16b/6

Forma zgłoszenia: Na podstawie wypełnionego formularza - do pobrania na stronie http://personia.plMaria S. edytował(a) ten post dnia 21.12.12 o godzinie 11:37
Wojciech Paździor

Wojciech Paździor team management |
leadership | HR |
work satisfaction |
c...

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

10 rad jak podnieść swoją karierę na kolejny poziom w 2013
artykuł tutaj - http://www.goldenline.pl/mikroblog/active-strategy
Anna S.

Anna S. Doradca zawodowy /
specjalista ds.
szkoleń , rozwoju

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

- Wysyłasz tysiące CV i nie ma odzewu?
- Nie wiesz jak przejść pierwszy etap selekcji?
- chcesz się dowiedzieć jak analizować ogłoszenia i jak podkreślać swoje umiejętności w CV
- chcesz mieć dobrze przygotowane dokumenty?
- brak ci pomysłu jak juz szukać pracy? Nie wierzysz w ogłoszenia, a praca to tylko przez "znajomości"?


Nie bądź niewidoczny na rynku pracy!!!

Zapraszam Cię na 5 godzinny warsztat:

"Daj się dostrzec pracodawcy!"



Na warsztacie :

- zweryfikujesz dokumenty aplikacyjne
- dowiesz się jak skutecznie szukać pracy i dokonywać analizy ofert w odniesieniu do własnych umiejętności
- jak identyfikować swoje mocne strony i jak podkreślać je w dokumentach
- nazwiesz swoje umiejętności; poznasz swoje zasoby

Poza tym otrzymasz garść praktycznych wskazówek i inspiracji jak poruszać się na rynku.


Kogo zapraszamy?

- osoby bez doświadczenia, wkraczających na rynek pracy
- osoby posiadające doświadczenie, ale chcące zmienić pracę
- wszystkich tych, którzy są zainteresowani poprawą swojego cv, chcących dowiedzieć się jak - zwiększyć swoje szanse by zostać zauważonym


Nie obawiaj się! Warsztat może być miejscem na wymianę poglądów, pomysłów, doświadczeń, ale przede wszystkim inspiracji! "Co dwie głowy to nie jedna" - jak głosie przysłowie :)

Termin:
26.1.2013

Miejsce:
Stowarzyszenie Otwarte Drzwi - Warszawa ul. Targowa 82

Czas trwania: 5 godz
Grupa:10-15 osób

koszt: 65 zł

SĄ JESZCZE OSTATNIE WOLNE MIEJSCA - zgłoszenia przyjmujemy do środy 23.1

Prowadzące:
- Anna Sowińska i Iwona Cichowicz - dyplomowani doradcy zawodowi - z doświadczeniem zdobytym we wszystkich sektorach gospodarki (biznes, NGO, administracja publiczna)

Zapraszamy do kontaktu
anna.sowinska (małpka) mailplus.pl
doradca.ic (małpka) gmail.comAnna S. edytował(a) ten post dnia 19.01.13 o godzinie 18:14

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE – czyli o aromacie CV przy kawie

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
•Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na Zwycięskie CV i List Motywacyjny łącznie z grafiką
•Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
•Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres cd@careerdesign.pl w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Prosty sposób na rozpoczęcie kariery w IT

Wiele osób marzy o pracy w branży IT, ale napotyka ciężką do pokonania barierę wejścia - szkolenia nawet najniższego szczebla wymagają posiadania wiedzy, którą trzeba zdobyć na własną rękę.

Do tej grupy skierowany jest całkowicie nowy poziom szkoleń i egzaminów Microsoft Technology Associate. Więcej informacji i lista szkoleń:
http://szkolenia.altkom.pl/microsoft-technology-associ...

Już jutro o godz. 10:00 odbędzie się bezpłatna sesja online, na której zostaną przedstawione dodatkowe szczególy oraz przykład ścieżki zawodowej w IT rozpoczętej z MTA:
http://szkolenia.altkom.pl/aktualnosc/items/webinaria-...

Następna dyskusja:

szkolenia dla zwalnianych




Wyślij zaproszenie do