konto usunięte

Temat: #Sprzedaż - przychód firmy to najważniejsza rzecz

Panel Sprzedaż poprowadzi Wojciech Sawiński, właściciel firmy Yuplo.pl. Yuplo to system służący do wsparcia Marketingu i Sprzedaży. Dedykowany jest małym i średnim przedsiębiorstwom. To jedyny dostępny na rynku system do e-mail marketingu w którym nie płaci się za ilość wysyłanych e-maili .

Ostatnio można zaobserwować tendencje do wzrostu znaczenia sektora usług zarówno w gospodarce światowej jak i Polskiej. Przykład niech stanowi rosnący udział tego sektora w tworzeniu wartości dodanej, jak również miejsc pracy. Usługi są nierozerwalnie związane ze zjawiskiem sprzedaży. Musimy jak najkorzystniej sprzedać to co produkujemy, żeby osiągnąć sadysfakcjonujacy nas zysk. Ale nie tylko dlatego sprzedaż odgrywa kluczową rolę w firmie. Na naszym seminarium przedstawimy szereg innych powodów, dlaczego sprzedaż jest fundamentem dobrze rozwijającego się przedsiębiorstwa.

Odkąd nastał w Polsce kapitalizm, nasz rynek systematycznie, we wszystkich branżach, coraz mocniej nasyca się produktami. Sytuacja rynkowa wymusza konieczność szukania nowych rozwiązań i udogodnień, którym można przekonać klienta do siebie. Na seminarium pokażemy jak stworzyć wyróżniającą się ofertę, dzięki której zbudujemy przewagę nad konkurencją. Czyli jednym słowem-jak pozyskać klienta.

Ponieważ wybór ofert jest bardzo bogaty, a konkurencja coraz mocniejsza wyzwaniem staje się nie tylko zdobycie nowego klienta, ale utrzymanie istniejącego. Uświadomimy Państwu dlaczego tak się dzieje i jakich pułapek należy się wystrzegać, żeby nie stracić klienta który nas wybrał. Pokażemy jak wychodzić naprzeciw oczekiwaniu klientów i zapewnić im obsługę na wysokim poziomie.

Wizytówką firmy są pracownicy. To z nimi klient ma pierwszy kontakt. Oni w decydujący sposób wpływają na decyzje klienta czy wybierze naszą firmę czy pójdzie do konkurencji? Zgrany, zmotywowany zespół który utożsamia się z wizja rozwoju firmy generuje większy zysk. Tacy pracownicy są bardziej zaangażowani w to co robią, a przez to są stają się bardziej autentyczni dla klientów. Na seminarium dowiecie się czym kierować się przy budowaniu zespołu sprzedaż i jaki nim zarządzać.

Internet zrewolucjonizował wszystkie sfery życia, ale w najmocniejszy sposób odcisnął się w sektorze usług. Dzięki niemu nastąpił rozwój nowoczesnych kanałów sprzedaży. No bo czy można sobie dziś wyobrazić usługę lub towar, której nie da się w prosty sposób kupić w Internecie? Potencjalni klienci, posługując się informacjami zdobytymi na stronach internetowych firmy, decydują się bądź nie na zakup. Przy okazji, wizytując strony internetowe potencjalnych kontrahentów wyrabiają sobie opinie o tych dostawcach. Dlatego rośnie rzesza właścicieli zakładów, którzy doceniają Internet jako tanieszybkie a co najważniejsze skuteczne medium dotarcia do odbiorców.

Podsumowując rola Internetu jako platformy handlowo-zakupowej w gospodarce polskiej z miesiąca na miesiąc i z roku na rok rośnie w siłę. Pokażemy Wam jakie nowe reguły panują w sprzedaży odmienionej przez Internet.