Beata Niedziela

Beata Niedziela Project Manager

Temat: Seminarium PMI Oddział Warszawa - 20.01.2016 - Is Project...

Zapraszamy na seminarium Oddziału Warszawskiego, które odbędzie się 20 stycznia 2016 roku. Miejsce: SGH, Budynek „C" al. Niepodległości 128, aula 1.

Opis, główne zagadnienia:

Any organization in order to be successful needs to build core competencies.
For non profit organizations this are key strengths that differentiates them and make them successful. For commercial companies this capabilities are providing competitive advantage and are allowing them to win in marketplace.
As a project managers, we need to ask ourselves a question: Are we delivering value?
Is project management a core competency in my organization?
Purpose of this session is to:
• Present characteristic of core competence with key ingredients.
• Assess value project management is providing for organisations.
• Evaluate project management as a core competence and
• Finally answer question – “Is Project Management a core competence for organizations?”
This Session is built on study conducted by author on this topic and for you to understand project management perception and any development needed to address future challenges.
Audience:
This presentation is intended for project management practitioners willing to learn more about value and future of PM profession, as well for students and others considering a career or specialization in project management.
Key words: Project Management, Efficiency, Core Competencies, Value, Skills and Capabilities

Osoba prowadząca seminarium:

Zbigniew Traczykx250

Zbigniew J. Traczyk, MSc, MBA, PMP

IBM Central and Eastern Europe IMT Infrastructure Services Delivery Executive

Zbigniew J. Traczyk ma ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, programami i portfelami projektów. Obecnie zarządza działem realizacji usług dla IBM Global Technology Services w 15 krajach Europy Centralne i Środkowej.

Pan Traczyk jest założycielem PMI Poland w 2003 roku. Pełnił też funkcję prezesa oddziału w latach 2003-2006. W czasie jego kadencji w 2005 roku, polski oddział został nagrodzony w konkursie PMI Awards for Chapter of the Year and Collaboration. W latach 2012 – 2014 pełnił rolę sekretarza/skarbnika w PMI Board of Directors oraz przewodniczącego Performance Oversight Committee. Od 2007 do 2010 roku pełnił też funkcję mentora PMI w regionie EMEA (na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki). W latach 2005 i 2006 był członkiem PMI Ethics Standard Development Team, przyczyniając się do powstania Kodeksu Etyki i Postępowania Zawodowego PMI.

W ciągu swojej kariery zawodowej Pan Traczyk prowadził wiele złożonych międzynarodowych projektów w sektorze publicznym, finansowym oraz telekomunikacyjnym. Posiada tytuł magistra inżyniera elektroniki Politechniki Warszawskiej, MBA z Henley Business School (Wielka Brytania) oraz master certificate w zarządzaniu projektami z George Washington University. W 2008 roku ukończył PMI Leadership Institute Masters Class.

Termin:

20.01.2016 w godzinach od 18:00 do 20:00 ; rejestracja będzie się odbywać od godziny 17:45. Miejsce: SGH, Budynek „C" al. Niepodległości 128, aula 1.

Seminarium uprawnia do rejestracji 2 PDU dla osób posiadających certyfikat PMP. Seminarium jest bezpłatne dla Członków Stowarzyszenia PMI PC. Goście są mile widziani. Warunkiem wstępu będzie przedstawienie potwierdzenia uiszczenia opłaty w wysokości 50,- PLN na rachunek PMI (numer rachunku 36 1030 0019 0109 8534 0000 7299). Opłaty za uczestnictwo można dokonać również przed seminarium.