Temat: Pomoc w poszukiwaniu pozycji do pracy magisterskiej-...
Ja korzystałem m.in. z poniższych materiałów:
- Global Market for Digital Signage. Assessing Demand for Out-of-Home Media Solutions, Northern Sky Research, Cambridge – Massachusets - USA 2008
- Henn S., Huber B., Jenniches E. Mayr T., Digital Signage. The global study. Opportunieties and risk, GIM Gesellschaft fur Innovative Marktforschung, Heidelberg 2008
- Designing digital signage for the audience, The Imperative Group,
http://www.imperativegroup.com/news/Introducing%20the%...
- Janowicz R., Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?, Pentor Research International S.A., Materiały z konferencji „Międzynarodowa konferencja branży Digital Signage”,
- Kaczoń L., Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Materiały z konferencji „Komplementarna komunikacja wizualna w Digital Signage i cyfrowych nośnikach zewnętrznych”, Poznań 21.04.2009
- Materiały konferencyjne z konferencji „I Międzynarodowy Kongres Trade Marketingu”, 28-05-2009
- 96. Pierwsze badanie digital signage w Polsce, Pentor Research International S.A. Oddział w Katowicach na zlecenie firmy Veracomp S.A., Katowice, październik 2007,
http://www.veracomp.pl/pierwsze-badanie-digital-signag...
poza tym Visual Communication, OOH Magazine,
http://dailydooh.com,
http://www.wirespring.com/blog http://minicom.blogspot.com/
Jak mi się coś jeszcze przypomni ciekawego to dam znać; )