konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

od paru tygodni dzieje się coś "złego" na *100 - poprzednio bez problemu codziennie odświeżały mi się wolne minuty... jednak od 2 miesięcy dzwonię na infolinię - daty się zmieniają, ale wolne minuty i mb do wykorzystania stoją w miejscu ...

o co caman?

p.s. czy każde połącznie z BOK - sprawdzenie tylko salda - bez rozmowy z operatorem to 1.50,-??? chamstwo Ula R. edytował(a) ten post dnia 19.12.12 o godzinie 10:30

konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

proszę spróbować *103*# . w treści smsa zwrotnego przyjdzie ilość minut pozostałych i o ile przekroczony został abonament. Lub zapraszam na orange .pl tam można wszystko sprawdzić na swoim koncie :)
PozdrawiamPaweł Woiński edytował(a) ten post dnia 20.12.12 o godzinie 09:18
Wiesiek J.

Wiesiek J. Właściciel, ERICA

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Ula R.:
p.s. czy każde połącznie z BOK - sprawdzenie tylko salda - bez rozmowy z operatorem to 1.50,-???
chamstwo
A czego się spodziewałaś?

konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Paweł Woiński:
proszę spróbować *103*# . w treści smsa zwrotnego przyjdzie ilość minut pozostałych i o ile przekroczony został abonament. Lub zapraszam na orange .pl tam można wszystko sprawdzić na swoim koncie :)
Pozdrawiam


tam nie ma aktualnych sald psze Pana :) a raczej są okrojone (tylko złotówki) bez netu i są sprzed 3-4 dni...tak jak teraz dzwonię na *500 i mam saldo z poniedziałku a mamy czwartek ...Ula R. edytował(a) ten post dnia 20.12.12 o godzinie 10:58

konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Wiesiek J.:
Ula R.:
p.s. czy każde połącznie z BOK - sprawdzenie tylko salda - bez rozmowy z operatorem to 1.50,-???
chamstwo
A czego się spodziewałaś?


miałam cichą nadzieję, że pan nie zabierze tu głosu - trolli jest wystarczająco na necie

konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

.Ula R. edytował(a) ten post dnia 20.12.12 o godzinie 10:57

konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Ula R.:
od paru tygodni dzieje się coś "złego" na *100 - poprzednio bez problemu codziennie odświeżały mi się wolne minuty... jednak od 2 miesięcy dzwonię na infolinię - daty się zmieniają, ale wolne minuty i mb do wykorzystania stoją w miejscu ...

o co caman?

p.s. czy każde połącznie z BOK - sprawdzenie tylko salda - bez rozmowy z operatorem to 1.50,-??? chamstwo

KU PRZESTRODZE * 500 TO TEŻ OPŁATA 0,50,-
Wiesiek J.

Wiesiek J. Właściciel, ERICA

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Ula R.:
Paweł Woiński:
proszę spróbować *103*# . w treści smsa zwrotnego przyjdzie ilość minut pozostałych i o ile przekroczony został abonament. Lub zapraszam na orange .pl tam można wszystko sprawdzić na swoim koncie :)
Pozdrawiam


tam nie ma aktualnych sald psze Pana :) a raczej są okrojone (tylko złotówki) bez netu i są sprzed 3-4 dni...tak jak teraz dzwonię na *500 i mam saldo z poniedziałku a mamy czwartek ...
Nie ma bo gdyby saldo było aktualizowane na bierząco to klient szybko by wyłapał szwindle, a tak to da sie ukryc ;-)
miałam cichą nadzieję, że pan nie zabierze tu głosu - trolli jest wystarczająco na necie
Odbieraj jak chcesz, ale skoro lubisz żyć złudzeniami co do intencji telekomów to gratuluję ;-)

konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Wiesiek J.:
Ula R.:
Paweł Woiński:
proszę spróbować *103*# . w treści smsa zwrotnego przyjdzie ilość minut pozostałych i o ile przekroczony został abonament. Lub zapraszam na orange .pl tam można wszystko sprawdzić na swoim koncie :)
Pozdrawiam


tam nie ma aktualnych sald psze Pana :) a raczej są okrojone (tylko złotówki) bez netu i są sprzed 3-4 dni...tak jak teraz dzwonię na *500 i mam saldo z poniedziałku a mamy czwartek ...
Nie ma bo gdyby saldo było aktualizowane na bierząco to klient szybko by wyłapał szwindle, a tak to da sie ukryc ;-)
miałam cichą nadzieję, że pan nie zabierze tu głosu - trolli jest wystarczająco na necie
Odbieraj jak chcesz, ale skoro lubisz żyć złudzeniami co do intencji telekomów to gratuluję ;-)


nie mam złudzeń - szukam wyjaśnienia... bo do tej pory miałam "odświeżanie" z dnia na dzień... a Pana wypowiedzi nic nie wnoszą na tym forum więc ... Pan wybaczy ...
Wiesiek J.

Wiesiek J. Właściciel, ERICA

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Ula R.:
nie mam złudzeń - szukam wyjaśnienia...
Wyjaśnienie jest proste.
Kolejne łajdactwo operatora które utrudnia.
bo do tej pory miałam "odświeżanie" z dnia na dzień...
jak wyżej . . .
a Pana wypowiedzi nic nie wnoszą na tym forum więc ...
Czyżby? Wnoszą zdrowy rozsądek i trzeźwe spojrzenie
Pan wybaczy ...
Wszystkim skołowanym przez reklamowo-marketingową papkę wybaczam ;-)

konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Wiesiek J.:
Ula R.:
nie mam złudzeń - szukam wyjaśnienia...
Wyjaśnienie jest proste.
Kolejne łajdactwo operatora które utrudnia.
bo do tej pory miałam "odświeżanie" z dnia na dzień...
jak wyżej . . .
a Pana wypowiedzi nic nie wnoszą na tym forum więc ...
Czyżby? Wnoszą zdrowy rozsądek i trzeźwe spojrzenie
Pan wybaczy ...
Wszystkim skołowanym przez reklamowo-marketingową papkę wybaczam ;-)


jest Pan chory :)
Wiesiek J.

Wiesiek J. Właściciel, ERICA

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Ula R.:
jest Pan chory :)
U każdego się coś znajdzie, zapytaj psychiatry ;-)
Ale nie tym tutaj mowa ;-)

Nie mam dobrego zdania o telekomach a szczególnie Orange.
Gdybyś Ty miała taki przypadek jak ja, łącznie z fałszowaniem umowy to miałabyś inne zdanie i zrozumiała byś że mam rację ;-)

Na temat Orange i metod działania ich akwizytorów mam dużo materiałów i włos by Ci się na głowie podniósł ;-) gdybyś wiedziała to co ja wiem:
- z sieci;
- od prawników;
- szczególnie od odpowiednich organów.

;-)

konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Wiesiek J.:
Ula R.:
jest Pan chory :)
U każdego się coś znajdzie, zapytaj psychiatry ;-)
Ale nie tym tutaj mowa ;-)

Nie mam dobrego zdania o telekomach a szczególnie Orange.
Gdybyś Ty miała taki przypadek jak ja, łącznie z fałszowaniem umowy to miałabyś inne zdanie i zrozumiała byś że mam rację ;-)

Na temat Orange i metod działania ich akwizytorów mam dużo materiałów i włos by Ci się na głowie podniósł ;-) gdybyś wiedziała to co ja wiem:
- z sieci;
- od prawników;
- szczególnie od odpowiednich organów.

;-)


ale to nie jest miejsce na wyrzucanie swojej frustracji ...

a co w temacie dla potomności: odpowiedź w ciągu 2h z BOK:

Witam,

W nawiązaniu do zgłoszenia informuję, że opłaty za połączenia Biurami Obsługi Klienta uległy zmianie od 2 października 2009 z telefonów komórkowych Klientów, którzy podpisali umowę przed 2 października 2009, obowiązuje dotychczasowy cennik usług, a więc bezpłatne połączenie z BOK *100, *500, *200.
W przypadku Klientów, którzy po 1.10.2009 zakupią nową aktywację lub przedłużą umowę połączenia z BOK pod nr *100, *500, *200 będą płatne
- *200 Powiedz Ile (sprawdzanie stanu konta) - bezpłatnie , przed 1 października od 1 października 0,18 zł (0,22 zł z VAT)
- *500(510 500 500)Automatyczne Biuro Obsługi Klienta - bezpłatnie-przed 1 października,od 1 października 0,41 zł (0,50 zł z VAT)
- * 100(510 100 100)Biuro Obsługi Klienta Biznesowego- bezpłatnie -przed 1 października,od 1 października 1,23 zł (1,50 zł z VAT)

Opłaty pobierane są za całe połączenie niezależnie od długości połączenia.

Pozdrawiam
Elżbieta Józefowska
Doradca ds. Obsługi Klienta Biznesowego
PTK Centertel sp. z o.o

konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Witam !

Ja jednak polecam zaglądanie na stronę orange.pl. Założenie tam konta trwa chwilkę i poza koniecznością wpisywania kodów korzysta się z niego bez większych problemów. Sam mam pakiet internetowy 0,5 GB przesyłu danych i czasem sprawdzam tam ile jeszcze mi zostało w ramach abonamentu. Wprawdzie informacje nie są podawane na bieżąco, ale aktualizacja odbywa się po kilku godzinach, więc nie jest tak źle. Tak samo można sprawdzić inne informacje.
Moim zdaniem lepiej korzystać z tego serwisu aniżeli liczników danych w postaci aplikacji na telefon, które niestety nie liczą danych dokładnie tak jak sam operator.

konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Łukasz Piotr Szczepaniak:
Witam !

Ja jednak polecam zaglądanie na stronę orange.pl. Założenie tam konta trwa chwilkę i poza koniecznością wpisywania kodów korzysta się z niego bez większych problemów. Sam mam pakiet internetowy 0,5 GB przesyłu danych i czasem sprawdzam tam ile jeszcze mi zostało w ramach abonamentu. Wprawdzie informacje nie są podawane na bieżąco, ale aktualizacja odbywa się po kilku godzinach, więc nie jest tak źle. Tak samo można sprawdzić inne informacje.
Moim zdaniem lepiej korzystać z tego serwisu aniżeli liczników danych w postaci aplikacji na telefon, które niestety nie liczą danych dokładnie tak jak sam operator.


Łukasz, dziękuję - ja tam zaglądam jednak od dwóch miesięcy mam "opóźnienia" kilkudniowe - np. w niedzielę miałam 332mb a wczoraj już 172MB a w pon-środa cały czas 332 mi pokazywało... wiem jedno... jak się zbliżę do 10mb wyłączę sobie net i po problemie :)
Wiesiek J.

Wiesiek J. Właściciel, ERICA

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Ula R.:
- ja tam zaglądam jednak od dwóch miesięcy mam "opóźnienia" kilkudniowe - np. w niedzielę miałam 332mb a wczoraj już 172MB a w pon-środa cały czas 332 mi pokazywało... wiem jedno... jak się zbliżę do 10mb wyłączę sobie net i po problemie :)

Nie wiem czy po problemie ;-)
Operator robi wszystko żebyś nie wiedziała kiedy zbliżysz się do tego 10 mb ;-)
Być może nie orientujesz sie w zawiłościach technicznych, ale zapewniam Cię, że operator wie na bieżąco ile zużywasz transferu i nie stanowi to problemu technicznego aby pokazać na bieżąco w panelu. Przyjmij do wiadomości, że opóźnienie jest celowym działaniem operatora aby abonent po prostu przegapił moment zużycia transferu.Wiesiek J. edytował(a) ten post dnia 21.12.12 o godzinie 12:40

konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Wiesiek J.:
Ula R.:
- ja tam zaglądam jednak od dwóch miesięcy mam "opóźnienia" kilkudniowe - np. w niedzielę miałam 332mb a wczoraj już 172MB a w pon-środa cały czas 332 mi pokazywało... wiem jedno... jak się zbliżę do 10mb wyłączę sobie net i po problemie :)

Nie wiem czy po problemie ;-)
Operator robi wszystko żebyś nie wiedziała kiedy zbliżysz się do tego 10 mb ;-)
Być może nie orientujesz sie w zawiłościach technicznych, ale zapewniam Cię, że operator wie na bieżąco ile zużywasz transferu i nie stanowi to problemu technicznego aby pokazać na bieżąco w panelu. Przyjmij do wiadomości, że opóźnienie jest celowym działaniem operatora aby abonent po prostu przegapił moment zużycia transferu.


czy mógłby Pan dać spokój ... Święta idą ... nie obchodzą mnie Pana doświadczenia z Orange ...

miłego ...

konto usunięte

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Wiesiek J.:
Ula R.:
- ja tam zaglądam jednak od dwóch miesięcy mam "opóźnienia" kilkudniowe - np. w niedzielę miałam 332mb a wczoraj już 172MB a w pon-środa cały czas 332 mi pokazywało... wiem jedno... jak się zbliżę do 10mb wyłączę sobie net i po problemie :)

Nie wiem czy po problemie ;-)
Operator robi wszystko żebyś nie wiedziała kiedy zbliżysz się do tego 10 mb ;-)
Być może nie orientujesz sie w zawiłościach technicznych, ale zapewniam Cię, że operator wie na bieżąco ile zużywasz transferu i nie stanowi to problemu technicznego aby pokazać na bieżąco w panelu. Przyjmij do wiadomości, że opóźnienie jest celowym działaniem operatora aby abonent po prostu przegapił moment zużycia transferu.

Proszę Pana to nie miejsce na prowadzenie własnej wojny z operatorem. Wiem że skoro inne sposoby się nieudały to tonący się brzytwy chwyta.
Proszę sobie założyć własne forum i tam wypisywać swoje żale. Może ktoś ich wysłucha. ( Chociaż w to wątpię ).
Wiesiek J.

Wiesiek J. Właściciel, ERICA

Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii

Paweł Woiński:
Proszę Pana to nie miejsce na prowadzenie własnej wojny z operatorem.
Nie prowadzę żadnej prywatnej wojny z operatorem.
Wiem że
Wydaje Ci się ;-)
skoro inne sposoby się nieudały to tonący się brzytwy chwyta.
Moje sposoby się udały.
Oszukańczą umowę rozwiązałem błyskawicznie ;-)
Proszę sobie założyć własne forum i tam wypisywać swoje żale.
W przygotowaniu ;-)
Może ktoś ich wysłucha.
( Chociaż w to wątpię ).
I po raz pierwszy przyznam Ci rację ;-)
Konsument zwykle jak zwierzątko, wystarczy pokazać błyskotkę i już szare komórki wyłączone. A później płacz i szukanie pomocy ;-)

A ja tak dla zabawy i relaksu, w wolnej chwili zbieram oszustwa telekomów.

Przepraszam Cię, że tak się to ciągnie ale już niedługo powstanie strona i forum.
Pracujemy nad tym, rozmawiamy z prawnikami.
Jak wypali to będzie głosny projekt, od razu z pozwami o niedozwolone klauzule,
pomocą prawną oszukanym oraz dużym nagłośnieniem w mediach ;-)

Niestety, każdy z nas zajmuje się czymś innym i nad projektem pracujemy w wolnej chwili.



Wyślij zaproszenie do