Temat: sprawdzanie "salda" wolnych minut, MB na infolinii
Wiesiek J.:
Ula R.:
jest Pan chory :)
U każdego się coś znajdzie, zapytaj psychiatry ;-)
Ale nie tym tutaj mowa ;-)
Nie mam dobrego zdania o telekomach a szczególnie Orange.
Gdybyś Ty miała taki przypadek jak ja, łącznie z fałszowaniem umowy to miałabyś inne zdanie i zrozumiała byś że mam rację ;-)
Na temat Orange i metod działania ich akwizytorów mam dużo materiałów i włos by Ci się na głowie podniósł ;-) gdybyś wiedziała to co ja wiem:
- z sieci;
- od prawników;
- szczególnie od odpowiednich organów.
;-)
ale to nie jest miejsce na wyrzucanie swojej frustracji ...
a co w temacie dla potomności: odpowiedź w ciągu 2h z BOK:
Witam,
W nawiązaniu do zgłoszenia informuję, że opłaty za połączenia Biurami Obsługi Klienta uległy zmianie od 2 października 2009 z telefonów komórkowych Klientów, którzy podpisali umowę przed 2 października 2009, obowiązuje dotychczasowy cennik usług, a więc bezpłatne połączenie z BOK *100, *500, *200.
W przypadku Klientów, którzy po 1.10.2009 zakupią nową aktywację lub przedłużą umowę połączenia z BOK pod nr *100, *500, *200 będą płatne
- *200 Powiedz Ile (sprawdzanie stanu konta) - bezpłatnie , przed 1 października od 1 października 0,18 zł (0,22 zł z VAT)
- *500(510 500 500)Automatyczne Biuro Obsługi Klienta - bezpłatnie-przed 1 października,od 1 października 0,41 zł (0,50 zł z VAT)
- * 100(510 100 100)Biuro Obsługi Klienta Biznesowego- bezpłatnie -przed 1 października,od 1 października 1,23 zł (1,50 zł z VAT)
Opłaty pobierane są za całe połączenie niezależnie od długości połączenia.
Pozdrawiam
Elżbieta Józefowska
Doradca ds. Obsługi Klienta Biznesowego
PTK Centertel sp. z o.o