Temat: Rusza kampania Sandomierza
Czytam na stronie Sandomierza o szczegółach tej kampanii. W pierwszym zdaniu dowiaduję się że / cyt/,, budowa wizerunku marki Sandomierz oraz promocja unikalnych atrakcji turystycznych, historycznych i kulturowych /.../ to główne cele kampanii promocyjnej Sandomierza która 1 sierpnia nabierze niespotykanego rozmachu.,, Zastanawiam się czy piszący te słowa wie o co chodzi? Bo wizerunek marki miasta to nic innego jak sposób w jaki jest postrzegana tożsamość miasta
Tożsamość pełna czyli i fizyczne i pozafizyczne jej atrybuty. Kiedy i kto poznał aktualny wizerunek marki Sandomierz, bo przecież takowy istnieje? Co wiemy o tym jak grupy docelowe postrzegaja miasto aby ocenić lukę między stanem obecnym a aspiracyjnym? Gdzie i kiedy zdiagnozowano np Tożsamość miasta, tożsamość jego marki aby je zmieniać czy poprawiać? Piszący nie wie zapewne iż nie ma sensu budować wizerunku marki / przyjmijmy takie określenia / bez
diagnozy. A ta wymaga czasu i pieniędzy. Kiedy czytam dalej o tej kampanii mam jasność o co chodzi. Chodzi o wykupienie czasu w audycjach TVN,PR, RMF i miejsca na tablicach bilbordowych. Następny niewypał. I gdyby Sandomierz nie miał innych potrzeb po niedawnej powodzi