Radosław Kołodziej

Radosław Kołodziej Specjalista ds.
komunikacji
marketingowej

Temat: Reklama jako narzędzie wspierania akcji społecznych

W najbliższą środę (23.1.08) w Centrum EXPO XXI w Warszawie o 18:30 niejaki Herve de Clerck - wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA), będzie mówił o tym, jak reklama może służyć do rozwiązywania problemów społecznych. Spotkanie jest For Free tj. za darmo lub jak kto woli na piękne oczy ;). Spotkanie organizują Youngh Profesionals a żeby się na nie dostać trzeba wysłać zgłoszenie i wydrukować zaproszenie, które wysyła w mailu zwrotnym Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA). Zgłoszenie wysyła się na adres e-mail IAA- biuro@iaa.org.pl
Ps: Spotkanie ma być po angielsku więc nawet warto przyjść tylko po to, żeby podszlifować język ;P.