Jan Kowalski

Jan Kowalski Kierownik Biura,
PepsiAmericas

Temat: Kilka pytań o AIP

Witam. Mam kilka pytań odnośnie AIP. Niestety na maile niechętnie odpisują albo niedokładnie.. Dlatego pytam na forum:

1. Wiem już, że nie mogę rozliczać kosztów paliwa i posiadania pojazdu. Ale czy mogę korzystać z usług firm transportowych?
2. Interesują mnie ceny paczek jakie obowiązują według tej umowy z DPD, a także czy jest możliwość zawarcia umowy z Pocztą Polską bądź Inpostem w celu obniżenia kosztów wysyłki.
3. Jeśli potrzebowałbym dodatkowego pomieszczenia/magazynu to czy mogę to wrzucić w koszty w AIP?
4. Na pytanie o kasę fiskalną odpowiedzieli mi, że wystarczy do nich zgłosić chęć posiadania kasy fiskalnej. Jakie koszty wobec tego muszę ponieść?
5. Jaki jest limit faktur w AIP? Co się stanie gdy go przekroczę?

Pozdrawiam
Piotr H.

Piotr H. Tyle do zrobienia, a
tak mało czasu..

Temat: Kilka pytań o AIP

1. Tak. Jeśli dostaniesz fakturę, którą zaakceptuje księgowość i będzie to zgodne z profilem Twojej działalności. Proponuję kontakt z Dyrektorem odpowiedniego Ci lokalizacją AIP.
2. Poczta Polska i InPost - tak. Koszty wysyłki DPD znajdziesz tu: http://inkubatory.pl/wp-content/themes/initializr/pdf/...
3. Tak
4. Koszt odkupu kasy od innej osoby.
5. W cenie masz 25 dok. księgowych. Powyżej tego koszt to 5 zł za każdy dokument. Info masz w regulaminie, który dostaniesz od każdego Dyrektora AIP.

Następna dyskusja:

kilka pytań o AIP




Wyślij zaproszenie do