konto usunięte

Temat: Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością wg międzynarodowej...

Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością wg międzynarodowej normy PN-EN ISO 9001:2009
Wprowadzenie do budowy systemu.


Cel szkolenia
Przedstawienie kluczowych, praktycznych informacji z zakresu celów i metodologii wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością w organizacji. Praktyczny aspekt szkolenia zapewnia zobrazowanie poszczególnych wymagań normy przykładami z wdrożeń systemów przeprowadzonych w jednostkach administracji publicznej. Szkolenie prowadzone z wykorzystaniem technik warsztatowych, w trakcie których przeprowadzone ćwiczenia mają za zadanie doprowadzić do poznania roli najwyższego kierownictwa i pełnomocnika w procesie wdrożenia systemu zarządzania jakością.

Czas trwania
1-dniowe 8 godz. dydaktycznych

Odbiorcy szkolenia
Kierownicy jednostek i pełnomocnicy ds. systemu zarządzania jakością – osoby odpowiedzialne za podjęcie decyzji i nadzorowanie wdrożenia SZJ, budowanego w oparciu o wymagania międzynarodowej normy PN-EN ISO 9001:2009.

Oczekiwany rezultat po szkoleniu
Szkolenie ma za zadanie doprowadzić do samodzielnego zdefiniowania przez uczestników projektów:
• polityki jakości,
• głównych procesów realizowanych w ich jednostkach / organizacjach
• planu działań umożliwiającego wdrożenie SZJ,
• struktury podstawowych dokumentów wymaganych przy wdrożeniu systemu.

Zakres programowy szkolenia (szkolenie 1-dniowe 8 godz. dydaktycznych)
Zakres programowy ukierunkowany jest na wykorzystanie ośmiu zasad zarządzania jakością do przedstawienia filozofii wymagań PN-EN ISO 9001: 2009 w odniesieniu do zadań realizowanych w jednostce. Szczególną uwagę zwraca się na interpretację zasad zarządzania, wymagań normy oraz przedstawianie przykładów w odniesieniu do realizowanych w jednostkach procesów.

Zagadnienia przepracowane z uczestnikami szkolenia:
• potrzeba wdrożenia SZJ (zarządzanie jakością jako sposób na organizacyjny porządek),
• rola i zadania kierownictwa we wdrażaniu systemu,
• zarządzanie przez cele i politykę,
• budowanie polityki jakości – świadomość jakości i roli klienta,
• podstawowe elementy budowy systemu,
• wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009,
• zarządzanie procesami,
• założenia organizacyjne wdrożenia,
• etapy wdrożenia,
• normy serii ISO 9000 i certyfikacja systemu.

Materiały:
• wydruk prezentacji szkoleniowych,
• materiały do ćwiczeń i przykładowe rozwiązania,
• komplet materiałów biurowych.

Certyfikat:
• certyfikat udziału w szkoleniu wydanym przez IIC Poland oraz przyznanie punktów CPE (NASBA).

Szczegóły: http://iic-polska.pl/project/audytor-wewnetrzny-system...

Kontakt: biuro@iic-polska.pl