Radosław Kolibabski

Radosław Kolibabski Żyj życiem jak
najlepiej potrafisz!

Temat: Prelude

Hej, co sądzicie o ty modelu?

* chodzi mi głównie o IV i V gen. (Vtec oczywiście) :)

Chciałbym kupić takie cacko :).

Pozdrawiam i witam wszystkich hondomaniaków.

konto usunięte

Temat: Prelude

Jeździ szybko i drogi się trzyma ładnie.
Kopa ma niezłego, choć dużo pali.
Uważaj na dziury, bo zawiecha twarda i będziesz gubił zęby.
Po zakupie wymieniłem rozrząd oraz olej i ... żarówke bo się przepaliła.

Jeśli coś uszkodzisz podczas jazdy, to trafisz na najważniejszą wadę tych aut. Mianowicie drogie części zamienne, jeśli wogóle nowe dostaniesz. Czasami nawet za używką się nachodzisz.

Niestety, taka jest cena za nieszablonowe i niecodzienne autko.
Wybór IV czy V to już raczej kwestia gustu, bo obie są zarąbiste
;)))))))))))

PS.
Poluj tylko na 2.2. -> 185 KM.
:D:D:D:D
Radosław Kolibabski

Radosław Kolibabski Żyj życiem jak
najlepiej potrafisz!

Temat: Prelude

Słyszałem że 2.3 się strasznie psują, ale 2.2 to jest coś :) śmigałem 2.0 IV gen i wrażenia mam niesamowite. Odciągają mnie koszta, ale czego to się nie robi dla frajdy :)

Temat: Prelude

Prelude IV jest b ładny, V gen już zatracił swoją "japońskość" i jest bezpłciowy, takie niby sportowe auto.
Tylne zawieszenie 4ws super sprawuje się i na torze i przy parkowaniu, ale.. jest za ciężkie, co skutecznie psuje osiągi, a bagażnik to już pomyłka. Co do silników to jak brać to tylko 2.2 z serii H.
Silniki:
2.3 awaryjny, szczególnie jak sie zaniedba (w Polsce częste)
2.2 są różne wariacje tego silnika, jak już to szukać z H22A7
2.0 przy tej masie to pomyłka
Radosław Kolibabski

Radosław Kolibabski Żyj życiem jak
najlepiej potrafisz!

Temat: Prelude

Dziękóweczka, napewno te inlfo się przyda jak będę kupował auto. coruje na Prelude, ale może się okazać dość nie trafnym wyborem
Grzegorz Krzeszowiak

Grzegorz Krzeszowiak TSP Instytut sp. z
o.o.

Temat: Prelude

Powoli będę sprzedawał swoją Pralkę 2,2 Vtec kolego - jeśli jeszcze jesteś zainteresowany zapraszam na priv.
Krzysztof Liszkowicz

Krzysztof Liszkowicz Dyrektor Produkcji

Temat: Prelude

Michał Kucharski:
Prelude IV jest b ładny, V gen już zatracił swoją "japońskość" i jest bezpłciowy, takie niby sportowe auto.
Tylne zawieszenie 4ws super sprawuje się i na torze i przy parkowaniu, ale.. jest za ciężkie, co skutecznie psuje osiągi, a bagażnik to już pomyłka. Co do silników to jak brać to tylko 2.2 z serii H.
Silniki:
2.3 awaryjny, szczególnie jak sie zaniedba (w Polsce częste)
2.2 są różne wariacje tego silnika, jak już to szukać z H22A7
2.0 przy tej masie to pomyłka

Moim zdaniem obie Preludy mają swojego ducha.
Bagażnik w Pralce jak na auto klasy Coupe jest duży.

2.0 to pomyłka? Nie wyżyłowany, sporo wytrzymuje, nie awaryjny.
A jaka to waga niby tego auta? Bez przesady ...
Dominik Rozmus

Dominik Rozmus Territory Manager /
Konsultant
Food&Beverage

Temat: Prelude

Krzysztof Liszkowicz:
Michał Kucharski:
Prelude IV jest b ładny, V gen już zatracił swoją "japońskość" i jest bezpłciowy, takie niby sportowe auto.
Tylne zawieszenie 4ws super sprawuje się i na torze i przy parkowaniu, ale.. jest za ciężkie, co skutecznie psuje osiągi, a bagażnik to już pomyłka. Co do silników to jak brać to tylko 2.2 z serii H.
Silniki:
2.3 awaryjny, szczególnie jak sie zaniedba (w Polsce częste)
2.2 są różne wariacje tego silnika, jak już to szukać z H22A7
2.0 przy tej masie to pomyłka

Moim zdaniem obie Preludy mają swojego ducha.
Bagażnik w Pralce jak na auto klasy Coupe jest duży.

2.0 to pomyłka? Nie wyżyłowany, sporo wytrzymuje, nie awaryjny.
A jaka to waga niby tego auta? Bez przesady ...


Jeżdżę IV gen z wspomnianym silnikiem 2.0 - owszem - nie sposób go porównywać z 185-200 konnym 2.2 VTEC, ale osobiście nie uważam, że ten silnik to pomyłka.

Wszystko oczywiście zależy od punktu odniesienia - jak jeździłeś dużo słabszym autem - zdecydowanie polecam. Jeżeli mocniejszym - wiadomo - każda zmiana na gorsze/słabsze jest bardzo niekomfortowa.
Ja przesiadłem się ze 100 konnego Civica i mimo większej masy, jest odczuwalna różnica na plus (nie wspominając już o komforcie jazdy) i osobiście jestem bardzo zadowolony.

Co do wyglądu - moim zdaniem IV gen jest dużo bardziej "sportowa". Wystarczy ładna felga, lekkie obniżenie i samochód prezentuje się na prawdę godnie. V generacja utraciła sporo ze swojej drapieżności, co nie znaczy, że projektantom można zarzucić, że pozbawili jej "japońskiego ducha".

Temat: Prelude

Dominik Rozmus:
Krzysztof Liszkowicz:
Michał Kucharski:
Prelude IV jest b ładny, V gen już zatracił swoją "japońskość" i jest bezpłciowy, takie niby sportowe auto.
Tylne zawieszenie 4ws super sprawuje się i na torze i przy parkowaniu, ale.. jest za ciężkie, co skutecznie psuje osiągi, a bagażnik to już pomyłka. Co do silników to jak brać to tylko 2.2 z serii H.
Silniki:
2.3 awaryjny, szczególnie jak sie zaniedba (w Polsce częste)
2.2 są różne wariacje tego silnika, jak już to szukać z H22A7
2.0 przy tej masie to pomyłka

Moim zdaniem obie Preludy mają swojego ducha.
Bagażnik w Pralce jak na auto klasy Coupe jest duży.

2.0 to pomyłka? Nie wyżyłowany, sporo wytrzymuje, nie awaryjny.
A jaka to waga niby tego auta? Bez przesady ...


Jeżdżę IV gen z wspomnianym silnikiem 2.0 - owszem - nie sposób go porównywać z 185-200 konnym 2.2 VTEC, ale osobiście nie uważam, że ten silnik to pomyłka.

Wszystko oczywiście zależy od punktu odniesienia - jak jeździłeś dużo słabszym autem - zdecydowanie polecam. Jeżeli mocniejszym - wiadomo - każda zmiana na gorsze/słabsze jest bardzo niekomfortowa.
Ja przesiadłem się ze 100 konnego Civica i mimo większej masy, jest odczuwalna różnica na plus (nie wspominając już o komforcie jazdy) i osobiście jestem bardzo zadowolony.

Co do wyglądu - moim zdaniem IV gen jest dużo bardziej "sportowa". Wystarczy ładna felga, lekkie obniżenie i samochód prezentuje się na prawdę godnie. V generacja utraciła sporo ze swojej drapieżności, co nie znaczy, że projektantom można zarzucić, że pozbawili jej "japońskiego ducha".


Ok, obecnie jeżdżę EK4 170KM i dla mnie przesiąść się na pralkę IV 2.0 to właśnie pomyłka :)
Michał C.

Michał C. Deputy Head of
Software Development

Temat: Prelude

Wcześniej jezdziłem zagazowanym 90 konnym Civic'em V gen, a od miesiąca prelude 2.3 160 konną... Wrażenia niesamowite :) Chociaż teraz już nie czuć tej mocy jak już po przesiadce :) I niesamowicie też kurczą sie zasoby w portfelu. No ale coś za coś.
Dominik Rozmus

Dominik Rozmus Territory Manager /
Konsultant
Food&Beverage

Temat: Prelude

Michał Kucharski:
Dominik Rozmus:
Krzysztof Liszkowicz:
Michał Kucharski:
Prelude IV jest b ładny, V gen już zatracił swoją "japońskość" i jest bezpłciowy, takie niby sportowe auto.
Tylne zawieszenie 4ws super sprawuje się i na torze i przy parkowaniu, ale.. jest za ciężkie, co skutecznie psuje osiągi, a bagażnik to już pomyłka. Co do silników to jak brać to tylko 2.2 z serii H.
Silniki:
2.3 awaryjny, szczególnie jak sie zaniedba (w Polsce częste)
2.2 są różne wariacje tego silnika, jak już to szukać z H22A7
2.0 przy tej masie to pomyłka

Moim zdaniem obie Preludy mają swojego ducha.
Bagażnik w Pralce jak na auto klasy Coupe jest duży.

2.0 to pomyłka? Nie wyżyłowany, sporo wytrzymuje, nie awaryjny.
A jaka to waga niby tego auta? Bez przesady ...


Jeżdżę IV gen z wspomnianym silnikiem 2.0 - owszem - nie sposób go porównywać z 185-200 konnym 2.2 VTEC, ale osobiście nie uważam, że ten silnik to pomyłka.

Wszystko oczywiście zależy od punktu odniesienia - jak jeździłeś dużo słabszym autem - zdecydowanie polecam. Jeżeli mocniejszym - wiadomo - każda zmiana na gorsze/słabsze jest bardzo niekomfortowa.
Ja przesiadłem się ze 100 konnego Civica i mimo większej masy, jest odczuwalna różnica na plus (nie wspominając już o komforcie jazdy) i osobiście jestem bardzo zadowolony.

Co do wyglądu - moim zdaniem IV gen jest dużo bardziej "sportowa". Wystarczy ładna felga, lekkie obniżenie i samochód prezentuje się na prawdę godnie. V generacja utraciła sporo ze swojej drapieżności, co nie znaczy, że projektantom można zarzucić, że pozbawili jej "japońskiego ducha".


Ok, obecnie jeżdżę EK4 170KM i dla mnie przesiąść się na pralkę IV 2.0 to właśnie pomyłka :)

zgodnie z teorią ;)

konto usunięte

Temat: Prelude

Witam, szukam Preludy IV generacji po face liftingu (po 1994 r.) w dobrym stanie, bez żadnych przeróbek, gdyby ktoś miał coś ciekawego to proszę o kontakt cockker@wp.pl byłbym wdzięczny ;)
Andrzej Trębliński

Andrzej Trębliński team member, Toyota
Motor Manufacturing
Poland

Temat: Prelude

Krzysztof L.:
Michał Kucharski:
Prelude IV jest b ładny, V gen już zatracił swoją "japońskość" i jest bezpłciowy, takie niby sportowe auto.
Tylne zawieszenie 4ws super sprawuje się i na torze i przy parkowaniu, ale.. jest za ciężkie, co skutecznie psuje osiągi, a bagażnik to już pomyłka. Co do silników to jak brać to tylko 2.2 z serii H.
Silniki:
2.3 awaryjny, szczególnie jak sie zaniedba (w Polsce częste)
2.2 są różne wariacje tego silnika, jak już to szukać z H22A7
2.0 przy tej masie to pomyłka

Moim zdaniem obie Preludy mają swojego ducha.
Bagażnik w Pralce jak na auto klasy Coupe jest duży.

2.0 to pomyłka? Nie wyżyłowany, sporo wytrzymuje, nie awaryjny.
A jaka to waga niby tego auta? Bez przesady ...
Spisuje z dowodu 1210kg, mam 4gen od 2010, kocham mojego szczerbatka, ale każdy ma jakiegoś bzika. teraz mam zawieszenie do robienia i się zastawnawiam.... moje 1 auto. wygląd ponadczasowy !! 4 gen, smak na 91' ponadczasowy

Następna dyskusja:

Prelude 2,2 Vti - automat




Wyślij zaproszenie do