Krzysztof Leszek

Krzysztof Leszek Managing Partner,
KIMZE

Temat: BMW 850CSI

Po sprzedaniu mojej małej torpedy (530xi 272 HP) czekam na 245 HP diesla w X5.
Samochód do codziennego użytkowania w pracy i dzieciowóz (no i bez VAT) :)

Mimo wszystko tęskni mi się za kręcącą na pełnych obrotach benzynką.
Jest takie auto które mnie zawsze rajcowało i zastanawiam się nad jego zakupem `(just for fun)
[url]http://www.youtube.com/watch?v=nS8OwGZ1MNM&feature=rel...{/url]
BMW 850 csi
Jeśli na GL jest szczęśliwy posiadacz takiego auta, zapraszam do kontaktu.
Chętnie obejrzę sobie cacko z bliska zanim znajdę sobie takie :)

Jek wam się podoba? RWD, 361 HP i piekna linia sportowego coupe?

konto usunięte

Temat: BMW 850CSI

Posiadam m.in. E32 750iL Highline z tym samym, tylko 300 konnym silnikiem i można się zakochać już w samych 12 cylindrach. Dźwięk tego jest taki niesamowity, że radio staje się niepotrzebne :) Wg mnie lepszy niż V8, bardziej aksamitny, ale jednak sportowy. Poza tym cholernie drogi w naprawie :P
Adam Tomasz Kunc

Adam Tomasz Kunc AutoClassicService -
BMW Partner

Temat: BMW 850CSI

Znam kilku właścicieli E31 lecz nie mają wersji CSi, której będziesz musiał długo szukać.
Andrzej Szulęcki

Andrzej Szulęcki Prezes Zarządu,
Eurowizja sp.z o.o.

Temat: BMW 850CSI

Adam Tomasz Kunc:
Znam kilku właścicieli E31 lecz nie mają wersji CSi, której będziesz musiał długo szukać.

Właśnie na Allegro się pojawiło :)
Albo http://kimbex.pl bo oni je mają. 66k pln.

konto usunięte

Temat: BMW 850CSI

CSi to S70B56 (381hp, tylko z manualem), 850i to M70B50 (300hp).

850i jest drogie w zakupie, drogie w exploatacji i wolne (wolniejsze niż 530xi w e60). poza tym przyjemny cruiser dla koneserów.

850CSi jest extremalnie drogie i extremalnie rzadkie.

jaskółki ćwierkały, że od kimbexu należy się trzymać z daleka

sprzęt z linka raczej jest automatem, jest uderzony przodem, ma murzyńską felgę i nieoryginalny wydech (ten element często zawodzi w e31).Robert Lara edytował(a) ten post dnia 28.11.10 o godzinie 23:10
Krzysztof Leszek

Krzysztof Leszek Managing Partner,
KIMZE

Temat: BMW 850CSI

Robert Lara:
CSi to S70B56 (381hp, tylko z manualem), 850i to M70B50 (300hp).

850i jest drogie w zakupie, drogie w exploatacji i wolne (wolniejsze niż 530xi w e60). poza tym przyjemny cruiser dla koneserów.

850CSi jest extremalnie drogie i extremalnie rzadkie.

jaskółki ćwierkały, że od kimbexu należy się trzymać z daleka

sprzęt z linka raczej jest automatem, jest uderzony przodem, ma murzyńską felgę i nieoryginalny wydech (ten element często zawodzi w e31).Robert Lara edytował(a) ten post dnia 28.11.10 o godzinie 23:10

Dzięki za wszelkie sugestie.
Co do felgi to się zgadzam. Wrzuciłem dla ogólnego widoku :)
Niemniej jednak, proszę o wszelkie sugestie dotyczace tego co powinna mieć CSI a czego nie powinno tam być.
Auta poszukam raczej za granicą. Tu również proszę o podpowiedzi. Znalazłem kilka na Węgrzech i w Estonii ale te kraje nie budzą mojego zaufania jeśli chodzi o zakup auta. Może niesłuszmnie?
Wydaje mi się, że w Holandii, Włoszech czy Niemczech coś się da znaleźć.
Szukam kogoś, kto ma takie auto i zna je dobrze. Zależy mi na nabyciu 850 CSI w oryginale, bez "ulepszeń"

Następna dyskusja:

BMW




Wyślij zaproszenie do