Grzegorz Świerzbin

Grzegorz Świerzbin Realizator
oświetlenia,

Temat: Logo Suwałk

> Jarek Leśniewski:
> Po zapoznaniu się z pięćdziesięcioma opiniami, które
> wpłynęły do Urzędu Miejskiego, prezydent Czesław Renkiewicz,
> dokonał wyboru logo, które będzie stanowiło całość z
> projektem constansu wizualnego oraz Księgą Identyfikacji
> Wizualnej Suwałk. Włodarz uznał, że najlepszym logiem będzie
> "suwalskie słońce" z motywem siedmu wież.

>
>
Obrazek

>
> W oficjalnej informacji dotyczącej wybranego projektu czytamy:
>
> W warstwie graficznej wybrany projekt logo przedstawia odręczny
> rysunek mającej budzić skojarzenia ze słońcem, przy czym jako
> promienie słoneczne występują najbardziej charakterystyczne
> wieże budowli suwalskich. Część graficzna logo (sygnet) ma
> formę otwartą, symetryczną, organizowaną na kształcie koła.
> Wykorzystano gradację kolorów ciepłych i zimnych - od ciemnych
> pomarańczy i żółci, przez niebieskie do granatu. Logotyp
> (napis: "Suwałki") wykonany został przy użyciu czcionek
> sugerujących odręczność (pisanie pędzlem), co wprost
> nawiązuje do odręczności i zaokrąglonych kształtów samego
> znaku (sygnetu).
>
> W warstwie treściowej wykorzystano wskazania powstałej
> wcześniej Strategii Promocji Suwałk, a w szczególności
> wypracowaną osobowość marki zdefiniowaną jako "pogoda ducha".
>
> Po przeprowadzonej analizie zapisów strategii promocji, istotę
> marki Suwałki wykonawca - firma Metamorphosis Brand Communication
> zinterpretowała jako: miasto nastawione na rozwój
> (modernizację), jednak we własnym tempie; w oparciu o własne,
> oryginalne zasoby. A także - Suwałki to miasto bardzo przyjazne
> - dla mieszkańców i przyjezdnych. Te treści pozycjonowania
> marki Suwałki przyjęto jako punkt wyjścia.

>
> więcej:
> http://www.kuriersuwalski.pl/index.php?option=com_cont...Jarek
> Leśniewski edytował(a) ten post dnia 27.01.11 o godzinie
> 23:45