Katarzyna Magiera

Katarzyna Magiera Specjalista ds.
marketingu i handlu,
Micronet Art

Temat: Zamienniki oraz regeneracja części to alternatywy dla...

W związku z tym, że koszty naprawy, zakupu części do samolotów, komponentów oraz innych materiałów stanowią lwią część kosztów utrzymania, korzystanie z alternatywnych rozwiązań zapewnia liniom lotniczym każdorazowe oszczędności na poziomie 10-15 %.
http://samoloty.pl/index.php/artykuly-lotnicze/11643-z...Katarzyna Magiera edytował(a) ten post dnia 21.11.12 o godzinie 15:35
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Zamienniki oraz regeneracja części to alternatywy dla...

Kazda cześć do samolotu musi być certyfikowana i miec certyfikat Form 1, to o jakich zamienikach moze byc mowa?
Magdalena T.

Magdalena T. Frame Agreement
Manager

Temat: Zamienniki oraz regeneracja części to alternatywy dla...

Naprawy kosztują. Należało by rozważyć wymianę swojej części w kondycji AR np z brokerem na część serwisowaną z certyfikatem Form 1 albo part 145. Można oszczędzić dzięki temu czas i pieniądze.
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Zamienniki oraz regeneracja części to alternatywy dla...

Część bez Form 1 nie jest nic warta,
kto to wymieni, jaki broker wymiany części?
Magdalena T.

Magdalena T. Frame Agreement
Manager

Temat: Zamienniki oraz regeneracja części to alternatywy dla...

Oczywiście każda część musi posiadać form 1 zgodnie z restrykcjami FAA. Ja wymieniałam części z Irlandczykami i Brytyjczykami, np Magellan Aviation Group (IE) albo AJ Walter (UK).

Następna dyskusja:

Artykuł ekspercki Avia AM




Wyślij zaproszenie do