Jakub J.

Jakub J. Public Relations |
Social Media

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Wszystkie zagadnienia związane z problematyką edukacji. Co? Gdzie? Jak? Za ile? i czy warto lub też nie - w tym miejscu.
Natalia N.

Natalia N. Specjalista ds.
marketingu, CH Agora
Bytom

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Co ? Public relations oczywiście
Gdzie ? w Katowicach, Akademia Ekonomiczna.
Jak ? Ciekawie, dziennie ;)
Za ile ? Za darmo.
Czy warto ? Owszem. Pierwszy rok czysta ekonomia, dopiero od 3 semestru wybór specjalizacji.
Robert P.

Robert P. pracownik
naukowo-dydaktyczny
Akademia
Techniczno-Humani...

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Witam!

Wszystkich zainteresowanych informuję, że są jeszcze wolne miejsca na studiach podyplomowych z zakresu Public Relations - Promocja. Studia ruszają od października, organizatorem jest Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej.

Celem studiów jest przygotowanie uczestników do pracy w szeroko rozumianej branży Public Relations, od strony praktycznej i teoretycznej.

Szczegóły na stronie: http://www.polka.ath.bielsko.pl/index.php?option=com_c...

Zapraszamy!
Olimpia B.

Olimpia B. otwarta na nowe
wyzwania

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Jakieś szkolenia PR we Wrocławiu?

konto usunięte

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Polecam podyplomówkę na Ekonomicznym w Poznaniu, dużo praktyki i generalnie nawet jak wcześniej nic z PR nie miało się do czynienia to naprawdę kształtują wyobrażenie o najbardziej istotnych kwestiach. Polecam zajęcia z dr Jackiem Trębeckim, Sebastianem Drobczyńskim, Waldemarem Rydzakiem i wieloma innymi, których nazwisk teraz nie pomnę... no i cena przyzwoita chyba niecałe 5000 PLN.Dagmara Senda edytował(a) ten post dnia 12.03.10 o godzinie 09:21

konto usunięte

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Witajcie,

jestem na etapie kończenia licencjatu na socjologii, na specjalizacji PR i stoję niejako na rozdrożu bo chcę iść w kierunku PR, reklamy, marketingu, e-PR i takiego też kierunku poszukuje na studiach magisterskich.
Wyższych Uczelni publicznych, które oferowałyby studia uzupełniające magisterskie jest niewiele, prywatnych natomiast wiele, jednak każda o sobie piszę, ze jest najlepsza a ja dalej nie wiem co wybrać.
Piszę więc i proszę o radę. Czy ktoś z Was kończył podobne studia uzup. magisterskie i może coś polecić ?
Miasto nie gra roli :)
Robert P.

Robert P. pracownik
naukowo-dydaktyczny
Akademia
Techniczno-Humani...

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Szanowni Państwo!

Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej prowadzi nabór na studia podyplomowe „Public Relations – Promocja”.

Studia przeznaczone są dla absolwentów wszystkich kierunków studiów, zarówno I stopnia (licencjackich, inżynierskich), jak i II stopnia (magisterskich).

Celem studiów jest przygotowanie uczestników do pracy w szeroko rozumianej branży Public Relations, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej.

Szczegóły na stronie:
http://www.polka.ath.bielsko.pl/index.php?option=com_c...

Zapraszamy!
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Decydenci w firmach są nieświadomi, jakie korzyści może przynieść wdrożenie długofalowej strategii działań komunikacyjnych...

Rozmawiamy z prof. Uniwersytetu Gdańskiego dr hab. Dorotą Simpson – Kierownik Studiów Podyplomowych "Innowacyjne Praktyki Public Relations", które zainaugurują swoją działalność pod koniec października 2010.
http://biznesnafali.pl/component/content/article/7-na-...


Obrazek
Joanna Wiśniewska

Joanna Wiśniewska Ekspert ds.
marketingu, Sygnity
SA

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Witam
Przymierzam się do rozpoczęcia studiów podyplomowych na WSB w Poznaniu (PR i zarządzanie kryzysowe) ramach projektów dofinansowanych z Unii:
PROJEKT: Niezbędnik Profesjonalnego Menedżera, kierunek: PR i Zarządzanie Kryzysowe (Program: http://www.efs.pl/imgWYSIWYG/file/niezbednik/programy/..., link do informacji: http://www.wsb.poznan.pl/edukacja-dofinansowana-z-ue
Czy ktoś z Was ukończył te studia, słyszał jakąś opinię, czy warto?
Cena jest kusząca - tylko 1000 zł ale czy warto je wydawać...

Dziękuję za wszystkie informacje.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...


Obrazek

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Jak pisać:

- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:


* jak napisać efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

__

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

__

W CZYM CI TO POMOŻE JUŻ NASTĘPNEGO DNIA PO SZKOLENIU?

W Twojej codziennej pracy:

* Znacznie poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność - teraz możesz samodzielnie przygotować efektywny komunikat marketingowy.

______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów? Konkretnie: które słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• Jak opisać ten produkt? Język korzyści.
• Dialog z czytelnikiem: jak zaangażować odbiorcę?
• Język marki.
• Wewnętrzny PR: teksty na eventy, teksty... o nas samych, Z humorem, ale... bez idiotyzmów! Artykuły: tytuł, lead, nagłówki, wstęp, podsumowanie.
• Tekst wizerunkowy. Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie.
• List biznesowy.
• Jak skuteczniej komunikować liczby? Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne? Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez umiejętne stosowanie liczb i liczebników.
• Jak stworzyć skuteczny nagłówek? Porównanie: który nagłówek skuteczniejszy i dlaczego?
• Jak stworzyć slogan marketingowy.
• Jak stworzyć tekst e-maila (temat, pole "od", treść, porady, kiedy wysyłać?).
• Jak stworzyć tekst strony www (frazy kluczowe, umiejscowienie tekstu).


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 18-19 kwietnia 2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1290 zł + VAT.
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na http://www.szkoleniapraktyczne.pl/copywriting_-_warszt...

______________________________________

Chcesz tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe?

Chcesz komunikować się efektywnie?

Decyzja należy do Ciebie. Teraz "piłka" po Twojej stronie
Adrian T. edytował(a) ten post dnia 18.03.11 o godzinie 11:16
Anna Piwko-Łętek

Anna Piwko-Łętek Na zmiany nigdy nie
jest za późno...

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Moi drodzy, od października chciałabym rozpocząć studia podyplomowe z PR w Krakowie. Nie umiem się zdecydować, którą z 3 najlepiej ocenianych szkół wybrać...
Bardzo proszę Was, doświadczonych w branży PR o poradę, którą z poniższych szkół najlepiej wybrać i dlaczego :)

KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU UE w Krakowie (dawniej Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania)

Instytut Ekonomii i Zarządzania UJ

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera

Z góry dziękuję za pomoc :)
Olimpia B.

Olimpia B. otwarta na nowe
wyzwania

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Anna Ziarko:
Zapraszam na szkolenie pt. Efektywna komunikacja media i social media w kryzysie - warsztaty dla rzeczników prasowych, realizowane w ramach projektu: Szkoła DOBRYCH PRAKTYK PR - więcej o projekcie tutaj:
http://www.apedukacjaszkolenia.pl/firm/public_relation...

PATRONAT nad tym szkoleniem objął portal PROTO.PL:
http://www.proto.pl/
----------------------------------

W sytuacjach kryzysowych efektywna komunikacja może zadecydować o wiarygodności organizacji, zaś nieumiejętne działania komunikacyjne narazić ją na utratę zaufania i straty materialne. Nie ma też wątpliwości, że w dobie social media kryzys przybrał nowe oblicze.

Zapraszamy:

Rzeczników prasowych i pracowników biur prasowych, a także osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji zewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych, które w codziennej pracy zajmują się kontaktami z mediami.

W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:

• Jak budować przekaz w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej
• Jakie są najbardziej efektywne strategie retoryczne w kryzysie
• O podstawowych narzędziach komunikacji kryzysowej
• Jak utrzymać wiarygodność i zaufanie w sytuacji kryzysowej
• Jak przygotować się do wypowiedzi i jak odpowiadać na pytania mediów w sytuacji kryzysowej


-------------------------------------------------------
TERMIN: 7 kwietnia 2011r.
MIEJSCE: sala konferencyjna Centrum Szkoleniowego JUPITER, ul. Towarowa 22, Warszawa.
INWESTYCJA: 990zł + 23% VAT*/ 1 os.
*cena zawiera autorskie materiały szkoleniowe, imienny certyfikat ukończenia warsztatów, obiad, przerwy kawowe

ZAPISY, PYTANIA:
Biuro AP Edukacja Szkolenia
http://www.apedukacjaszkolenia.pl/
tel. 12/638 01 14, 505 032 263,
e-mail: biuro@apedukacja.pl

-------------------------------------------

PROGRAM SZKOLENIA
8 godzin szkoleniowych (8x45min.)

1. Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej
- kluczowe treści w komunikacji w przypadku różnych sytuacji kryzysowych
- ćwiczenie - praca w grupach

2. Strategie retoryczne w kryzysie
- od strategii strusia do szklanej wieży
- analiza case studies

3. Narzędzia komunikacji kryzysowej
- oświadczenia
- pytania i odpowiedzi
- ćwiczenia indywidualne

4. Media w kryzysie
- zasady
- prezentacja case studies
- ćwiczenia praktyczne z kamerą

5. Kryzys w social media
- specyfika komunikowania w SM
- analiza case studies

PROWADZENIE:

Urszula Podraza

Ekspert public relations, trener, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w PR kryzysowym, community relations i public affairs. Ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych. Od 10 lat prowadzi treningi medialne, szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, wystąpień publicznych. Wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Wyższej Szkole Europejskiej.

Metody prowadzenia zajęć:

Praktyczne warsztaty obejmujące interaktywne metody pracy z grupą: zadania, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje, analiza studiów przypadku.


Szkolenie musiało być bardzo interesujące:). Jestem po lekturze książki P.U.Podrazy "Kryzysowe Public Relations". Pozycja jest pisana bardzo czytelnym językiem, a zgromadzone przykłady doskonale pokazują i mogą "pomóc" przy ewentualnych wpadkach, a przede wszystkim kryzysach:).Szkoda, że we Wrocławiu nie miało miejsce takie szkolenie:)...
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

"Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

16-17 czerwca 2011, Warszawa


Obrazek


Co?

W dniach 16-17 czerwca 2011 r. w Warszawie organizujemy Konferencję Marketingową pod hasłem "Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

Gdzie?

Spotkamy się w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin,
Aleja Jana Pawła II 22 w Warszawie,
w godzinach 9:30-16:45


Obrazek


Dlaczego?

Czy kiedykolwiek miałeś problemy, żeby wytłumaczyć grafikowi jak ma wyglądać Twoja ulotka?
Czy kontakty z działem IT w Twojej firmie to przysłowiowe „darcie kotów"?
Czy masz wrażenie, że ludzie z agencji reklamowej mówią do Ciebie obcym językiem?

Tak?

My też uważamy, że podstawą pracy w marketingu i public relations jest sprawna komunikacja.

Zauważ, że wszyscy koncentrują się na rozwijaniu umiejętności komunikacji z klientem zapominając o tym, jak ważne jest skuteczne porozumienie się przy tworzeniu przekazu. Nawet genialne pomysły mogą "nie wypalić", jeśli w trakcie pracy nie będziesz potrafił „dogadać się" z ludźmi, z którymi współpracujesz. Dlatego postanowiliśmy zebrać grupę niezależnych ekspertów, którzy bazując na własnym doświadczeniu objaśnią Ci, jak zwiększyć wydajność i poprawić skuteczność Twojej pracy w kontaktach z innymi grupami zawodowymi.

Po co?

* Będziesz wiedział jakie bariery komunikacyjne możesz napotkać w pracy i jak je minimalizować
* Poznasz słownictwo branżowe grup, z którymi najczęściej masz do czynienia
* Nabędziesz praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów komunikacyjnych
* Zobaczysz jak z problemami podobnymi do Twoich radzą sobie eksperci wynajmowani przez renomowane firmy
* Otrzymasz leksykony branżowe, z których będziesz mógł korzystać na co dzień


Obrazek


Dla kogo?

Konferencję kierujemy do wszystkich pracujących na co dzień w obszarze marketingu i public relations, czyli:

* dyrektorów
* kierowników
* specjalistów
* niezależnych konsultantów
* rzeczników prasowych
* pracowników biur promocji
* menagerów projektu/produktu

Jak?

Nasi eksperci przekażą Ci swoją wiedzę poprzez:

* wykłady z elementami warsztatowymi
* case studies
* sesje pytań i odpowiedzi
* materiały dydaktyczne

Kto?

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z Warszawy, działamy na rynku już od 10 lat. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte z wielu różnych obszarów tematycznych m.in. marketingu i public relations, organizujemy również konferencje, kongresy, targi i projekty EFS.

Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie www.kdkinfo.pl

Dowiedz się więcej

Koszt uczestnictwa:

Cena udziału jednej osoby w Konferencji wynosi:

1777 zł + 23% VAT*

Wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations obowiązuje 20% rabat.

*Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, dodatkowe materiały dydaktyczne, przerwy kawowe, lunch.

Serdecznie zapraszamy.

Obrazek

Zespół KDK Sp. z o.o.
Asia H.

Asia H. profesjonalny opis

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

jaki wybor? jest najlepszy co do tej tematyki studiow podyplomowych, o kazdej z uczelni slyszalam troche dobrego i tez sporo zlego ;) stad juz wiem ze wybor wcale nie jest prosty
a

a jaka wasza opinia - PR w Krk - kiedy wydana kwota nie jest zmarnowana,

Anna Piwko-Łętek:
Moi drodzy, od października chciałabym rozpocząć studia podyplomowe z PR w Krakowie. Nie umiem się zdecydować, którą z 3 najlepiej ocenianych szkół wybrać...
Bardzo proszę Was, doświadczonych w branży PR o poradę, którą z poniższych szkół najlepiej wybrać i dlaczego :)

KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU UE w Krakowie (dawniej Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania)

Instytut Ekonomii i Zarządzania UJ

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera

Z góry dziękuję za pomoc :)
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

TO JA ZAPRASZAM NA BIEŻĄCE KONKURSY NA PAŹDZIERNIK/LISTOPAD 2011
pod linkami - i wybrane nowości, propozycje wydawnicze, w których mowa o strategii, komunikacji, marketingu, które możecie wygrać

http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...

Obrazek


http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...

Obrazek


http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...

Obrazek


To tylko z bieżących, a regularnie będziemy cały czas proponować wam nowości wydawnicze z psychologii biznesu, strategii, zarządzania, itp. Aby je wygrać w naszych konkursach, bądźcie z nami na bieżąco na facebooku, gdzie zapowiadamy wszystko z wyprzedzeniem

pozdrawiam serdecznie!
JW

konto usunięte

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Wyprzedź konkurencję na rynku pracy! Do 20 lutego zapisy na studia podyplomowe Public relations – nowoczesna komunikacja w praktyce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Zajęcia rozpoczynają się w marcu.
Dlaczego warto?
• zajęcia praktyczne: 75% programu studiów
• prowadzący - znani praktycy i teoretycy
• pierwsze studia przygotowane we współpracy z ekspertami Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
• to się opłaca - druga edycja studiów także w promocyjnej cenie. Do tego - brak opłaty wpisowej i materiały gratis

Więcej http://podyplomowepr.pl/index.php/component/content/ar...
Informacje: telefonicznie - (32) 257 71 01 fax: 032 257 73 94 e-mail - kz@ue.katowice.pl
Kolegium Zarządzania UE 40-287 Katowice, ul. Pułaskiego 25, Budynek P.

Temat: Edukacja PR - wątek dla wszystkich szukających informacji...

Sprawdź https://www.paczkonado.pl/rola-agencji-pr-w-kryzysie/ naprawdę warto.

Następna dyskusja:

Kalendarz dla Karolka




Wyślij zaproszenie do