konto usunięte

Temat: Zastanawiam się nad technikami eksponowania oferty...

Zauważyłem ostatnio że wielkim problemem dla pośredników jest sposób eksponowania nieruchomości komercyjnych na sprzedaż w serwisach internetowych. To powoduje, że nie chętnie zajmują się oni sprzedażą takich obiektów. Wpadłem więc na bardzo innowacyjny pomysł. Czemu nie stworzyć strony odrębnej pod domeną np: *.pl lub *.com, która prezentowałaby obiekt na sprzedaż

Musimy trochę zmienić myślenie. Przecież rynek komercyjny należy traktować globalnie. Nie możemy w ofertach ograniczać się tylko do: - jednego języka polskiego,
- jednego lub kilku polskojęzycznych serwisów ogłoszeniowych
- ograniczać się do kilkunastu zdjęć.

Promować nieruchomość musimy wszędzie. Pomagają nam w tym reklamy kontekstowe. Jak trzeba to wstawiamy filmik na wydorebniona nową stronę.

Z reszta zobaczcie na razie rozwijam pomysł. http://www.allegro.pl/item635406663_badz_widoczny_wizy...

Prawda jest, że jeśli google Cię nie posiada w swoich zasobach, tzn. że nie istniejesz ;)

Oto przykłady:
http://www.stacja-dworek.pl
http://www.osrodeknasprzedaz.plMaciej Naskręt edytował(a) ten post dnia 26.05.09 o godzinie 13:37
Katarzyna Kuglin

Katarzyna Kuglin strateg marki,
konsultant, interim
manager

Temat: Zastanawiam się nad technikami eksponowania oferty...

Hm...
z całym szacunkiem, ale żadnej innowacji tu nie widzę... a 100 zł w Adwordsach to niby na co? wiesz ile kosztują teraz słowa kluczowe? bez 4 tys/mies. nawet w to nie wchodź , strata stówki.. jakość strony też ma wiele do życzenia.. a zdjęcie na stronie głównej powinno reklamować nieruchomość a nie znięchęcać..
Ilość katalogów - stanowczo za mała dla tej branży itd...

pooglądaj dobre strony deweloperów i agencji pośrednictwa... i poczytaj coś o rynku B2B pod kątem marketingu :)



Wyślij zaproszenie do