konto usunięte

Temat: telewizja "N" potraktowała mnie jak śmiecia!!!!

Witajcie,
jestem jednym z klientów Telewizji Nowej Generacji "N"
oto co im dzisiaj wyślę:


Oświadczenie woli
w związku z tym, że Telewizja Nowej Generacji N, niesystematycznie i w sposób nie logiczny (tj. np. najpierw zostały udostępnione mi odcinki 3 i 4 później 5 a wcale 1 i 2 serialu LOST), aktualizuje mój dekoder premierami VOD z dniem dzisiejszym zrywam umowę na korzystanie z pakietów VOD; Picture Box oraz nScreen.
Nadmienię, że pomimo moich wielokrotnych reklamacji i apeli czynionych w trakcie rozmów z konsultantami infolinii, satysfakcji nie osiągnąłem. Stale byłem traktowany nie profesjonalnie, odczuwałem ze strony konsultantów pogardę dla mojej osoby a także miałem wrażenie, że moje problemy śmieszą ich i są obiektem drwin.
Nie decydował bym się na pakiety VOD, gdybym w punkcie sprzedaży, bądź przez infolinie został przed zakupem poinformowany, że
1) aktualizacja dekodera odbywa się nie systematycznie
2) duży wpływ na częstotliwość owych aktualizacji ma to, że posiadam jedną antenę a nie dwie
i co najważniejsze
3) NIE BĘDĘ MIAŁ MOŻLIWOŚCI OBEJRZENIA PIERWSZYCH DWÓCH ODCINKÓW SERIALU "LOST", ponieważ pomimo, że przez kilkanaście dni(!!!) widniały one w zakładce "wkrótce w ofercie", do kolekcji nScreen nie zostaną ściągnięte
moje rozdrażnienie i rozczarowanie jest tym większe, że w tej kolekcji - niemalże od początku były dostępne odcinki 3 i 4 a ostatnio nawet i 5 odcinek najnowszej serii serialu LOST.

Na moją decyzję ma też wpływ totalna ignorancja, brak empatii i chęci zrozumienia dla mnie jako dla klienta.
Zaufałem Wam, decydując się na podwyższenie swojego abonamentu o 40PLN - co dostałem w zamian - rachunek za telefon wyższy o 100PLN (z bilingu wynika, że to koszt połączeń z numerem 012 294 78 00 za okres 18 dni).
Z poważaniem,


jestem wkurzony na Nkę i będę ich szkalował - wszystko w interesie społecznym - uważam, że nie warto korzystać z ich usług,

telecentrum - dodzwonić się to znaczy posłuchać przez 30 min monotonnej muzyki
konsultanci - czyli ludzie którzy traktują abonentów jak frajerów
czarny dekoder - szajs który szumi w nocy


w sierpniu 2007 roku kupiłem biały dekoder, płaciłem "N"ce 36PLN - było okej
we wrześniu 2008 roku zamieniłem biały na czarny dekoder płaciłem 38PLN było okej - starali się, stawali na rzęsach żebym był szczęśliwy
w lutym 2009 roku zdecydowałem się na kolekcje VOD - mam zapłacić 80PLN - traktują mnie jak śmiecia, jak frajera bo wiedzą, że okres wypowiedzenia to trzy miesiące i liczą na to, że wytrwam ale ja nie wytrwam


"N" ma fajną politykę:
kochać klienta gdy płaci poniżej 50PLN ale tylko po to by płacić chciał więcej a gdy już chce płacić więcej - to co mogą zrobić - o co mają się starać?
dekoder za (bez zwrotne) 300PLN - sprzedane
pakiety za 38PLN - sprzedane
VOD za 40PLN - sprzedane
zatem co mogą osiągnąć ?

odpowiedź brzmi:
NIC

zatem po co się starać?
Marcin Wróbel

Marcin Wróbel Project Manager, PKO
BP SA

Temat: telewizja "N" potraktowała mnie jak śmiecia!!!!

Wiesz, sam jesteś sobie winien, specyfikacja techniczna dekodera z nagrywarką jest jasna potrzeba do niego 2 niezależnych kabli antenowych (wystarczy na antenie jaką posiadasz dać konwerter twin i pociągnąć 2 kabel do dekodera). Na jednym kabelku nie będzie działał on prawidłowo, zwłaszcza jak jeszcze w tzw. międzyczasie coś nagrywasz (wtedy wyłącza się ściąganie na dysk VOD).

Dla białego dekodera 1 kabel jest wystarczający a dla czarnego nie, o czym cię na pewno informowano. Więc nie dość, że nic nie wywalczysz to będzie to naruszenie warunków umowy z twojej winy i jeszcze tzw. karę zapłacisz.

Są kryci bo w każdej ulotce oraz na stronie internetowej mają to, że recorder potrzebuje 2 kabelków.

http://n.pl/oferta/sprzet/nbox_hdtv_recorder.htmlMarcin Wróbel edytował(a) ten post dnia 26.02.09 o godzinie 10:38
Pawel Kolotusza

Pawel Kolotusza wlasciciel,
Chameleon Studio

Temat: telewizja "N" potraktowała mnie jak śmiecia!!!!

Ja mialem podobna sytuacje. Od razu nadmienie ze mam czarny dekoder i dwie anteny pociagniete do niego. Sygnal w okolicach 90 procent na obu antenach zarowno sila i jakosc.
Sytuacja powtorzyla sie nie tylko z LOST ale rowniez z innymi serialami jak i z filmami.
Zazwyczaj dostawalem odpowiedz ze uprawnienia sie nie update'uja ale mnie raczej to wogole nie powinno interesowac...Mam wszystko podlaczone jak nalezy wiec powinno wszystko dzialac.
Po wielu reklamacjach telefonicznych zauwazylem ze sa one nic nie warte. Zaczalem wiec do nich pisac i o dziwo reklamacje uwzgledniono i dostalem zwrot pieniedzy za kolekcje seriali i rabat na kolejne 3 miesiace.
Na przyszlosc polecam pisanie a nie dzwonienie do Nki
Pozdrawiam.

P.S.
Czarny dekoder tez dziala na jednej antenie tylko nie mozna jednoczescnie ogladac i nagrywac, cofac, pauzowac programu.

konto usunięte

Temat: telewizja "N" potraktowała mnie jak śmiecia!!!!

tak czy siak są najrozsądniejszym wyborem, chociaz tyle ze nie trzeba sie wiązac umową na 2 czy 3 lata
Dawid Grześkowiak

Dawid Grześkowiak technik
administracji

Temat: telewizja "N" potraktowała mnie jak śmiecia!!!!

Zgadza się w tej chwili gdy umowę zawiera się na 12 miesięcy z czego trzy są całkowicie za darmo, nie ma zbytnio konkurencji. Na plus trzeba zaliczyć też fakt, że wszystkie dekodery które oferują są już w technologii HD.

Podobne tematy


Następna dyskusja:

Telewizja N a Polsat




Wyślij zaproszenie do