Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: warsztaty - PRAWO W DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS I...

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w warsztatach
PRAWO W DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS I RZECZNIKÓW PRASOWYCH
3 marca 2010 roku, Warszawa

W obecnych czasach szybkość i możliwości rozpowszechniania informacji prasowych spowodowały konieczność wyposażenia spółek w narzędzia, które umożliwiają obronę w sytuacji działania na szkodę ich wizerunku i interesów.

Znajomość kluczowych zasad i narzędzi prawnych w tym zakresie jest zatem podstawowym gwarantem bezpieczeństwa dla prowadzonych działań medialnych oraz skutecznej obrony przed działaniami konkurencji na szkodę spółki i jej autorskich produktów.

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w warsztatach podczas których dowiedzą się Państwo m. in.
- Jaki jest zakres ochrony prawno-autorskiej?
- Jakie są zasady wykorzystywania utworów chronionych prawem autorskim?
- Jakie obowiązują normy rozpowszechniania informacji w działalności PR?
- Jak chronić markę przed działaniem na jej szkodę?
- Jakie są możliwości dochodzenia roszczeń?
- Jakie stosować zasady, aby zabezpieczyć spółkę przed roszczeniami wobec własnej działalności PR?
- Kiedy możemy żądać sprostowania prasowego?
- Co możemy zrobić, gdy publikacje prasowe naruszają wizerunek i interes spółki?

Na warsztaty zapraszamy: Specjalistów ds. PR, Rzeczników Prasowych, Autorów, Specjalistów ds. Komunikacji Korporacyjnej, Dziennikarzy, Specjalistów ds. Marketingu, Brand Managerów, Członków Zarządu oraz wszystkich tych, którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za wizerunek medialny, a tym samym interes firmy.

WIĘCEJ INFORMACJI
centrumpr.com.pl/info_pr_rzecznicy.pdf
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: warsztaty - PRAWO W DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS I...

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców

19 kwietnia 2010 - Warszawa

Obrazek

Pierwsza dobra wiadomość: wystąpienia publiczne są umiejętnością, a zatem można się ich nauczyć!

Druga dobra wiadomość: z doświadczenia wiemy, że najlepszą metodą nauki jest obserwacja własnych wystąpień, a dzięki temu świadomość i korekta złych nawyków.

Trzecia dobra wiadomość: to wszystko zobaczysz i doświadczysz się w trakcie tego szkolenia.

W trakcie szkolenia wystąpienia publiczne skupimy się zarówno na osobie prezentera (szkolenie rozpoczniemy od krótkich nagrań wystąpień tak aby uczestnicy zobaczyli i uświadomili sobie swoje mocne i słabe strony (specyficzny SWOT).

DO 12 MARCA CENA -25% - NIE PRZEGAP OKAZJI.


Dowiedz się Wiecej o szkoleniu - Sprawdź promocje - Bądź uczestnikiem szkolenia



Wyślij zaproszenie do