Anna Korchowiec

Anna Korchowiec Buduję, zarządzam,
rozwijam

Temat: Efektywna komunikacja media i social media w kryzysie -...

Zapraszam na szkolenie pt. Efektywna komunikacja media i social media w kryzysie - warsztaty dla rzeczników prasowych, realizowane w ramach projektu: Szkoła DOBRYCH PRAKTYK PR - więcej o projekcie tutaj:
http://www.apedukacjaszkolenia.pl/firm/public_relation...

PATRONAT nad tym szkoleniem objął portal PROTO.PL:
http://www.proto.pl/
----------------------------------

W sytuacjach kryzysowych efektywna komunikacja może zadecydować o wiarygodności organizacji, zaś nieumiejętne działania komunikacyjne narazić ją na utratę zaufania i straty materialne. Nie ma też wątpliwości, że w dobie social media kryzys przybrał nowe oblicze.

Zapraszamy:

Rzeczników prasowych i pracowników biur prasowych, a także osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji zewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych, które w codziennej pracy zajmują się kontaktami z mediami.

W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:

• Jak budować przekaz w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej
• Jakie są najbardziej efektywne strategie retoryczne w kryzysie
• O podstawowych narzędziach komunikacji kryzysowej
• Jak utrzymać wiarygodność i zaufanie w sytuacji kryzysowej
• Jak przygotować się do wypowiedzi i jak odpowiadać na pytania mediów w sytuacji kryzysowej


-------------------------------------------------------
TERMIN: 7 kwietnia 2011r.
MIEJSCE: sala konferencyjna Centrum Szkoleniowego JUPITER, ul. Towarowa 22, Warszawa.
INWESTYCJA: 990zł + 23% VAT*/ 1 os.
*cena zawiera autorskie materiały szkoleniowe, imienny certyfikat ukończenia warsztatów, obiad, przerwy kawowe

ZAPISY, PYTANIA:
Biuro AP Edukacja Szkolenia
http://www.apedukacjaszkolenia.pl/
tel. 12/638 01 14, 505 032 263,
e-mail: biuro@apedukacja.pl

-------------------------------------------

PROGRAM SZKOLENIA
8 godzin szkoleniowych (8x45min.)

1. Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej
- kluczowe treści w komunikacji w przypadku różnych sytuacji kryzysowych
- ćwiczenie - praca w grupach

2. Strategie retoryczne w kryzysie
- od strategii strusia do szklanej wieży
- analiza case studies

3. Narzędzia komunikacji kryzysowej
- oświadczenia
- pytania i odpowiedzi
- ćwiczenia indywidualne

4. Media w kryzysie
- zasady
- prezentacja case studies
- ćwiczenia praktyczne z kamerą

5. Kryzys w social media
- specyfika komunikowania w SM
- analiza case studies

PROWADZENIE:

Urszula Podraza

Ekspert public relations, trener, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w PR kryzysowym, community relations i public affairs. Ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych. Od 10 lat prowadzi treningi medialne, szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, wystąpień publicznych. Wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Wyższej Szkole Europejskiej.


Metody prowadzenia zajęć:

Praktyczne warsztaty obejmujące interaktywne metody pracy z grupą: zadania, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje, analiza studiów przypadku.