Natalia T.

Natalia T. Doktorant,
Uniwersytet Mikołaja
Kopernika w Toruniu

Temat: reklama internetowa bankowości internetowej

Szanowny Panie/Szanowna Pani

Jestem studentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika i piszę pracę magisterską pod tytułem Reklama internetowa bankowości internetowej. Chciałabym poznać Państwa opinię na temat reklamy internetowej w obszarze zachęcenia do założenia konta internetowego w banku w celu ilustracji tego zagadnienia w Polsce. Kwestionariusz jest anonimowy, a wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie w pracy magisterskiej. Dziękuję za poświęcony czas i cenne odpowiedzi.
Proszę o wypełnienie jednej z 3 ankiet w zależności od wykonywanej pracy:
1. Jeśli zalicza się Pan/Pani do jednej z poniższych grup:
Pracownik agencji reklamowej
Pracownik domu mediowego
Pracownik firmy badań rynku
Pracownik działu marketingu
Pracownik naukowy
Dziennikarz
proszę o wypełnienie ankiety umieszczonej pod linkiem:
http://moje-ankiety.pl/respond-560.html

2. Jeśli jest Pan/Pani pracownikiem Banku w dziale marketingu, zajmującym się reklamą lub w dziale bankowości internetowej proszę o wypełnienie poniższej ankiety: http://moje-ankiety.pl/respond-559.html

3. Jeśli natomiast jest Pan/Pani klientem bankowości internetowej lub pracownikiem Banku w innych działach proszę o wypełnienie poniższej ankiety: http://moje-ankiety.pl/respond-555.html
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
NNatalia T. edytował(a) ten post dnia 15.04.12 o godzinie 16:20