Łukasz Krasoń

Łukasz Krasoń Student,
Polsko-Japońska
Wyższa Szkoła
Technik
Komputerow...

Temat: Magia copywritingu

Przedstawiam Wam wpis na naszym blogu http://www.kreatorzysukcesu.com na temat Copywritingu.
Oceńcie, może nawiąże się jakaś ciekawa dyskusja :)

Znajdujesz się właśnie na stronie kreatorzysukcesu.com i czytasz artykuł o „Magii copywritingu”. Po co w ogóle to robisz, co Cię zaprowadziło właśnie do tego miejsca?

Przeskakujesz teraz z wyrazu na wyraz w nadziei, że znajdziesz to czego szukasz, że w końcu ktoś jakąś magiczną siłą zainspiruje Cię do działania, wskaże drogę, „popchnie” abyś ruszył z miejsca.

Może zachłysnąłeś się jakimś pomysłem i chcesz go zrealizować? Może trafiłeś tutaj ponieważ chciałbyś w końcu polepszyć efektywność swojego działania? Może chcesz zacząć pisać świetne teksty, a może trafiłeś tutaj przez czysty przypadek? Jakkolwiek tu się znalazłeś bardzo mi miło drogi czytelniku, że czytasz nadal!!!

Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale już niedługo dowiesz się, w jaki sposób codziennie ulegasz manipulacji, tym samym nauczysz się jak Ty możesz sterować zachowaniem innych ludzi. Zanim, zapoznasz się z tymi wszystkimi technikami, muszę ostrzec Cię drogi czytelniku od tego momentu słowa i zdania już nigdy nie będą brzmiały tak niewinnie. Zaczniesz dostrzegać jak często każdy człowiek poddawany jest nieprzypadkowej kombinacji słów, aby wywrzeć na nim niewymuszony wpływ. Tak, tak to naprawdę jest codzienność!!!

Kolejne artykuły odkryją przed Tobą władzę jaką już teraz posiadasz nad emocjami i zachowaniem innych ludzi. To nie przejęzyczenie, umiejętnie dobrane słowa w odpowiedniej chwili to ogromna siła, która zaprowadzi Cię do celu tak upragnionego. Copywriting, bo o nim mówimy to termin znany od lat, przy odrobinie chęci i motywacji każdy się może tego nauczyć.

Copywriting to nic innego jak pisanie tekstów perswazyjnych, czyli takich, które będą oddziaływać na czytelnika, tak jak sobie tego życzy nadawca. Słowa to nieocenione narzędzie, wyobraź sobie jak za ich pomocą kształtujesz w głowach odbiorców wszystko to co chcesz, możesz wzbudzać emocje i nimi kierować, droga od emocji do działania to zaledwie jeden krok. Takie treści wykorzystywane są wszędzie: na stronach www, w kampaniach reklamowych, w radio, prasie, telewizji, a nawet na ulotkach walających się pod twoimi nogami na ulicy.

Dzięki takim zdolnościom jesteś w stanie zaciekawić odbiorcę słowem i pokierować nim tak aby „jadł Ci z ręki”. Wyobraź sobie jak opisujesz „urodziny babci”. Ubierasz wszystko w świetne słowa, konstruujesz malownicze obrazy z niezapomnianych chwil spędzonych razem i okazuje się, że zainteresowałeś swoim tekstem rzesze ludzi, którzy nawet na koniec stwierdzili, że Twoja babcia jest cool:) Nie będziemy pisać czy idzie na tym zarobić (chociaż się da i to całkiem nieźle), skupimy się na zabawie, rozwijaniu samego siebie i nauce nowych przydatnych technik. Ok, do rzeczy – pokażemy Ci teraz co możesz zyskać ucząc się copywritingu.

Twoje relacje interpersonalne bardzo zyskają, w końcu nauczysz się pisać teksty dłuższe niż tylko sms’y do kolegi czy koleżanki. Będziesz trzaskał wpisy na własnego bloga, zapełnisz go wieloma świetnymi tekstami, ludzie będą to czytać i wracać do Ciebie chętnie. W końcu przekonasz większą liczbę osób do jakiejś sprawy lub idei, pomożesz licznej grupie w rozwiązywaniu ich problemów lub po prostu znacznie ułatwisz sobie życie komunikując się skuteczniej i efektywniej z rodziną, przyjaciółmi, lub kimkolwiek innym kogo spotkasz na swojej drodze.
Wow ile możesz zyskać zostając tutaj z nami dłużej.

Słowa mają większą moc od czegokolwiek na tym świecie – za ich pomocą możesz rozbawiać, doprowadzać do płaczu, euforii, mobilizować do działania, przekonywać do swojego zdania, zdenerwować czy uspokoić rozmówce (czytelnika).
Słowa uruchamiają w głowie każdego z nas szereg procesów, są one swoistą iskrą na palenisku wyobraźni.

Zanim w kolejnych częściach przedstawimy Ci techniki i praktyczne wskazówki, jak umiejętnie posługiwać się słowami i całymi konstrukcjami zdań, aby wywołać u odbiorcy reakcję, której oczekujesz, zastanów się ile dzięki temu możesz zyskać i jak bardzo poprawi to jakość Twojego życia w każdej dziedzinie i na każdym polu cdn…..:)
Marcel Błaszczyk

Marcel Błaszczyk Founder & Creative
Director, Guarada

Temat: Magia copywritingu

Sorry chłopaku, ale całe te czary-mary copywritingu o wiele lepiej (i krócej!) pokazuje obrazek numer 4:

Obrazek
Agnieszka M.

Agnieszka M. homo faber

Temat: Magia copywritingu

to mi pachnie Joe Vitale i jego Hipnotyzmem słowa. A to średnio przyjemny zapach dla nosa ;) zwłaszcza, że kalka jak w mordę :P

hipnotyzmy, mistycyzmy, i inne oniryzmy w klimacie NLP mnie osobiście nie przekonują. można czasem wykorzystać to i owo, ale wpaść w ten nurt jak w kubeł wody to nic dobrego.Agnieszka M. edytował(a) ten post dnia 08.07.11 o godzinie 19:30

Temat: Magia copywritingu

Studencie Krasoń, jakim cudem ukończyliście gimnazjum?
Łukasz Krasoń

Łukasz Krasoń Student,
Polsko-Japońska
Wyższa Szkoła
Technik
Komputerow...

Temat: Magia copywritingu

hmmm czemu odrazu miałbym nie skończyć gimnazjum?? proszę rozwinąć opinie

konto usunięte

Temat: Magia copywritingu

Łukasz Krasoń:
hmmm czemu odrazu miałbym nie skończyć gimnazjum?? proszę rozwinąć opinie

"Od razu" osobno. Bo na poziomie gimnazjum pewnie wymagają takich skillsów ;-)

Temat: Magia copywritingu

Od początku wiedziałem, że koleżanki koledzy Cię schlastają bezlitośnie, ale sam się prosiłeś ;-)

konto usunięte

Temat: Magia copywritingu

Maciej Dobosiewicz:
Od początku wiedziałem, że koleżanki koledzy Cię schlastają bezlitośnie
Tutaj to chyba standard : )
Łukasz Krasoń

Łukasz Krasoń Student,
Polsko-Japońska
Wyższa Szkoła
Technik
Komputerow...

Temat: Magia copywritingu

poczytałem trochę o nlp i perswazji i chciałem napisać tekst czerpiący z tych wzorców. Nie wydaje mi się to aż tak naganne aby od gimnazjalisty od razu "wyzywać". Ja cenie sobie każdą dawkę wiedzy i opinie każdą też :)

Temat: Magia copywritingu

Nie jęcz. Tekst o gimnazjum był komplementem.

konto usunięte

Temat: Magia copywritingu

Łukasz Krasoń:
poczytałem trochę o nlp i perswazji i chciałem napisać tekst czerpiący z tych wzorców. Nie wydaje mi się to aż tak naganne aby od gimnazjalisty od razu "wyzywać". Ja cenie sobie każdą dawkę wiedzy i opinie każdą też :)
No to ja się tam nie znam, żadnym copywriterem nie jestem... ale jak dla mnie za dużo wody w tym twoim tekście ;)
Łukasz Krasoń:
Może zachłysnąłeś się jakimś pomysłem i chcesz go zrealizować? Może trafiłeś tutaj ponieważ chciałbyś w końcu polepszyć efektywność swojego działania? Może chcesz zacząć pisać świetne teksty, a może trafiłeś tutaj przez czysty przypadek? Jakkolwiek tu się znalazłeś bardzo mi miło drogi czytelniku, że czytasz nadal!!!
Jak dla mnie ten cały akapit można podsumować jednym prostym zdaniem "Chcesz się nauczyć pisać i mieć dobre pomysły? Czytaj nas dalej". Reszta to woda :)
Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy,
ale już niedługo dowiesz się, (... bla, bla, bla...)
A ten fragment to bym wywalił i wszelkie podobne o takiej konstrukcji także. Przecież one nie niosą żadnej treści, a jedyną ich funkcją jest wkurzanie czytelnika ;)Łukasz Lityński edytował(a) ten post dnia 20.07.11 o godzinie 19:00

konto usunięte

Temat: Magia copywritingu

Panie Krasoń wybacz mi ale nie jestem w stanie wejść dalej niż na stronę główną tego czegoś.
pierwsze zdanie przed moimi oczyma: "Żyjemy w takich czasach, że każdy za czymś goni." Brzmi bardzo po "polskiemu".
Piszesz sam ,czy z pomocą kogoś równie wykształconego?
I jak pisali poprzednicy- mógłbyś zostać strażakiem-świetnie lejesz wodę.

Temat: Magia copywritingu

dobra dobra ale bez wody nie ma życia :))

konto usunięte

Temat: Magia copywritingu

Toć wodę to mam w kranie, a czytać wolałabym raczej coś sensownego ,a chociażby poprawnego.

Pisanie mambo-dżambo już dawno wyszło z mody.

Temat: Magia copywritingu

JOANNA ŁYSIKOWSKA:
Toć wodę to mam w kranie, a czytać wolałabym raczej coś sensownego ,a chociażby poprawnego.

Pisanie mambo-dżambo już dawno wyszło z mody.
to (ten blog) jest po prostu bardzo słabe: irytujące, powtarzające się pytania retoryczne, banalne konstatacje, ciężki styl, nuda, dłużyzny.Agnieszka Wiącek edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 04:10

konto usunięte

Temat: Magia copywritingu

Agnieszka Wiącek:
JOANNA ŁYSIKOWSKA:
Toć wodę to mam w kranie, a czytać wolałabym raczej coś sensownego ,a chociażby poprawnego.

Pisanie mambo-dżambo już dawno wyszło z mody.
to (ten blog) jest po prostu bardzo słabe: irytujące, powtarzające się pytania retoryczne, banalne konstatacje, ciężki styl, nuda, dłużyzny.
Żeby wejść na drugi etap, trzeba przejść przez pierwszy. Każdy z nas robił podstawówkę ;). A że jedni chcą się z tym dzielić światem poprzez blog, cóż w tym złego? Pozostaje dobrego życzyć :).

konto usunięte

Temat: Magia copywritingu

A dużo tu takich z podstawówki?
Jeśli ktoś na takim etapie się zatrzymał to jakim cudem nosi miano copywritera?

Od dziś jestem zawodowym stomatologiem...mam szczoteczkę i pastę

konto usunięte

Temat: Magia copywritingu

JOANNA ŁYSIKOWSKA:
Od dziś jestem zawodowym stomatologiem...mam szczoteczkę i pastę
Szczoteczka i pasta to zdecydowanie najlepsza rzecz, od jakiej należałoby w tym przypadku zacząć.

Kiedy ktoś postanawia zacząć pisać, zdecydowanie najlepsza rzecz, to uczenie się na własnych błędach, czyli pisanie bzdur. Potem się z tym pokazać ... i zderzyć z prawdą. Potem wziąć ją do serca i działać dalej.

A jeśli ktoś się boi, że go uderzą w twarz, powinien się trzymać z dala od ringu.

konto usunięte

Temat: Magia copywritingu

Ja rozumiem. Tylko jak ktoś się uczy to czemu chce zarabiać na uczeniu się? Zanim ja zaczęłam pisać za pieniądze pisałam za darmo- żeby właśnie ćwiczyć.

Podobno jest osobą oczytaną. Dziwne w takim razie, że zdań nie umie po polsku składać bo ja oczytana nie jestem ( bynajmniej nie tak jakbym chciała), a jakoś nie sprawia mi to problemu.

Zaczynanie zdania od 'a więc' też fajne:); nadużywanie wyrazu "że", pomijam, że żadnych informacji tam nie ma tylko czyste lanie wody....



Wyślij zaproszenie do