konto usunięte

Temat: Oferta LAST MINUTE - Kierowanie zespołem - skuteczne...

Szanowni Państwo,

Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą LAST MINUTE!!
Tylko 1241,- PLN za udział warsztatach - Kierowanie zespołem - skuteczne techniki motywowania i inspirowania pracowników



24-25 kwietnia 2008 Warszawa



Wprowadzenie do tematyki szkolenia:

Zarządzanie pracownikami jest elementem codziennych obowiązków każdego menedżera. Umiejętności związane z motywacją, inspirowaniem przekładają się w sposób bezpośredni na sukcesy i porażki zespołu, któremu przewodzi menedżer. Istotnym obszarem obowiązków menedżera jest umiejętne określanie celów oraz rozliczanie z ich osiągania, prowadzenie ocen pracowniczych, zachęcanie do doskonalenia i rozwoju. Szkolenie stanowi trening warsztatu praktycznego dla każdego, kto jest odpowiedzialny za zarządzanie podległym personelem i jest zdeterminowany do budowania efektywnego, współpracującego ze sobą zespołu.



Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla, dla pracowników działów personalnych pracujących nad tworzeniem systemów motywacyjnych oraz dla wszystkich pracowników zarządzających zespołami i chcących zwiększyć poziom motywacji swoich podwładnych.



Cele szkolenia

zwiększenie skuteczności działań motywacyjnych

poprawa efektywności działania zespołów zadaniowych

zwiększenie znaczenia motywatorów pozafinansowych

polepszenie atmosfery wewnętrznej (na linii przełożeni – podwładni)

wzrost efektywności planowania i wytyczania celów oraz procesów kontrolnych



Program szkolenia

1. Współpraca z ludźmi, niby proste a jednak…

typy pracowników

strategie reakcji na zachowanie współpracowników

konfliktów, reagowanie na konflikty w otoczeniu

techniki wywierania wpływu na podwładnych

techniki budowania wizerunku szefa

przyczyny oporu ludzi przed zmianami

identyfikacja ognisk niezadowolenia

metody przezwyciężenia oporu

zmiana myślenia negatywnego na pozytywne

2. Budowanie zespołu zadaniowego i kierowanie jego działaniem

analiza sytuacji

rekrutacja i dobór pracowników do zespołu zadaniowego

wizja stanu idealnego

wspólna wizja

uczestnicy zmian i ich zadania

precyzowanie ról w nowej grupie

skuteczne przekonywanie w procesie zmian

przywództwo w procesie tworzenia i zmian

kreowanie wzorca postępowania

różne poziomy zaangażowania

3. Motywowanie pracowników

istota motywowania

inspiracja, czy potrzebujemy jej w zespołach…

czynniki wpływające na efektywność pracy człowieka

elementy motywowania materialnego

motywowanie niematerialne

umiejętność wytyczania celów podwładnym

rozliczanie z osiągniętych celów

współdziałanie czy konkurencja

konflikty w zespole zadaniowym

rola komunikacji w procesie motywacyjnym

rola procesów kontrolnych w motywacji

algorytmy rozmów z pracownikami

jak dawać sobie radę z niepowodzeniem i jak pomóc w tym swoim podwładnym

4. Negocjacje szefowskie

wyznaczanie granic szefowskich

nagradzanie i karanie pracowników

rozwiązywanie konfliktów zespołowych

negocjacje wewnątrzgrupowe (walka czy współpraca, przeciwnik czy partner)

5. Techniki prowadzenia zebrań i spotkań

agenda spotkania, niby oczywiste a jednak…

określenie konieczności zwoływania zebrania

style prowadzenia zebrań

rola kierownika w zebraniu

schematy prowadzenia zebrań

przepływ informacji podczas zebrań

podsumowanie zebrania, protokoły, notatki – czy to przeżytek

Metodyka

Podczas szkolenia przewidziane są mini wykłady, case study oraz ćwiczenia, pozwalające utrwalić przekazywane przez trenera informacje oraz indywidualne konsultacje uczestników w zakresie tematyki poruszanej na szkoleniu. Po zakończonym szkoleniu możliwe są konsultacje z trenerem za pomocą e-maila.

Czas trwania szkolenia

Szkolenie trwa 2 dni, 16 godzin dydaktycznych

Harmonogram szkolenia

Dzień 1
Dzień 2

10.00
Rozpoczęcie szkolenia
8.30
Rozpoczęcie szkolenia

10.00 - 11.30
Zajęcia
8.30 - 10.00
Zajęcia

11.30 - 12.00
Przerwa kawowa
10.00 - 10.30
Przerwa kawowa

12.00 - 13.30
Zajęcia
10.00 - 10.30
Zajęcia

13.30 - 14.30
Lunch
12.00 - 13.00
Lunch

14.30 - 16.00
Zajęcia
13.00 - 14.30
Zajęcia

16.00 - 16.30
Przerwa kawowa
14.30 - 15.00
Przerwa kawowa

16.30 - 18.00
Zajęcia
15.00 - 16.30
Zajęcia

18.00
Zakończenie pierwszego dnia szkolenia
16.30
Zakończenie szkolenia



Prowadzący szkolenie

Szkolenie poprowadzi wykładowca posiadający bogate doświadczenie praktyczne oraz głęboką wiedzę teoretyczną. Wykładowca akademicki w zakresie zarządzania, zarządzania polityką szkoleniową oraz rozwijania kapitału intelektualnego w organizacji. Pracował jako dyrektor pionu organizacyjnego w spółce giełdowej oraz jako dyrektor operacyjny w spółce produkcyjnej branży mechanicznej. Absolwent Politechniki Warszawskiej w specjalności informatyczne systemy zarządzania oraz Szkoły Głównej Handlowej w zakresie zarządzania wiedzą.

Autor publikacji w tematyce zarządzania personelem, wykorzystania telepracy w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz wykorzystania funduszy strukturalnych na działania szkoleniowe i doradcze w przedsiębiorstwach. Doświadczony trener biznesu i konsultant, posiadający w portfelu doświadczeń współpracę zarówno z małymi jak i największymi polskimi przedsiębiorstwami.



Koszt uczestnictwa

1544,- PLN Dotyczy udziału w szkoleniu jednej osoby i zawiera: udział w wykładach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. Do ceny należy doliczyć 22% podatek VAT


OFERTA LAST MINUTE - Z uwagi na to, iż mamy jeszcze wolne miejsca na to szkolenie cena dla członków Goldenline wynosi 1241,-PLN

Zapisy pod numerem telefonu 022 374 3131, 022 374 0310, 022 374 0311 lub drogą elektroniczną biuro@tql.pl


http://tql.pl




Organizator szkolenia
Organizatorem jest The Quality of Life. Firma doradczo - szkoleniowa, wyspecjalizowana w najwyższej jakości szkoleniach i usługach doradczych, projektowanych w oparciu o szczegółowe i uważne badanie Twoich potrzeb. Obszar naszych zainteresowań jest wynikiem zamiłowania i pasji całego naszego zespołu, który gromadząc wiedzę oraz praktyczne doświadczenia, jest zdeterminowany tą unikatową wiedzą dzielić się z Tobą w przyjazny i profesjonalny sposób. Dla nas istotna jest zarówno treść jak i forma.