konto usunięte

Temat: Zapraszam na szkolenie: Sztuka pisania tekstów...

Cele szkolenia

* Rozwinięcie umiejętności prawidłowego planowania struktury i logiki komunikatu informacyjno-reklamowego
* Udoskonalenie przez uczestników stosowania języka perswazyjnego i języka korzyści klienta
* Zbudowanie katalogu sformułowań pozytywnych i neutralnych do użytku w komunikatach marketingowych i sprzedażowych
* Wykorzystanie wybranych zaleceń NLP w reklamie
* Przećwiczenie pisania tekstów przy elastycznym zastosowaniu podstawowych metaprogramów i systemów reprezentacji

Grupa docelowa

Zapraszamy pracowników marketingu i sprzedaży, którzy w swojej pracy:

* piszą teksty do ulotek, folderów, katalogów
* biorą udział w przygotowaniu merytorycznym stron www
* sporządzają pisemne oferty dla klienta
* rozmawiają z klientami bezpośrednio lub telefonicznie
* opracowują koncepcje materiałów informacyjno-reklamowych
* współpracują z grafikiem lub agencją
* zatwierdzają projekty materiałów informacyjno-reklamowych

Korzyści dla organizacji i uczestników

* Udoskonalenie pod kątem odbioru przez klienta tekstów promujących firmę
* Zwiększenie perswazyjnej skuteczności ofert
* Zmniejszenie ilości poprawek layoutowych i tekstowych - zmniejszenie kosztów
* Większa łatwość tworzenia tekstów do materiałów reklamowych
* Większa skuteczność przekonywania w osobistej komunikacji z klientami
* Usprawnienie czasu pracy z grafikiem lub agencją

Tematyka

* Różnorodność, elastyczność, dostosowanie - jak pisać dobre teksty reklamowe i ofertowe
* Zastępowanie sformułowań negatywnych pozytywnymi
* Perswazja
* Cecha, zaleta, korzyść
* Elementy NLP: metaprogramy
* Elementy NLP: systemy reprezentacji
* Elastyczność języka - dotarcie do różnych odbiorców
* Ćwiczenia praktyczne (z użyciem komputera)

Informacje organizacyjne

Terminy: 29-30.08.2007, 04-05.09.2007, 03-04.10.2007
Czas trwania: 16 godzin, 2 dni
Cena szkolenia: 1.100 PLN

kontakt: mwozniakowski@irb.pl