![Marek F.](https://static.goldenline.pl/user_hidden_basic.jpg)
Marek F. Carpe diem
Temat: Klucz do umysłu klienta - Jan Batorski
![Obrazek](http://get.zlotemysli.pl/products/image/000/006/654/152x200.jpg)
Klucz do umysłu klienta - Jan Batorski
Jeżeli zapytam Cię, czy to w ogóle możliwe, aby można było sprzedać wszystko (prawie) każdemu klientowi, to prawdopodobnie uśmiechniesz się sceptycznie i pomyślisz, że gdzieś już to słyszałeś. Rozumiem Cię. Mam świadomość, że w każdym miesiącu powstają książki, organizowane są kursy, w których dokładnie tego typu obietnice możesz usłyszeć.
Co wyróżnia tę książkę spośród innych publikacji na temat sprzedaży?
Fundamentalna różnica to konkretnie jedna umiejętność opisana z najmniejszymi szczegółami. Jedna umiejętność, bez której tak naprawdę sprzedaż staje się loterią i szarpaniną z klientem. Tą umiejętnością jest sztuka perfekcyjnego odczytywania potrzeb klienta i dawania mu dokładnie tego, czego chce. Nie znajdziesz tu 50-stronicowych wstępów i niepotrzebnych nikomu opisów podstaw sprzedaży. Masz natomiast 172 strony o tym, jak z chirurgiczną precyzją docierać do czułych punktów w umyśle klienta. Punktów, w których decyzja z NIE zmienia się na TAK.
Czy zatem można zamknąć (prawie) każdą transakcję i czerpać radość z sukcesu w sprzedaży?
Może brzmi to niewiarygodnie, ale odpowiedź na to pytanie jest bliżej, niż myślisz, ta odpowiedź jest zawarta w tej książce. Dlaczego miałbyś nam wierzyć? Są przynajmniej dwa powody.
Autor książki zajmuje się sprzedażą już od wielu lat i to wszystko, o czym mówi, sprawdził w warunkach rzeczywistej sprzedaży. Im częściej próbował, tym lepsze osiągał wyniki. Aż do momentu, w którym system diagnozowania potrzeb klienta mógł być opisany. Efekt ten otrzymujesz w postaci tej książki.
Po drugie, gdybyśmy nie wiedzieli, że ta publikacja nie daje tego, co obiecuje, nie dawalibyśmy Ci 100% wiecznej gwarancji. Możesz po prostu sprawdzić tę książkę. Pomyśl w taki sposób. Przeczytaj tę publikację i daj sobie tydzień, dwa, miesiąc na zbadanie, czy tymi metodami dotrzesz do potrzeb klienta. Jeżeli nie zaczniesz częściej słyszeć: tak, chcę ten produkt, tak kupuję, jeżeli Twoje wyniki nie zmienią się, to po prostu napiszesz do nas, a my zwrócimy Ci zainwestowaną sumę.
Mamy tylko dwie prośby. Przeczytaj tę książkę do końca i wypróbuj różne metody odczytywania potrzeb klienta. Stosuj tę wiedzę i sprawdzaj, co w Twoim przypadku przynosi efekt. Aha, muszę Cię ostrzec albo pocieszyć. W tej publikacji znajdziesz dziesiątki podpowiedzi oraz sposoby wpływania na różnych klientów. Na początku ta ilość rozwiązań może Cię przerazić, myślę jednak, że jeżeli zależy Ci na wynikach, z przyjemnością podejmiesz to wyzwanie. Zamów "Klucz do umysłu klienta" i zacznij sprzedawać więcej!
![Obrazek](https://www.goldenline.pl/img/ajax-loader.gif)