Temat: Bezpłatna konferencja CRM GigaCon - Warszawa, 24 maja 2011.

Jakie rozwiązania pomogą w utrzymaniu i rozwoju kontaktów
z klientami? Jakie możliwości pojawiły się w zakresie
Customer Relationship Management? Jeśli chcesz być na bieżąco
i posłuchać ciekawych wykładów, przyjdź na VII. edycję konferencji
"CRM GigaCon 2011".

Zakres tematyczny to m.in.:
-Znaczenie CRM dla klientów firmy - Michał Sawicki (otherWise)
-Kiedy wdrożenie systemu CRM staje się projektem strategicznym - jak uniknąć pułapek i zredukować zagrożenia -
doświadczenia z wdrożeń - Jacek Mamot (K2 Consulting)
- Ewolucja systemów CRM - w którą stronę zmierzają producenci oprogramowania CRM, przykłady, obserwacje, doświadczenia
Maciej Artur Jankowski (b-good.pl)
-Zarządzanie projektami CRM
-Integracja systemów CRM i ERP
-Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
-E-business, E-commerce
-Outsourcing CRM
-Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
-Mobilny CRM
-Wykład firmy HEUTHES

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/crm

Koornynator projektu
Weronika Szczubełek
e-mail: weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427-36-45 SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa