Double Decker

Double Decker Ocena zawsze bedzie
subiektywnym punktem
widzenia...

Temat: [OPINIE] Hosting wady i zalety dostępnych ofert.

Hej,

Temat uruchomiłem z potrzeby ostatnich doświadczeń z NAZWA.PL
Współpracuje z nimi od 2008 roku. Zawsze była doskonała obsługa, dbałość o komfort komunikacji z klientem. rzeczowe informacje i to bez zbędnego oczekiwania. Obecnie średni czas odpowiedzi w moim przypadku to BRAK odpowiedzi lub 10 dni. Prośba o backup - odpowiedź po kilku dniach kiedy to sam backup przechowują do max 2 dni. więc po tym czasie reakcji już nie miało sensu domagać się przywrócenia. Na reklamacje przesłaną mailem dostałem informację:

Postępowanie reklamacyjne.

1. Reklamacja Klienta w związku z niewykonaniem lub nienależytym
wykonaniem usług winna zostać przesłana do Nazwa.pl w formie pisemnej na
adres korespondencyjny Nazwa.pl i określać:
1. dane Klienta umożliwiające kontakt z nim oraz identyfikację
jako Klienta Nazwa.pl,
2. rodzaj usługi, której dotyczy,
3. zarzuty Klienta,
4. okoliczności uzasadniające reklamację,
5. ewentualny żądany sposób usunięcia zarzucanego naruszenia.
2. Nazwa.pl obowiązany jest udzielić pisemnej odpowiedzi na reklamację,
w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, wskazując, czy uznaje
reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub informując o
braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego
stanowiska. W przypadku konieczności wyjaśnienia dodatkowych
okoliczności związanych z usługami świadczonymi na rzecz Nazwa.pl przez
podmioty, za które Nazwa.pl nie ponosi odpowiedzialności, Nazwa.pl przesyła
w terminie 7 dni informację o potrzebie wyjaśnienia tych okoliczności.

Ad 1. jak fakturę mi wystawiają to po mailu wiedzą jakie mam dane.
Ad. 2. już napisałem jakiej usługi, ale jak się nie czyta maila tylko wysyła kopiuj w klej to można nawet małpę zatrudnić do odpowiadania na miale.
Ad. 3. jw.
Ad. 4. Okoliczności uzasadniające? Że niby klient pisze reklamacje opisując ją w punkcie 2 i 3 i co jeszcze ma napisać? że są uzasadnione? No pewnie klient piszę reklamację kiedy nie jest uzasadniona. :)
Ad. 5. Jestem ciekaw jak niby przywrócą backup jak już miesiąc się bujam z nimi i zero konkretów!

Wcześniej reklamacje zgłaszć można było telefonicznie ustalając wszelkie potrzebne fakty. Teraz trzeba pisać i tak ktoś to oleje.

A teraz najlepsze. poprzedni rok stawka za serwer z rabatem kwota nie przekraczała 600 zł netto, teraz 1000 zł netto! podwyżka o 40% i informacja Pani z obsługi sprzedaży że jak mi się nie podoba to nie muszę płacić i usługa wygaśnie. Informacją że świat idzie do przodu i trzeba płacić za luksus firmy nie interesują klienta bo klient kieruje się ofertą na podstawie parametry i cena. Sponsorowanie decyzji zarządu o zmianach nie licuje z partnerskim podejściem do klienta. Rozwój ok! Ale podwyżka tylko dla tych co chcą z rozwoju i lepszych parametrów korzystać. W takich sytuacjach oferuje się nowy produkt LEPSZY za nową cenę. A ci co wykorzystują ofertę jedynie na poziomie z roku 2017 to czemu im podwyższa się stawkę o 40%!!

ODRADZAM!!! firma obniżyła jakość obsługi i ofertę o 100%!!!