Temat: SIGTRAN - jaka bramka
Witam,
włączyłem sie do dyskusji, żeby zasygnalizować że mamy taki produkt. Nie powiedziałem kategorycznie, że zmieszczę sie w 10k, ale padły tu także stwierdzenia, że ceny zaczynaja się od 30k, a to juz jest cena z którą moge się zmierzyć. Zresztą zawsze, nie tylko na forum, przedstawiam cenę znając wymagania, w tym przypadku chodzi o ilość obsługiwanych styków i połączeń.
Nie robię nic po kryjomu, ale takze nie uprawiam reklamy siebie. Nie mówimy tu o producie firmy a trzeciej, ale o własnym rozwiązaniu. Dlatego prosiłem o kontakt prywatny. Ale wywołany, nie mam żadnych powodów do ukrywania się. Sercem jest IVR OsiDial. Produkt dojrzały i stabilny. Informacja o nim jest w profilu. Współpracuje on z hardwarem różnych producentów, a wśród nich jest także producent takiej bramki. Po zastosowaniu naszego rozwiązania, uzyska sie nie tylko bramkę, ale w razie potrzeby także mozliwość zapowiedzi o dowolnym stopniu skomplikowania scenariusza, z dostępem do dynamicznych informacji z baz danych. W razie potrzeby z syntezą czy rozpoznawaniem mowy, ale to osobny temat, gdyż licencje są bardzo drogie. Ale wiele informacji, jak data, czas, kwoty pieniędzy czy liczebniki, numery telefonów itp, można przekazać bez syntezy mowy. Brzmia bardzo dobrze, gdyż nie polegaja po prostu na składaniu pojedynczych cyfr. Tak dobrze, że banki nie mają oporu tego wykorzystywać. Jest w razie potrzeby mozliwość kolejkowania czy dystrybucji połączeń, wydzwanianie wychodzące czy serwer konferencji. Jednak wdałem się w autoreklamę. Wystarczy. Proszę obejrzeć prezentację, bo to software decyduje o ostatecznej funkcjonalności, możliwościach i łatwości własnego kształtowania scenariuszy obsługi połączeń. A hardware, no cóż, po prostu działa. Ma gwarancję producenta na 3 lata. Sprzedaję go z naszym oprogramowaniem od roku. Działa bez zarzutu, jak na razie. Odpukać.
Pozdrawiam