Marek Grzecznik wielobranżowiec
Temat: Problem z protokółem SIP telefonu VOIP
Witam.Mam poważny problem, którego dostawca ( operator ) telefonii VOIP nie potrafi, albo nie chce rozwiązać.
Mam od ponad 10 lat telefon VOIP AT-320 i był on skonfigurowany w protokóle SIP i wszystko było OK, aż do momentu, gdy zgodnie zaleceniami operatora zmieniłem hasło VOIP w panelu operatora. Oczywiście, aby telefon działał poprawnie powinienem to też zrobić w panelu konfiguracyjnym telefonu. Tak też chciałem to zrobić, a tu niespodzianka...
Nie mogę się zalogować do panelu konfiguracyjnego, Hasła nie zmieniałem, chyba, że ktoś się włamał i to zrobił.
Wróciłem do ustawień fabrycznych telefonu, ale w tych ustawieniach niestety nie ma protokółu SIP, zresztą, nie ma żadnego protokółu.
Próbowałem wgrywać różne pliki z protokółem SIP, niestety w panelu konfiguracyjnym telefonu nie widać nadal protokółu SIP i nie mogę skonfigurować telefonu.
Bardzo proszę o pomoc, od 3 tygodni jestem bez telefonu, korzystam tylko z aplikacji na komputerze.