Mariusz Pytlak

Mariusz Pytlak Grunt to mieć pomysł
na życie :)

Temat: czas oczekiwania na sygnał

Witam, mam skonfigurowaną bramkę voip linksys pap2t, w happycall, połączenia są super w jakości, tylko trzeba ok. minuty czekac na sygnał. wybiera od razu, pozniej cisza ok minuty i sygnał. Prosze o porade, bo w happy call nie dali rady:) pozdrawiam
Marcin Kowalczyk

Marcin Kowalczyk Senior CVoIP
Engineer

Temat: czas oczekiwania na sygnał

po wybraniu numeru nacisnij # i zobacz co sie stanie
Mariusz Pytlak

Mariusz Pytlak Grunt to mieć pomysł
na życie :)

Temat: czas oczekiwania na sygnał

działa:) Bardzo dziękuje:) Pozdrawiam
Mariusz Pytlak

Mariusz Pytlak Grunt to mieć pomysł
na życie :)

Temat: czas oczekiwania na sygnał

moge prosic o wyjasnienie dlaczego tak jest?

i czy mozna ustawic to na stałe ?
Marcin Kowalczyk

Marcin Kowalczyk Senior CVoIP
Engineer

Temat: czas oczekiwania na sygnał

zle zrobiony dialplan na bramce..
Np. taki: ([1-9]xxxxxxxx|00xxxxxx.|19xxx) powien rozwiazac spraweMarcin Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 07.04.11 o godzinie 12:17
Mariusz Pytlak

Mariusz Pytlak Grunt to mieć pomysł
na życie :)

Temat: czas oczekiwania na sygnał

(*xx|[3469]11|0|00|[2-9]xxxxxx|1xxx[2-9]xxxxxxS0|0[1-9]xxxxxxxxS0|[1-9]xxxxxxxxS0|xxxxxxxxxxxx.)

wpisałem taki plan, poprawiło sie ale i tak jak wciska sie gwiazdke to jest duzo szybciej, tzn od razu a po tym dial planie po 5 sec

konto usunięte

Temat: czas oczekiwania na sygnał

# sygnalizuje bramce że user zakończył wprowadzanie numeru i może zacząć wybierać. Zaloguj się na nią jako Admin i w zakładce Voice -> Regional w sekcji Control Timer Values (sec) powinny być takie 2 paramerty: Interdigit Long Timer i Interdigit Short Timer które definiują jak długo bramka czeka na wprowadzanie kolejnych cyfr numeru zanim uzna że user skończył. Poeksperymentuj z tymi wartościami, może pomoże. Piszę na podstawie menu SPA3102 więc może będziesz musiał poszukać w PAP2T ale one są generalnie podobne.

Pozdrawiam
Mariusz Pytlak

Mariusz Pytlak Grunt to mieć pomysł
na życie :)

Temat: czas oczekiwania na sygnał

juz nie zawracam głowy, jest ok

dzieki za podpowiedz

pozdrawiam
Marcin Kowalczyk

Marcin Kowalczyk Senior CVoIP
Engineer

Temat: czas oczekiwania na sygnał

Marcin W.:
# sygnalizuje bramce że user zakończył wprowadzanie numeru i może zacząć wybierać.

jesli dialplan jest poprawny i wybrany numer lapie sie w dialplan to nie trzeba naciskac #
Mariusz Pytlak

Mariusz Pytlak Grunt to mieć pomysł
na życie :)

Temat: czas oczekiwania na sygnał

Bardzo dziekuje za podpowiedz

pozdrawiam

Następna dyskusja:

Czas na SAFARI... po Polsku ;)




Wyślij zaproszenie do