Rafał S.

Rafał S.
http://www.little.co
m.pl

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Smaczne. I faktycznie emocji moc.
r.
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Rafał S.:
Smaczne. I faktycznie emocji moc.
r.

Wklejam dla innych, któzy nie widzieli .... bo warto zobaczyć.
http://www.youtube.com/watch?v=cNunotJ14o8&feature=pla...
Adrian Szczepański

Adrian Szczepański ...nieskończeni
niczym niebo i
ziemia.

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Reklama naprawdę na poziomie i moim zdaniem uchwyciła wszystko, co niezbędne jest dla samochodu poruszającego się po polskich drogach. Jednak w niektórych momentach trochę mi VW się kojarzyło, ot w końcu połowa części tej skody to vw ;)
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Adrian Szczepański:
Reklama naprawdę na poziomie i moim zdaniem uchwyciła wszystko, co niezbędne jest dla samochodu poruszającego się po polskich drogach. Jednak w niektórych momentach trochę mi VW się kojarzyło, ot w końcu połowa części tej skody to vw ;)

Generalnie to jest problem VW właśnie - Skoda się z VW kojarzy, Niemcom też i zaczynała "podjadać" droższą markę od dołu. Między innymi dlatego w zeszłym roku zdecydowano o "zubożeniu" niekturych modeli Skody ( w tym flagowego Superb) o pewne elementy wyposażenia, które wczesniej były oferowane.

ps: myślałem, że hokej jest dla twardzieli ale patrząc na tą reklamę chyba zmienię zdanie;)

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Niezłe. Jest moc, jest bliski kontakt, jest poświęcenie i zaangażowanie.
Nie pasuje mi jedynie "tortour" pod koniec spotu - rodzi pytanie, czy aby marka nam się nie żali zamiast chwalić się, że wspiera tę ideę.
Adrian Szczepański

Adrian Szczepański ...nieskończeni
niczym niebo i
ziemia.

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Raczej nie takie było założenie, ale faktycznie jako żal można to interpretować, co do wcześniejszej wypowiedzi Łukasza to fakt Grupa VW trochę traci na inwestowaniu w "podmodele" bo zaczynają się sprzedawać lepiej niż oryginalny VW ;)
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Adrian Szczepański:
Raczej nie takie było założenie, ale faktycznie jako żal można to interpretować, co do wcześniejszej wypowiedzi Łukasza to fakt Grupa VW trochę traci na inwestowaniu w "podmodele" bo zaczynają się sprzedawać lepiej niż oryginalny VW ;)

A tak zupełnie na marginesie to:
wolałbyś jeździć autem którego nazwa dosłownie tłumaczy się "auto dla ludu" czy autem marki Skoda? ;)

ps: Nie wiem jakie są dokładnie korzenie nazwy Skoda, z tego co pamiętam jest związane z nazwiskami twórców. W każdym razie brzmi lepiej niż VW;)Łukasz Mielnik edytował(a) ten post dnia 12.07.11 o godzinie 09:46

konto usunięte

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Łukasz Mielnik:
Adrian Szczepański:
Raczej nie takie było założenie, ale faktycznie jako żal można to interpretować, co do wcześniejszej wypowiedzi Łukasza to fakt Grupa VW trochę traci na inwestowaniu w "podmodele" bo zaczynają się sprzedawać lepiej niż oryginalny VW ;)

A tak zupełnie na marginesie to:
wolałbyś jeździć autem którego nazwa dosłownie tłumaczy się "auto dla ludu" czy autem marki Skoda? ;)

ps: Nie wiem jakie są dokładnie korzenie nazwy Skoda, z tego co pamiętam jest związane z nazwiskami twórców.

Tak, ale tylko wersja Laurin & Klement... Škoda była koncernem zbrojeniowym i została przejęta przez owych panów...
Adrian Szczepański

Adrian Szczepański ...nieskończeni
niczym niebo i
ziemia.

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Łukasz Mielnik:
Adrian Szczepański:
Raczej nie takie było założenie, ale faktycznie jako żal można to interpretować, co do wcześniejszej wypowiedzi Łukasza to fakt Grupa VW trochę traci na inwestowaniu w "podmodele" bo zaczynają się sprzedawać lepiej niż oryginalny VW ;)

A tak zupełnie na marginesie to:
wolałbyś jeździć autem którego nazwa dosłownie tłumaczy się "auto dla ludu" czy autem marki Skoda? ;)

ps: Nie wiem jakie są dokładnie korzenie nazwy Skoda, z tego co pamiętam jest związane z nazwiskami twórców. W każdym razie brzmi lepiej niż VW;)

Dokładnie jeżdżę autem volks wagen ;)

konto usunięte

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Adrian Szczepański:
Łukasz Mielnik:
Adrian Szczepański:
Raczej nie takie było założenie, ale faktycznie jako żal można to interpretować, co do wcześniejszej wypowiedzi Łukasza to fakt Grupa VW trochę traci na inwestowaniu w "podmodele" bo zaczynają się sprzedawać lepiej niż oryginalny VW ;)

A tak zupełnie na marginesie to:
wolałbyś jeździć autem którego nazwa dosłownie tłumaczy się "auto dla ludu" czy autem marki Skoda? ;)

ps: Nie wiem jakie są dokładnie korzenie nazwy Skoda, z tego co pamiętam jest związane z nazwiskami twórców. W każdym razie brzmi lepiej niż VW;)

Dokładnie jeżdżę autem volks wagen ;)

No trudno :D Ale jeżeli nie ma na nim znaczka SS czy hakenkreuza to nie jest źle :DPiotr Lewandowski edytował(a) ten post dnia 12.07.11 o godzinie 09:58
Adrian Szczepański

Adrian Szczepański ...nieskończeni
niczym niebo i
ziemia.

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Nie ma nie ma, chociaż toczyłem dość długą wojnę o wadę fabryczną w moim vw, bo oczywiście serwis ma gdzieś klientów, którym skończyła się gwarancja. Oczywiście wojna trwa nadal, jednak teraz powoli i sukcesywnie zamierzam zrobić tak aby w top10 ;) pokazały się strony mówiące o wadach vw, zaś dopiero później witryny salonowe volkswagena ;) ot taka moja mała Vendetta ;)

konto usunięte

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Piotr B.:
Niezłe. Jest moc, jest bliski kontakt, jest poświęcenie i zaangażowanie.
Nie pasuje mi jedynie "tortour" pod koniec spotu - rodzi pytanie, czy aby marka nam się nie żali zamiast chwalić się, że wspiera tę ideę.

Interesując się przed laty Tour de France odczytuję to chyba właściwie. TdF to często naprawdę tortura - trudne podjazdy pod górę, wypadki przy zjazdach (np. Beloki i kultowe już dziś przejście z rowerem przez pole Armstronga), wypadki przy finiszowaniu. Pot, krew i łzy. I Skoda jako samochód dający radę nawet w tak trudnych warunkach.
Przy okazji spot pokazuje wiele z atmosfery TdF.
Tak ja to widzę:)
Adrian Szczepański

Adrian Szczepański ...nieskończeni
niczym niebo i
ziemia.

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Anna P.:
Piotr B.:
Niezłe. Jest moc, jest bliski kontakt, jest poświęcenie i zaangażowanie.
Nie pasuje mi jedynie "tortour" pod koniec spotu - rodzi pytanie, czy aby marka nam się nie żali zamiast chwalić się, że wspiera tę ideę.

Interesując się przed laty Tour de France odczytuję to chyba właściwie. TdF to często naprawdę tortura - trudne podjazdy pod górę, wypadki przy zjazdach (np. Beloki i kultowe już dziś przejście z rowerem przez pole Armstronga), wypadki przy finiszowaniu. Pot, krew i łzy. I Skoda jako samochód dający radę nawet w tak trudnych warunkach.
Przy okazji spot pokazuje wiele z atmosfery TdF.
Tak ja to widzę:)

Tylko musisz pamiętać, że spot oglądają również ludzie, których kolarstwo nie interesuje i znają tylko nazwę Tour de France - "aha jakiś wyścig kolarski..." stąd mogli bardziej uwidocznić sens ostatnich sekund ;)

konto usunięte

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Adrian Szczepański:
Anna P.:
Piotr B.:
Niezłe. Jest moc, jest bliski kontakt, jest poświęcenie i zaangażowanie.
Nie pasuje mi jedynie "tortour" pod koniec spotu - rodzi pytanie, czy aby marka nam się nie żali zamiast chwalić się, że wspiera tę ideę.

Interesując się przed laty Tour de France odczytuję to chyba właściwie. TdF to często naprawdę tortura - trudne podjazdy pod górę, wypadki przy zjazdach (np. Beloki i kultowe już dziś przejście z rowerem przez pole Armstronga), wypadki przy finiszowaniu. Pot, krew i łzy. I Skoda jako samochód dający radę nawet w tak trudnych warunkach.
Przy okazji spot pokazuje wiele z atmosfery TdF.
Tak ja to widzę:)

Tylko musisz pamiętać, że spot oglądają również ludzie, których kolarstwo nie interesuje i znają tylko nazwę Tour de France - "aha jakiś wyścig kolarski..." stąd mogli bardziej uwidocznić sens ostatnich sekund ;)

Nie mam obecnie telewizora, nie mowiac o kablu, więc nie wiem, kiedy jest puszczany ten spot. Jeśli jest puszczany po dobranocce w TVP to rzeczywiście masz rację, ale jeśli dają go na kanałach sportowych, zwłaszcza w przerwach między relacjami z etapow TdF, to myślę, że przekaz dla grupy docelowej jest zrozumiały. ;-)

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Anna P.:
TdF to często naprawdę tortura - trudne podjazdy pod górę, wypadki przy zjazdach (np. Beloki i kultowe już dziś przejście z rowerem przez pole Armstronga), wypadki przy finiszowaniu. Pot, krew i łzy. I Skoda jako samochód dający radę nawet w tak trudnych warunkach.

Zgadzam się, że tak jest, ale przecież to wszystko widać w spocie. Komunikat jest bardzo jasny i rozbudza skojarzenia z bohaterstwem, poświęceniem.

Według mnie niepotrzebnie podsumowano to negatywnie linkującym się określeniem, które rzuca lekki cień na ocenę swojego udziału w imprezie przez markę Skoda (a przecież jest to spot Skody skierowany do grona fanów motoryzacji). IMO niepotrzebnie naruszono sferę niedopowiedzeń, która była wystarczająco zrozumiała, smaczna i kompletna.

Tak czy inaczej, to drobny minus w spocie, który ogólnie jest jak najbardziej na plus.
Piotr W.

Piotr W. Sales & Marketing
Director

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Reklama ciekawa, ale... nie nasz rynek. Jaki % Polaków ma dostęp do Eurosportu? Ile stron / szpalt prasa sportowa poświęca Tour'owi (w porównaniu z piłką, siatkówką, żużlem?)? To w żadnym wypadku nie może być porównane z krajami południa. Czesi nie napinają się na polski rynek, gdyż tutaj liczy się cena. Skoda z niezłym stosunkiem ceny do jakości kolejny rok jest numerem 1 w naszym kraju. Naprawdę ciężko o kuku ;)
Jeżeli chodzi o reklamę, o wiele wyżej oceniam tę wyprzedażową z zeszłego roku - akcja dzieje się w salonie Skody, gdzie słychać japońskie, francuskie, czy włoskie nawoływania :), czy tegoroczną Yeti.

Z marketingowego punktu widzenia:
Skoda od wielu lat postawiła na dwie dyscypliny sportowe: hokej oraz kolarstwo.

Za sprawą gumowego krążka dociera do fanów z krajów hokejowych (Skandynawia, Wschód, Cz&SK, Niemcy), natomiast w kolarstwie rozkochani są Włosi, Francuzi, Hiszpanie, mieszkańcy Beneluxu. Dobry target (fani kolarstwa, czy hokeja do najzamożniejszych nie należą), dobry pomysł, ale... no właśnie. Duuuużo wody w Wełtawie upłynie zanim Skoda zbuduje markę na miano europejskiej. Nie lubiłem, nie lubię i nie polubię tej marki. Nawet 100 spotów dziennie na "moich" kanałach nie spowoduje, że z własnej, nieprzymuszonej woli dokonam zakupu jakiejkolwiek Skody. Myślę, że negatywny wizerunek Skody będzie jeszcze przynajmniej jedno pokolenie pokutował w PL.

Z drugiej strony wiemy, że VW group coraz odważniej oferuje tą markę także poza nasz kontynent (Chiny!), toteż jestem naprawdę ciekawy jak - w obliczu downsize'u topowych modeli z Mladej-B. - VW będzie pozycjonował "zieloną strzałę".

P.
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Piotr Kamil W.:
Reklama ciekawa, ale... nie nasz rynek. Jaki % Polaków ma dostęp do Eurosportu? Ile stron / szpalt prasa sportowa poświęca Tour'owi (w porównaniu z piłką, siatkówką, żużlem?)? To w żadnym wypadku nie może być porównane z krajami południa. Czesi nie napinają się na polski rynek, gdyż tutaj liczy się cena. Skoda z niezłym stosunkiem ceny do jakości kolejny rok jest numerem 1 w naszym kraju. Naprawdę ciężko o kuku ;)
Jeżeli chodzi o reklamę, o wiele wyżej oceniam tę wyprzedażową z zeszłego roku - akcja dzieje się w salonie Skody, gdzie słychać japońskie, francuskie, czy włoskie nawoływania :), czy tegoroczną Yeti.

Z marketingowego punktu widzenia:
Skoda od wielu lat postawiła na dwie dyscypliny sportowe: hokej oraz kolarstwo.

Za sprawą gumowego krążka dociera do fanów z krajów hokejowych (Skandynawia, Wschód, Cz&SK, Niemcy), natomiast w kolarstwie rozkochani są Włosi, Francuzi, Hiszpanie, mieszkańcy Beneluxu. Dobry target (fani kolarstwa, czy hokeja do najzamożniejszych nie należą), dobry pomysł, ale... no właśnie. Duuuużo wody w Wełtawie upłynie zanim Skoda zbuduje markę na miano europejskiej. Nie lubiłem, nie lubię i nie polubię tej marki. Nawet 100 spotów dziennie na "moich" kanałach nie spowoduje, że z własnej, nieprzymuszonej woli dokonam zakupu jakiejkolwiek Skody. Myślę, że negatywny wizerunek Skody będzie jeszcze przynajmniej jedno pokolenie pokutował w PL.

Z drugiej strony wiemy, że VW group coraz odważniej oferuje tą markę także poza nasz kontynent (Chiny!), toteż jestem naprawdę ciekawy jak - w obliczu downsize'u topowych modeli z Mladej-B. - VW będzie pozycjonował "zieloną strzałę".

P.
Niestety nie pamiętam dokładnie kiedy i gdzie ale na 100% była kampania Skody w UK bardzo fajna (w dużym uproszczeniu chodziło o walkę ze stereotypem obciachowego auta - taka percepcja a naprawdę przyzwoitym produktem - to rzeczywistość) Może ktoś wie, pamięta?;)

konto usunięte

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Łukasz Mielnik:
Rafał S.:
Smaczne. I faktycznie emocji moc.
r.

Wklejam dla innych, któzy nie widzieli .... bo warto zobaczyć.
http://www.youtube.com/watch?v=cNunotJ14o8&feature=pla...

idealne
genialne
palec boży
majkelowe "dysyzyt"!!

Mam poczucie, że ekipa realizująca ten klip była naprawdę podniecona/podjarana tą realizacją
i mam poczucie, że się nie mylę

czuć zapał, prawdziwość jakąś taką
coraz rzadziej w reklamie (i innych formach sztuki) spotykaną...

szapoba!
Ula Lachowicz

Ula Lachowicz literki, cyferki i
obrazki :)

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Reklama świetna! W końcu auto nie lśni i nie błyszczy jadąc po ulicach wielkiego miasta, tylko jest używane, oblewane itp...
I faktycznie widać emocje!
Tobiasz J.

Tobiasz J. Specjalista ds.
Komunikacji
Marketingowej,
Browar Namysłó...

Temat: eMOCje - Skoda napędza Tour de France

Piotr B.:
Nie pasuje mi jedynie "tortour" pod koniec spotu - rodzi pytanie, czy aby marka nam się nie żali zamiast chwalić się, że wspiera tę ideę.

W Polskiej wersji jest MOC zamieniające się w EMOCJE.

Tour -> Tortour wykorzystywane jest w zagranicznej wersji i pewnie dla odbiorców z krajów bardziej zainteresowanych Tour de France to lepiej przemawia.

TJ

Następna dyskusja:

Twoje emocje i znani polscy...




Wyślij zaproszenie do