Krzysztof Borowski

Krzysztof Borowski CEO Inprox sp. z
o.o.

Temat: Kto powinien zamykać ticket? zgłaszający czy agent, który...

Witam,
W sofcie do HD w zależności od implementacji albo zgłaszający albo obsługujący incydent jako jedyny może zamknąć zgłoszenie. (rzadko jedna i druga strona).

Pytanie co Waszym zdaniem jest sensowniejsze?

Wiadomo że to klient powinien decydować czy już spełniono jego zachciankę tak jak sobie tego wymarzył ale z drugiej czasem głupio fatygować klienta że po zgłoszeniu np. prośby o dodanie go do jakichś uprawnień logował się ponownie po to żeby kliknąć "zamknięte". No i pozostają malkontenci wiecznie niezadowoleni.

Co sądzicie na ten temat?
Michał Panasiewicz

Michał Panasiewicz Administrator
systemów, sieci i
aplikacji.

Temat: Kto powinien zamykać ticket? zgłaszający czy agent, który...

zamyka strona wykonująca zlecenie, klient ma możliwość ponownego otwarcia zgłoszenia, oraz ankietę zadowolenia.

Następna dyskusja:

ITIL - koniecznosc, mit czy...




Wyślij zaproszenie do