Małgorzata Jaworska

Małgorzata Jaworska Key Account Manager,
Magiczny Motyl -
www.magicznymotyl.pl

Temat: WIADOMOŚCI ERP-VIEW.PL


Obrazek


Witaj w kolejnym numerze biuletynu Wiadomości ERP-view.pl


Obrazek


http://www.graffitti-erp.pl



System kafeteryjny ważnym elementem pakietu wynagrodzeń


Współczesne firmy coraz częściej sięgają po nowe możliwości w zakresie urozmaicania pakietu wynagrodzeń. Jednym z nich jest system kafeteryjny, czyli pozapłacowy program świadczeń, który zyskuje coraz większą popularność wśród przedsiębiorców. Dla pracowników jest to elastyczny i dopasowany do ich potrzeb rozdział benefitów, a dla kadry zarządzającej i działu HR — doskonałe narzędzie do motywowania zespołu oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.

Czytaj dalej...


Microsoft Dynamics NAV dostępny w abonamencie!


W kwietniu 2015 roku, premierę miał nowy produkt na rynku systemów ERP – NAV365. NAV365 to zestaw aplikacji i oprogramowania dla firm, wspomagający procesy zarządzania. Łączy w sobie korzyści nowoczesnego systemu ERP – Microsoft Dynamics NAV z w pełni zintegrowanym Office 365. Całość dostępna jest na platformie Microsoft Azure w atrakcyjnym abonamencie. Produkt wprowadził na rynek lider we wdrożeniach systemu Microsoft Dynamics NAV w Polsce – IT.integro.

Czytaj dalej...

Matic i Qumak zbudują chmurę akademicką dla WAT
Konsorcjum firm Matic Sp. z o.o. i Qumak S.A. dostarczy kompletną infrastrukturę sprzętowo-programową, stanowiącą fundament pod budowę akademickiej chmury obliczeniowej w nowej serwerowni Wojskowej Akademii Technicznej. W efekcie podpisanej umowy o wartości 16,3 mln zł netto powstanie jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie chmur do zastosowań dydaktycznych i badań naukowych w Polsce.

Czytaj dalej...



Vizubi na pokładzie Qlika-a

Data Discovery to już nie wizjonerski termin, ale standard pracy z danymi, dlatego też tradycyjne raportowanie nie może dłużej sprowadzać się do tabel i wykresów. Wychodząc na przeciw potrzebom swoich klientów Qlik ogłosił przejęcie Vizubi oraz ich linii produktowej NPrinting, wiodącej na rynku aplikacji do tworzenia, dystrybuowania i planowania raportów w QlikView. Dzięki temu QlikView może teraz służyć jako zintegrowana platforma zarówno do analizy danych jak i raportowania, co przyczynia się do możliwości usunięcia niepotrzebnego oprogramowania i zwiększenia oszczędności.



Oracle Learning Cloud zaprezentowana podczas konferencji Oracle HCM World

Nowe technologie cyfrowe mają wpływ na wszystkie aspekty dotyczące kadr. Dzisiejsi pracownicy oczekują, że pracodawcy udostępnią im w pracy takie same funkcje jak te, z których korzystają na swoich prywatnych urządzeniach. Na konferencji Oracle HCM World w Waszyngtonie firma Oracle zaprezentowała chmurę Oracle Learning Cloud. Pozwala ona zmienić sposób przeprowadzania szkoleń w przedsiębiorstwach, tak aby pracownicy mogli uczyć się w sposób społeczny i kontekstowy niezależnie od lokalizacji.

Czytaj dalej...



Instytucje publiczne to wymagający klient dla firm IT

Sektor publiczny staje się jednym z ważniejszych klientów firm informatycznych. W kolejnych latach zamówień może być jeszcze więcej, bo cyfryzacja będzie finansowana również ze środków unijnych. Administracja to wymagający zleceniodawca, bo każde rozwiązanie IT jest tworzone na miarę, a dodatkowym wyzwaniem są wymogi Prawa zamówień publicznych i kryterium najniższej ceny.

Czytaj dalej...



Człowiek – najsłabsze ogniwo wirtualnej rzeczywistości

Przyjęło się mówić, że łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo. Przekładając to stwierdzenie na dzisiejszą przestrzeń internetu, należy pamiętać, że w wirtualnym świecie najsłabszym elementem był, jest i będzie człowiek. Z raportów ekspertów wynika, że od 2009 roku średnia roczna stopa wzrostu tylko wykrytych przypadków łamania norm bezpieczeństwa w sieci wzrasta o blisko 66 proc. . Natomiast estymacja kosztów wykrytych tylko w 2014 roku cyberprzestępstw to, aż 23 mld USD . Czy sposobem na zwiększenie bezpieczeństwa dóbr wirtualnych jest izolacja segmentów systemowych?

Czytaj dalej...

Rozwiązania analityczne i BIG DATA dla EY

IBM rozszerza współpracę z firmą doradczą EY, dostarczając jej wsparcie technologiczne z obszaru analityki, Big Data, cloud computing oraz rozwiązań dla przedsiębiorstw. W efekcie firmy stworzą wspólną ofertę skoncentrowaną wokół narzędzi analitycznych IBM, a EY uzyska dostęp do wersji testowych nowego oprogramowania, wsparcie techniczne oraz szkoleniowe.

Czytaj dalej...

Optymistyczne prognozy dla polskiego rynku IT

Z badań Kapsch BusinessCom wynika, że Polska znajduje się w czołówce regionu CEE jeśli chodzi o skalę prognozowanych na najbliższe trzy lata inwestycji w rozwiązania IT, m.in. w cloud computing czy technologie mobilne. Według analityków, popyt napędzać będzie tzw. Trzecia Platforma, na którą składają się: mobilność, usługi w chmurze, analiza dużych zbiorów danych i media społecznościowe. Wydatki w tych obszarach mają stanowić 1/3 globalnych obrotów w branży ICT w bieżącym roku. Nie bez znaczenia pozostaje bezpieczeństwo – zdaniem znawców rynku zainteresowanie biznesu skoncentruje się właśnie na kwestiach z nim związanych. Dla firm istotny jest również rozwój kompetencji specjalistów IT. W opinii Komisji Europejskiej, w tym sektorze w całej Europie do 2016 r. ma powstać aż 700 tys. nowych wakatów.

Czytaj dalej...

RenBut podąża śladami Badury i wdraża system ERP NAVIREO

RenBut – polski producent obuwia dziecięcego i młodzieżowego – wdrożył system ERP Navireo firmy InsERT. Nowe oprogramowanie umożliwiło m.in. wprowadzenie ujednoliconego systemu symboliki produktów i usprawnienie przepływu informacji. Firma szybciej realizuje zamówienia oraz precyzyjniej tworzy plany produkcyjne.

Czytaj dalej...


WD rozszerza serię dysków twardych do monitoringu

WD®, spółka należąca do Western Digital lidera w dziedzinie pamięci magazynowych, zaprezentowała dziś nową linię 3,5 calowych dysków WD Purple™ o pojemnościach 4 TB i 6 TB, zaprojektowanych z myślą o funkcjonowaniu w wymagających, skalowalnych środowiskach monitoringu z rejestratorami NVR (Network Video Recorder).

Czytaj dalej...


Preactor w nowej odsłonie

Preactor APS stanowi pakiet rozwiązań informatycznych służących do zaawansowanego planowania i harmonogramowania produkcji. Firma oferująca aplikację dokonała uproszczenia nazewnictwa i uporządkowania oferty systemu. Dzięki temu przedsiębiorstwa produkcyjne zyskają nowe możliwości korzystania z funkcji oprogramowania m.in. w obszarze kontroli materiałowej i obsługi ograniczeń produkcyjnych. Preactor przedstawił także różnorodne modele cenowe i atrakcyjną ofertę dyskontową przy zakupie większej ilości licencji zapewniającą upust nawet do 25%.

Czytaj dalej...


Asseco zadbało o pacjentów w Zabrzu

Asseco zakończyło wdrożenie swojego systemu informatycznego AMMS w Szpitalu Miejskim w Zabrzu. Dodatkowo zapewniło placówce sprzęt komputerowy i infrastrukturę informatyczną. Realizacja, wartego prawie 3 mln zł brutto, projektu umożliwia szpitalowi świadczenie e-usług.

Czytaj dalej...

Oracle Marketing Cloud z dodatkami - lepsza obsługa

Aby pomóc sprzedawcom w nawiązaniu lepszego kontaktu z klientami i zapewnieniu im spersonalizowanej i skoordynowanej obsługi w czasie rzeczywistym, Oracle rozszerzył pakiet usług Oracle Marketing Cloud o trzy innowacyjne funkcje: Oracle ID Graph, Rapid Retargeter i AppCloud Connect.

Czytaj dalej...

Oszczędność i harmonizacja, czyli co nam dają Centra Usług Wspólnych

Rynek usług biznesowych w Polsce coraz prężniej się rozwija. W krajach wysokorozwiniętych zaś doskonale widoczny jest także rozwój rynku Centrów Usług Wspólnych (CUW). W ciągu ostatnich dwóch lat powstało 66 ośrodków SSC/BPO, a ich liczba wciąż rośnie. Polska ze względu na doskonałe położenie geograficzne, kompetentnych pracowników oraz stosunkowo niewysokie koszty realizacji przyciąga do siebie coraz więcej zagranicznych korporacji. Do tej pory powstało 470 centrów usług wspólnych z udziałem kapitału zagranicznego. Szacuje się, iż wraz z końcem 2016 roku w danym sektorze zatrudnionych będzie łącznie 170 tysięcy pracowników.

Czytaj dalej...

Esri Polska rozwija ofertę Location Analytics na rynku polskim

Firma Esri Polska wprowadza na polski rynek rozwiązania angażujące aspekt przestrzenny strategicznych danych dla biznesu. Propozycja wpisuje się w międzynarodowy trend Location Analytics, który polega na tworzeniu w przedsiębiorstwach kompleksowego środowiska zbierania, analizy i współdzielenia danych prezentowanych na mapach.

Czytaj dalej...

Systemy ERP rosną w siłę

Polskie przedsiębiorstwa wciąż chętnie wybierają rozwiązania klasy ERP. Powód jest prosty – firmy bez kompleksowych rozwiązań do zarządzania swoimi zasobami mają trudności z realizacją codziennych zadań. Żeby nie wypaść z rynku, muszą dynamicznie działać bez względu na aktualną sytuację rynkową.

Czytaj dalej...

Grupa SII stawia na IFS w celu optymalizacji zarządzania projektami związanymi z międzynarodową działalnością firmy

Wdrożenie systemu IFS Applications obejmie 4430 użytkowników z 14 krajów — w pierwszej kolejności z Francji, Rumunii, Hiszpanii i Niemiec.

Czytaj dalej...

Backup jako element strategii zabezpieczenia danych

Co roku tysiące użytkowników komputerów traci zawartość swojego sprzętu. W 2014 roku w korporacjach przeprowadzono badanie1 poświęcone ochronie przed utratą danych. Zgodnie z wynikami, 32% przedsiębiorstw doświadczyło utraty danych w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a średnia strata w firmie wyniosła 2.33 TB danych. Taką ilość można przeliczyć na 24 miliony e-maili, a szacowany koszt straty danych to 1,02 miliona dolarów. Całkowity koszt utraty wszystkich danych wyniósł 754 miliardy dolarów.

Czytaj dalej...

V-Desk w branży motoryzacyjnej

PrimeSoft Polska oferuje rozwiązania dla wielu sektorów polskiej gospodarki. System V-Desk służy między innymi firmom z sektora motoryzacyjnego. Ostatnio zakończone zostało wdrożenie systemu w firmie Inchcape Motor Polska.

Czytaj dalej...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY


Współczesne wyzwania efektywnej gospodarki magazynowej w branży dystrybucji artykułów budowlanych



Przed jakimi wyzwaniami z obszaru gospodarki magazynowej stają współcześnie dystrybutorzy szeroko pojętej branży artykułów budowlanych, sanitarnych i grzewczych? Żeby dowiedzieć się jak wygląda dystrybucja w takich firmach, została przeprowadzona ankieta z osobami odpowiedzialnymi za kierowaniem magazynem bądź logistyką w danym przedsiębiorstwie. Dla potrzeb niniejszego opracowania zadano 7 pytań mających na celu sprawdzenie jakie trudności występują podczas zarządzania magazynem takiego dystrybutora oraz czy firmy sobie z nimi radzą, a jeśli tak, to za pomocą jakich metod oraz rozwiązań. Jednocześnie podczas omawiania odpowiedzi na poszczególne pytania omówione zostały konkretne warianty działań mogących wspierać efektywną pracę magazynu dystrybutora.

Czytaj dalej...

System kafeteryjny ważnym elementem pakietu wynagrodzeń


Współczesne firmy coraz częściej sięgają po nowe możliwości w zakresie urozmaicania pakietu wynagrodzeń. Jednym z nich jest system kafeteryjny, czyli pozapłacowy program świadczeń, który zyskuje coraz większą popularność wśród przedsiębiorców. Dla pracowników jest to elastyczny i dopasowany do ich potrzeb rozdział benefitów, a dla kadry zarządzającej i działu HR — doskonałe narzędzie do motywowania zespołu oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.

Czytaj dalej...

Diabeł tkwi w szczegółach


Wiele organizacji zaczyna zdawać sobie sprawę z faktu, iż aby dotrzymać kroku konkurencji, a nawet wyprzedzić ją w dynamicznie zmieniających się warunkach, należy położyć strategiczny wręcz nacisk na analizę danych. Na przestrzeni ostatnich kilku lat obserwowaliśmy nieustający wzrost ilości informacji i znaczącą zmianę w złożoności zestawów danych. Ma to ogromne przełożenie dla biznesu. Dane pochodzące z portali społecznościowych, urządzeń mobilnych oraz dostępne w chmurze, umożliwiają organizacjom pozyskiwanie wartościowych informacji o klientach, przewidywanie trendów i szybsze wprowadzanie produktów na rynek. Jednakże ten zalew danych umożliwia niespotykany dotąd margines błędu.

Czytaj dalej...


Wielowymiarowa analiza danych


Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem wiąże się z koniecznością bieżącego dostępu do wieloprzekrojowych analiz i różnorodnych raportów. Analiza danych i wnioski uzyskane na jej podstawie są bowiem głównymi wyznacznikami trafności podejmowanych decyzji dotyczących nie tylko optymalizacji kosztów czy tworzenia długo- i krótkoterminowych planów, ale także opracowywania strategii firmy czy wyboru partnerów biznesowych.

Czytaj dalej...

Z BLOGA MACROLOGIC:


Jak zintegrować proces obsługi klienta na etapie marketingu, sprzedaży i serwisu?


Brak powiązania pomiędzy działaniami składającymi się na obsługę klienta istotnie ogranicza efektywność procesów marketingowo-sprzedażowych, utrudnia szybką realizację działań serwisowych i wypływa negatywnie na doświadczenia klientów. Jak zatem zintegrować proces obsługi na wszystkich jego etapach?

Czytaj dalej...

NAJNOWSZE CASE STUDIES:


Alma Aplinex – wysokie tony kompletacji


Alma Alpinex S.A. to czołowy dystrybutor produktów spożywczych w woj. świętokrzyskim. Firma powstała w 1999 roku w wyniku połączenia największych dystrybutorów województwa świętokrzyskiego: PW "Alma" s.c. i A.H.U. "Alpinex" s.c. Spółka opiera swoją działalność na sprzedaży produktów czołowych producentów żywności i napojów działających na terenie Polski. Firma planując uruchomienie nowoczesnego centrum dystrybucyjnego w Piekoszowie, poszukiwała wydajnego rozwiązania do kompletacji towarów. Wybór padł na „pick by voice” w oparciu o system ibcsVoice firmy IBCS Poland i sprzęt firmy Vocollect.
Czytaj dalej...

NAJBLIŻSZE KONFERENCJE:

SPRAWDŹ


Obrazek