Małgorzata Jaworska

Małgorzata Jaworska Key Account Manager,
Magiczny Motyl -
www.magicznymotyl.pl

Temat: Wiadomości ERP-view.pl


Obrazek


Witaj w kolejnym numerze biuletynu Wiadomości ERP-view.pl

DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOK: http://www.facebook.com/ERPVIEWPL




Obrazek


DATEV.pl nowym strategicznym partnerem Sage ERP X3

Firma DATEV.pl Sp. z o.o., będąca Złotym Autoryzowanym Partnerem Sage podpisała umowę o współpracy w zakresie sprzedaży i usług dla systemu Sage ERP X3 w sektorze Mid-Market.

Czytaj dalej...



Planowanie i budżetowanie w chmurze Oracle


Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu na rynek aplikacji Oracle Planning and Budgeting Cloud Service ― swojego pierwszego rozwiązania do zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa (enterprise performance management ― EPM) oferowanego w chmurze, wchodzącego w skład oferty Oracle Enterprise Planning Cloud.

Czytaj dalej...


Mobilne aplikacje w UE. 63 mld euro i 5 mln stanowisk do 2018 r

Według najnowszego raportu Komisji Europejskiej (KE), rynek aplikacji mobilnych w krajach Unii Europejskiej do 2018 r. będzie zatrudniać blisko 5 mln osób, a jego przychody sięgną 63 mln euro. Jak wykazują badacze, deweloperzy z UE odpowiadają za 43% globalnych przychodów rynku aplikacji konsumenckich. Eksperci rynku IT podkreślają, że dane KE to powód do optymizmu, nie należy jednak zapominać o wyzwaniach, z którymi będzie musiał się zmierzyć rynek aplikacji w najbliższych latach.

Czytaj dalej...



Design Thinking w projektach HICRON

Wrocławska firma IT, partner SAP Polska, zdecydowała się na wprowadzenie metodyki Design Thinking w procesie projektowania rozwiązań IT dla swoich klientów. Tym samym Hicron udostępnia polskim firmom, stosowaną z powodzeniem na całym świecie, unikalną metodę wdrażania innowacji.

Czytaj dalej...



W grupie Otmuchów SA przyjrzą się kosztom i rentowności

PWC Odra S.A. należąca do grupy giełdowej Otmuchów S.A. wdraża system do zarządzania kosztami i rentownością kontraktów, klientów i produktów: Profit Enigma ABC/M. System powstał na bazie platformy InForum BI Studio oferowanej przez firmę DomData AG.

Czytaj dalej...



Informatyzacja czynności administracyjnych to oszczędność dla całej firmy

Choć w firmach panują coraz bardziej optymistyczne nastroje wynikające ze stabilizującej się sytuacji gospodarczej, jednym z ich priorytetów wciąż pozostaje szukanie oszczędności i optymalizacja działalności operacyjnej. Oba te cele można osiągnąć usprawniając procesy administracyjne, także w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Informatyzacja zadań do tej pory wykonywanych ręcznie i pochłaniających wiele czasu sprawi, że będą one realizowane szybciej i sprawniej, generując niższe koszty w skali całej organizacji.

Czytaj dalej...



Randstad stawia na rozwój pracowników z UNIT4 LMS


Randstad, wiodący dostawca usług HR wybrał UNIT4 Learning Management System jako platformę do zarządzania szkoleniami. Dostęp do nowego systemu uzyska 750 stałych pracowników Randstad.

Czytaj dalej...



System enova napędza PolskiBus.com

enova współpracuje z firmą PolskiBus.com, polskim przewoźnikiem autokarowym, który oferuje ekspresowe połączenia do 20 polskich miast i 5 europejskich lokalizacji. PolskiBus.com korzysta z systemu enova, krakowskiej formy Soneta Sp. z o.o., który zapewnia sprawną obsługę wszystkich procesów kadrowo-płacowych w firmie.

Czytaj dalej…



Ruch w stronę klienta

Finnsoft, partner SAP, zakończył wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management w RUCH S.A. Obecnie obsługa klientów spółki - zarówno telefoniczna, jak i mailowa została w pełni zcentralizowana, co znacznie poprawiło efektywność pracy i jakość obsługi.

Czytaj dalej…



Największe Medyczne Centrum Przetwarzania Danych w Europie Środkowo-Wschodniej

Medyczne bazy danych, usługi telemedyczne oraz platformy e-learningowe to tylko niektóre elementy projektu, w zakresie e zdrowia, realizowanego przez Data Techno Park. Firma Qumak w ramach podpisanej właśnie z wrocławską spółką umowy dostarczy na jego potrzeby infrastrukturę informatyczną i oprogramowanie. Wartość kontaktu to 144,8 mln zł brutto.

Czytaj dalej...





Technologiczne trendy na rynku obsługi klienta w 2014

Poziom obsługi klienta w polskich firmach stopniowo rośnie. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a korzyści takiej strategii są mniejsze, niż w przypadku prowadzenia stałej sprzedaży w grupie lojalnych użytkowników marki. Firmy poszukują nowoczesnych rozwiązań umożliwiających automatyzację procesów obsługi klienta i kontrolę jakości pracy contact center. Pozostaje jednak pytanie, co na tym rynku jest naprawdę innowacyjne? W jakie technologie warto zainwestować bez obawy, że za dwa lub trzy lata staną się przestarzałe?

Czytaj dalej...



System Xerius – nowy wymiar zarządzania sprzedażą

Po wielu zapowiedziach pojawił się na rynku system do zarządzania sprzedażą Xerius. Prace nad projektem trwały 5 lat. System oferuje użytkownikom aż 11 modułów służących do kompleksowej obsługi sprzedaży w firmie.

Czytaj dalej...

Nowoczesne zarządzanie kapitałem ludzkim w Grupie Synthos

Pozyskanie rzetelnej wiedzy o kompetencjach zawodowych pracowników, możliwość ich obiektywnej oceny oraz planowanie działań rozwojowych w oparciu o wyniki to główne zadania, jakie są realizowane w Grupie Kapitałowej Synthos SA w oparciu o system informatyczny. Ten wiodący producent surowców chemicznych w Polsce uruchomił właśnie mHR - zaawansowane rozwiązanie IT, wspomagające zarządzanie kapitałem ludzkim. Dostawcą systemu jest chorzowska spółka BPSC SA.

Czytaj dalej...

Location Intelligence - Business Intelligence z kontekstem przestrzennym w praktyce

Rozwiązania Business Intelligence znacząco wspierają podejmowanie decyzji biznesowych. Pozwalają prezentować dane dotyczące przedsiębiorstwa z wielu perspektyw - w tym przestrzennej, wspierając w ten sposób analizy biznesowe.
Czytaj dalej...

Epicor wzbogaca metodologię wdrożenia Signature

Firma Epicor ogłosiła wprowadzenie ulepszonej metodologii wdrożeń Signature oraz poszerzenie zakresu oferowanych usług. Celem podjętych działań jest oferowanie klientom powtarzalnych, szybszych oraz efektywnych kosztowo wdrożeń systemu planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP).

Czytaj dalej...



Epicor wzbogaca metodologię wdrożenia Signature

Firma Epicor ogłosiła wprowadzenie ulepszonej metodologii wdrożeń Signature oraz poszerzenie zakresu oferowanych usług. Celem podjętych działań jest oferowanie klientom powtarzalnych, szybszych oraz efektywnych kosztowo wdrożeń systemu planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP).

Czytaj dalej...



Ciech Pianki oddaje hosting i administracje systemem ERP w ręce itelligence

Firma Ciech Pianki, należąca do Grupy Chemicznej Ciech - lidera europejskiego rynku chemicznego, podpisała z itelligence umowę na hosting i administrację systemu SAP ERP. Pierwszym etapem współpracy było przeprowadzenie migracji systemu SAP ERP do data center itelligence w Tarnowie Podgórnym, oraz upgrade i konwersja Unicode systemu SAP ERP. itelligence dostarczyło Ciech Pianki nowe licencje SAP EPR oraz usługi SAP Maintenance.
Czytaj dalej...



Comarch Asset Management w TUiR i TUnŻ Warta

Comarch wdrożył w TUnŻ i TUiR Warta rozwiązanie Comarch Asset Management, automatyzujące procesy wyceny funduszy w obu towarzystwach. Wraz z rozwojem ubezpieczyciel potrzebował jednego scentralizowanego systemu dla obsługi funduszy w obu towarzystwach.

Czytaj dalej...



NAJNOWSZE CASE STUDIES:
O tym, jak blaszki obaliły monopol

Wdrożenie systemu klasy workflow nie jest banalnym zadaniem. Każdy to wie. Praca, jaką trzeba podczas takiego procesu wykonać, jest ogromna zarówno dla klienta, jak i dla zespołu projektowego. Dodatkowo zazwyczaj to trwa bardzo długo, nawet przy wydawałoby się tak prostych procesach jak np. obieg wniosku urlopowego. A może dałoby się to zrobić prościej i szybciej?

Czytaj dalej...



NAJNOWSZE ARTYKUŁY:

Rozwój to nie koszty

„Paczka czeka już w Paczkomacie…” – SMS tej treści zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Po pierwsze, jestem informowana o dostarczeniu przesyłki pod wskazany przeze mnie adres i wiem, że już na mnie czeka. Po drugie, to ja zdecyduję, kiedy ją odbiorę. I po trzecie, nie będę musiała czekać w gigantycznej kolejce na odbiór upragnionej przesyłki – to sprawia, że uśmiech się poszerza. Tak. Każdy, kto choć raz tego doświadczył, wie, co mam na myśli.

Czytaj dalej...



NAJNOWSZE CASE STUDIES:

TARCOPOL z systememe Asseco Softlab SEOD

„Paczka czeka już w Paczkomacie…” – SMS tej treści zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Po pierwsze, jestem informowana o dostarczeniu przesyłki pod wskazany przeze mnie adres i wiem, że już na mnie czeka. Po drugie, to ja zdecyduję, kiedy ją odbiorę. I po trzecie, nie będę musiała czekać w gigantycznej kolejce na odbiór upragnionej przesyłki – to sprawia, że uśmiech się poszerza. Tak. Każdy, kto choć raz tego doświadczył, wie, co mam na myśli.

Czytaj dalej...

NAJNOWSZE CASE STUDIES:

Jak przyspieszyć rozwój firmy i uniknąć efektu „klęski urodzaju”?

Prowadząc biznes każdy przedsiębiorca pragnie odnieść sukces. Sprzedawać więcej, produkować szybciej, wyprzedzać konkurencję. Czy rozwój firmy może spędzać sen z powiek? Okazuje się, że tak.

Czytaj dalej...

NAJBLIŻSZE KONFERENCJE:

SPRAWDŹ


Obrazek