Aleksandra Romanowska

Aleksandra Romanowska People Advisor (HR),
Accenture

Temat: IT Help Desk Specialist (Customer Service Specialist)

Dla naszego klienta ? jednej z największych firm konsultingowych na świecie, informatycznych i outsourcingowych, poszukujemy obecnie kandydatów do pracy w Katowicach na stanowisku

Customer Service Specialist

Zadania:
- obsługa klientów w ramach drugiej linii wsparcia technicznego
- rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez pracowników pierwszej linii wsparcia technicznego
- raportowanie incydentów i ustalanie ich priorytetów
- wykorzystanie wiedzy biznesowej i technicznej w celu utrzymania wysokiej jakości usług

Wymagania:
- minimum dobra znajomość języka angielskiego oraz biegła znajomość jednego z wymienionych języków obcych:
? francuski
? niemiecki
? włoski
? hiszpański
- poszukujemy także osób z wyłącznie biegłą znajomością języka angielskiego
- co najmniej półroczne doświadczenie w pracy w pierwszej lub drugiej linii wsparcia technicznego
- dobra znajomość: Windows 2000 Server, Windows XP, Active Directory, MS Office
- umiejętność pracy zespołowej i pracy pod presją czasu

Zainteresowane osoby prosze o wysylanie CV na adres a.romanowska@dkgroup.pl