Temat: Czy marketing mobilny w grupie docelowej 50+ ma według...
Obserwując "moją rodzinną grupę docelową 50+ wraz z ich znajomymi" organoleptycznie mogę stwierdzić, że marketing mobilny kierowany do nich to strata pieniędzy.
To pokolenie traktuje telefon GSM tak jak każde inne przydatne narzędzie typu młotek czy łyżeczka do kawy. Używają wyłącznie wówczas, gdy potrzebują lub ktoś im je poda.
A tak na poważnie to usługa SMS doprawia ich do szału i uważają, że ludzie którzy wysyłają krótkie wiadomości zamiast zadzwonić są "nienormalni" lub im się nudzi.
Poza tym z uwagi na to iż, w wieku 50+ rozpoczynają się problemy ze słuchem to sygnał otrzymania SMS'a często jest ignorowany. A pojawienie się malutkiej ikonki na wyświetlaczu ich telefonów najczęściej nie jest zauważany.
Skutecznym narzędziem jest jedynie bezpośredni kontakt telefoniczny, gdzie żywy człowiek zapyta, poleci lub rozwieje wątpliwości.