konto usunięte

Temat: SZUKAM PRACY/NOWYCH WYZWAŃ - WARSZAWA -...

PODSUMOWANIE ZAWODOWE:

Doświadczenie: Konsultant ds. klientów biznesowych/indywidualnych, Szkoleniowiec (szkolenia produktowe, retreningi, coachingi), Rekrutacja, Supervisor (akcje przychodzące/wychodzące) - W największym/najlepszym Call Center w Polsce!

Cele: Szukam nowych możliwości rozwoju - jako konsultant osiągnąłem już wszystko, chce się po prostu rozwijać!!!:) Zależy mi na też na tym aby mieć możliwość związania się z firma na długie lata . Interesuje mnie praca w branży call center/administracja/telekomunikacja - gdzie mógłbym wykorzystać swoje doświadczenie i móc dalej się rozwijać.
P.S Jestem osoba dyspozycyjną

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

Firma: Największy operator komórkowy w Polsce (od 2008 - obecnie)

Stanowisko:Departament Obsługi Klienta, Obowiązki:

-Zapewnienie fachowej i profesjonalnej obsługi Klientów Biznesowych/Indywidualnych (doradca klienta/opiekun klienta)
-Pomoc klientom w korzystaniu z oferowanych przez firmę usług i produktów

Firma: Największe/Najlepsze Call Center w Polsce - Polskie Centrum Marketingowe (od 2005 do 2008)

Stanowisko:Konsultant, Szkoleniowiec, Supervisor
Obowiązki:Konsultant ds. klientów biznesowych/indywidualnych - rozmowy przychodzące/wychodzące.
Supervisor - szkolenia produktowe, retreningi, coachingi dla konsultantów, odpowiedzialność za dbanie o wysoką jakość obsługi klientów oraz efektywnośćMichał G. edytował(a) ten post dnia 01.06.09 o godzinie 09:58