Tomasz G.

Tomasz G. Social Media
Influencer

Katarzyna Olejniczak

Katarzyna Olejniczak "Kto pokonuje innego
człowieka - jest
silny. Lecz, kto
po...

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Chciałabym Państwu zaproponować ciekawe rozwiązanie które stanowi alternatywę dla usług kurierskich i poczty polskiej.

InPost Paczkomaty 24/7

PACZKOMATY 24/7 to innowacyjna usługa na Polskim rynku, stanowi ona alternatywę dla klasycznych usług pocztowych czy kurierskich. Jest to usługa która pozwala na szybką i łatwą wysyłkę oraz gwarantowane dostarczenie paczki w ciągu dwóch dni od nadania (96% naszych przesyłek trafia do adresata następnego dnia), przy zachowaniu niskiej ceny. Jest to idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych gdzie czas dostarczenia paczek ma istotne znaczenie w budowaniu relacji z klientem.
Lokalizacje
Paczkomaty 24/7 znajdują się tylko w lokalizacjach, które gwarantują dostęp odbiorcom 24h, przy zachowaniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa. Dzięki umieszczeniu maszyn w miejscach będących pod stałym nadzorem kamer i monitoringu ochrony mamy pewność, że przesyłki Klientów są całkowicie bezpieczne. W pierwszej fazie projektu Paczkomaty 24/7 rozmieszczone są na stacjach benzynowych (m.in. sieci LOTOS, LUKOIL, PKN ORLEN i STATOIL oraz innych mniejszych nie-sieciowych stacjach) oraz całodobowych parkingach strzeżonych.

Obecnie InPost dysponuje siecią 260 Paczkomatów 24/7 w 39 miastach w Polsce (stan na 31.12.09). Docelowo usługa będzie możliwa w 800 Paczkomatach 24/7.
Czas od momentu nadania paczki w oddziale InPost lub od momentu odbioru przez kuriera do dostarczenia przesyłki do Paczkomatu 24/7 wynosi do 2 dni roboczych. Wyniki za wrzesień 2009 wskazują, że aż 96,9% e-przesyłek trafia do Paczkomatów 24/7 następnego dnia po nadaniu (D+1) przy deklarowanym czasie doręczeń D+2.
Gdy przesyłka dotrze do Paczkomatu 24/7, Klient zostanie o tym powiadomiony SMS-em i e-mailem i będzie mógł odebrać paczkę w ciągu 3 dni, o dowolnej porze.
Jeśli Klient w ciągu 3 dni nie odbierze przesyłki, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod który będzie dostarczona paczka, Klient zostanie poinformowany drogą sms-ową i e-mail-ową. Następnie w przypadku nieodebrania jej osobiście przez adresata w ciągu 14 dni od momentu doręczenia przesyłki do Paczkomatu 24/7, InPost zwraca przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki.
Jest również możliwość zamówienia kuriera, który odbierze przesyłki z Twojego e-sklepu. Konieczne jest wcześniejsze podpisanie Umowy o współpracę z InPost oraz ustalenie szczegółów odbioru przesyłek. Odbiór paczek przez kuriera InPost odbywa się w granicach administracyjnych miasta.

Pozdrawiam:
Katarzyna Olejniczak
Doradca klienta E-commerce
mobile: 519-052-432
e-mail: kolejniczak@inpost.pl
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Ogłoszenia

Jak Prowadzić i Rozwijać Biznes?

Zapraszam na nowy, darmowy kurs internetowy autorstwa Briana Tracy – światowej klasy lidera w dziedzinie biznesu.

Fakty:
=> 15 lekcji prosto na Twojego maila, rozplanowanych na 15 tygodni
=> wygodny format PDF, łatwy do druku
=> Najlepsze, sprawdzone strategie budowania i rozwoju biznesu, opracowane przez samego Briana Tracy
=> brak zobowiązań, kurs zupełnie darmowy

Zapisz się już teraz!
http://briantracy.pl/2008/?c=1,kurs-biznesu

Przykładowe tematy:
=> Jak stworzyć wysoko dochodową firmę?
=> Czym jest misja firmy i jak może Ci pomóc?
=> Dlaczego sukces zależy od tego, czy potrafisz określić swoją działalność?
=> Jak określić swojego idealnego klienta?
=> Jak wzmocnić swoją przewagę konkurencyjną?
=> Skup się na głównych obszarach przynoszących największe zyski
=> Sprzedaż i marketing jako podstawa biznesu
=> Co jest najważniejsze w rekrutacji nowych ludzi?

Zapisz się teraz, aby otrzymać pierwszą lekcję!
http://briantracy.pl/2008/?c=1,kurs-biznesu

Pozdrawiam,
Marcin Kijak & BTI Team
Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: Ogłoszenia

INVISIO Architecture of Vision specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Zapewniamy kompleksowe usługi w zakresie promocji i reklamy w internecie.

Nasz zespół to wysoko wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści, posiadający doskonałą wiedzę w zakresie pozycjonowania stron oraz planowania i prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w sieci. Dzięki przyjętym standardom oraz wieloletniemu doświadczeniu możemy sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.

Do tej pory zaufali nam m.in.: Alumast S.A., Franc Gardiner Sp. z o.o., Piogia Decorativa Sp. z o.o., Ursyn Car Sp. z o.o., mailPro, 8a.pl, Centrum Handlu Hurtowego OBROKI, CLIP Sp. z o.o., PERS Sp. z o.o., Agencja Interaktywna Positive Power Sp. z o. o. oraz wiele innych, równie wymagających firm.

Więcej informacji na:

http://invisio.pl
http://facebook.com/invisiopl

Zapraszamy do kontaktu pod adresem: info@invisio.pl
Mirosław Ż.

Mirosław Ż. Integrator rozwoju
osobistego,
kreatywny konsultant
ds. p...

Temat: Ogłoszenia

Wyznaję zasadę " Przez dobry wirtual do lepszego realu" ! Wierzę w to i ... poszukuję partnerów, wspólników, współpracowników ...
do poprowadzenia http://minnesota.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam
Dziś mam do zaoferowania państwu niezły sposób na oszczędności
można zaoszczędzić nawet 60% na przesyłkach
Jest to bardzo proste
należy kliknąć na poniższy link

KurJerzy.pl

a koszt twoich wysyłek spadnie nawet o 60%

Co najważniejsze BEZ UMOWY czyli BEZ ZOBOWIĄZAŃ !!!

wystarczy założyć konto na KurJerzy.pl i zacząć oszczędzać
poświęć rejestracji i zapoznaniu się z opcjami KurJerzy.pl 5min a zaoszczędzisz sporo pieniędzy i czasu

KurJerzy.pl współpracują z UPS DHL i OPEK

Naprawdę warto !!!

Zapraszam do grupy http://www.goldenline.pl/grupa/kurjerzy-pl

ps Sam mam sklep internetowy i korzystam z KurJerzy.pl dlatego szczerze go polecam

pozdrawiam
Daniel Cudziło


Obrazek
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Ogłoszenia

Sztuka Komunikacji z Brianem Tracy


Obrazek


Czy wiesz, jak skutecznie się komunikować?

=> Jakie czynniki są kluczowe w procesie komunikacji?
=> Co zrobić, aby wzbudzić zaufanie w rozmówcy?
=> Jak skutecznie negocjować z ludźmi?
=> Jak zadawać odpowiednie pytania?
=> Jak budować relacje?
Odpowiedzi na te i inne pytania, poznasz w
darmowym kursie internetowym Briana Tracy
, dostępnym na stronie:

http://briantracy.pl/site/sztuka-komunikacji/

Zapisz się już teraz i stań się mistrzem komunikacji!
Marta S.

Marta S. psycholog, socjolog

Temat: Ogłoszenia

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szkoleniu "Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem".

Obrazek

Cel i opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu prezentację wiedzy i praktycznych wskazówek z zakresu wykorzystania social media w budowaniu i realizacji efektywnych projektów komunikacyjnych wpływających na jakość dialogu firm z konsumentami, pracownikami. Firmy farmaceutyczne w głównym stopniu kształtują swoją pozycję na rynku poprzez wykorzystanie tradycyjnych działań marketingowych. Ewolucja nowych technologii, dostępność narzędzi wirtualnych umożliwia prowadzenie działań komunikacyjnych przy użyciu nowych kanałów informacyjnych. Szkolenie ma na celu przedstawienie social media, jako możliwości do prowadzenia skutecznego dialogi z odbiorcami.

Zakres tematyczny:
Marketing internetowy - tradycja czy nowoczesność?
Marketing internetowy w kontekście prowadzenia działań komunikacyjnych;
Różnica w wykorzystaniu nośników informacji w przeszłości i obecnie.
• Czym są social media i jak je wykorzystać w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej?
• Różnice pomiędzy mass media a social media.
• Monitorowanie rozmów klientów i wyciąganie wniosków.
• Narzędzia social media, a skuteczność komunikacji.
• Wykorzystanie narzędzi social media do budowania wizerunku firmy.
• Social media - źródło kryzysu w firmie.
• Jak prawo odnosi się do działań prowadzonych w internecie przez instytucje państwowe w obszarze zdrowia publicznego i firmy budujące sektor farmaceutyczny?

Prelegenci:

Obrazek
Iwona Kubicz - Associate, Head of Strategy&Development Department
Członek International Public Relations Association i juror w konkursie IPRA Golden World Awards w kategorii komunikacja w kryzysie i Public Affairs and Lobbing. Specjalizuje się w projektach z zakresu Corporate PR i zarządzania kryzysowego. Nadzorowała procesy komunikacyjne poprzedzające prywatyzację spółek z sektora energetycznego m.in. Energa. W On Board PR koordynowała projekty realizowane dla firm takich jak: TEVA, Zentiva, Adamed, Europalnt oraz projektów wspierających rozwój R&D w Polsce m.in. dla Polskiej Platformy Technologicznej Innowacyjnej Medycyny. Swoje doświadczenie w On Board zdobywała prowadząc projekty z wielu obszarów komunikacji od audytów komunikacyjnych i Internal PR po kampanie public relations i zarządzanie komunikacją w kryzysie dla m.in. takich firm jak: markety OBI, HBO, Hallmark Channel. Jest autorką licznych publikacji na łamach pism marketingowych oraz wydawnictw akademickich. Pracowała w działach PR takich firm, jak: TUiR Warta S.A., VIVA Art Music. Poza pracą w On Board PR prowadziła zajęcia w Instytucie Dziennikarstwa UW na specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations. Doktorantka w Zakładzie Komunikacji Społecznej i Public Relations Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia z zakresu organizacji i zarządzania oraz studia dziennikarskie na UW.

Obrazek
Ewa Marczyk-Chłopecka - Head of Department, Pharmaceuticals, Biotechnology and Medical Market
Zarządza działem obsługującym klientów z sektora farmaceutycznego. Jest Absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Public Relations i Media Marketing oraz London School of Public Relations, obecnie studiuje Zarządzanie Projektami na SGH. Z branżą public relations związana jest od ponad 5 lat. Specjalizuje się w projektach z dziedziny Healthcare oraz FMCG. Obecnie koordynuje realizację projektów PR dla firmy farmaceutycznej: Zentiva, Adamed i Fresenius Kabi Polska. Realizowała strategie komunikacyjne dla takich Klientów, jak: Teva, OPDF, Europlant PhytoPharm, Blau Farma i UCB Pharma oraz Unilever (marka Flora), Grupa Żywiec (marka Żywiec). We współpracy z towarzystwami medycznymi i lekarskimi prowadziła następujące projekty w obszarze Healthcare: Polskie Towarzystwo Psychiatryczne - Ogólnopolski Program Zmiany Postaw Wobec Psychiatrii "Odnaleźć siebie", Polskie Towarzystwo Kardiologiczne - "Serce na nowo", Polskie Towarzystwo Epileptologiczne - "Pomagaj bez obaw", Klinika Zaburzeń Snu "Dobrze śpij - aktywnie żyj", Unia Farmaceutów - Właścicieli Aptek - "Bezpieczne stosowanie leków". Realizowane przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane, w tym m.in.: IPRA Golden World Award w kat. Public Affairs oraz w kat. Healthcare, Magellan Award w kat. Corporate/Organizational Communication.

Obrazek
dr Jacek Wędrowski - Partner, Szef zespołu "life science", Radca Prawny
Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Bird & Bird pełnił funkcję Corporate International Counsel w RJR/JTInternational (Genewa) i Baxter AG (Zurych). Był doradcą prawnym międzynarodowych transakcji o zasięgu globalnym zawieranych poza Polską, w tym m.in. w USA, Szwajcarii, Holandii, Wielkiej Brytanii i Japonii. Jacek Wędrowski wykładał na University of California w Los Angeles; wykłada na studiach MBA w Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka w Warszawie. Publikował artykuły w periodykach: Studia Północnoamerykańskie PAN i Ruch Ekonomiczny, Prawniczy i Socjologiczny. Jest autorem książek o prawie międzynarodowym, które ukazały się nakładem wydawnictwa PAN, PWN i Ossolineum. Główne specjalizacje Jacka Wędrowskiego obejmują: prawo farmaceutyczne i medyczne, korporacyjne, energetyczne, fuzji i przejęć oraz kontraktowe. Włada biegle językiem polskim, angielskim, duńskim i rosyjskim, zna francuski i niemiecki.

Cena: 1 390 zł brutto

Termin i miejsce najbliższego szkolenia:
4 października 2010 – Warszawa, Hotel InterContinental, ul. Emilii Plater 49

Koordynator Projektu:
Emilia Jasiak
tel. 32 258 15 90 w.76
tel. kom. 510 280 615
email: e.jasiak@ckl.pl

Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu

Organizator:

Obrazek


Partnerzy merytoryczni:

Obrazek


Obrazek


Partnerzy medialni:

Obrazek


Obrazek


Pozdrawiam serdecznie mając nadzieję, że temat będzie dla Państwa interesujący,
Marta Suska-Jach
specjalista ds. szkoleń
Centrum Kreowania Liderów S.A.
Marta Paziewska

Marta Paziewska
www.zarzadzanieklien
tem.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Baldassari – Obuwie z Klasą

Bezpośredni dystrybutor skórzanego obuwia

Zapraszamy na naszą stronę:

http://www.baldassari.pl

W ofercie promocje, zupełnie nowa kolekcja jesień-zima dla Pań oraz buty wizytowe dla Panów

Kontakt:
515-433-711
517-717-431
512-303-444
biuro@baldassari.pl

Skórzane buty, naturalne wykończenia, naturalna cena ! ! !
Kasia Maciałek

Kasia Maciałek Idź przez życie
tak,aby ślady Twoich
stóp przetrwały Cię

Temat: Ogłoszenia

Marketing Internetowy w Praktyce!


Obrazek


Czy wiesz:

=> Jak zarabiać w sieci?
=> Jak zwiększyć dochody ze sprzedaży on-line?
=> Jak budować bazy adresowe i prowadzić kampanie marketingowe?

Na te i na inne pytania dowiesz znajdziesz odpowiedzi na darmowym kursie marketingu internetowego! Zapisz się teraz:
http://praktycznyemarketing.pl/

Nie ważne, czy już masz firmę i chcesz poprawić jej wyniki z handlu w sieci, czy dopiero chcesz ją założyć. Zapisz się na ten kurs, aby krok po kroku dowiedzieć się co robią najlepsi w naszej branży!

http://praktycznyemarketing.pl/Kasia Maciałek edytował(a) ten post dnia 03.11.10 o godzinie 09:55
Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: Ogłoszenia

Jesienna promocja w mailPro!

Wyrwij firmę z jesiennej apatii z pomocą profesjonalnego systemu do masowej wysyłki wiadomości elektronicznych!


Obrazek


Do 31 listopada każdy nowy klient mailPro otrzyma 50% zniżkę na utrzymanie bazy przez 2 miesiące.

Nie czekaj aż opadną liście!

Więcej info na stronie mailPro: Sprawdź!
Małgorzata Podbielska

Małgorzata Podbielska Partner En Casa
Premium Real Estate,
pośrednik w obrocie
...

Temat: Ogłoszenia

Do wszystkich prowadzących sklepy internetowe,

serwis internetowy OpisyProduktow.pl oferuje wszystkim sklepom internetowym (obecnie w branży FMCG) bazę bezpłatnych opisów oraz zdjęć z prawami autorskimi. Każdy eSklep ma możliwość pobierania, inspirowania się oraz kopiowania wszystkich danym o produktach.

Poza bazą serwis oferuje również Katalog eSklepów, którego celem jest zarówno poprawa pozycjonowania jak i promocja wśród eShopperów.

Każdego zainteresowanego rynkiem eCommerce zachęcam do odwiedziń Centrum Wiedzy, gdzie znaleźć możecie bardzo wartościowe informacje o prowadzeniu eBiznesu oraz sposobach wzrostu obrotów.

Pozdrawiam
Małgorzata Podbielska
Zespół OpisyProduktow.pl
Natalia Drela

Natalia Drela Innovation
Specialist

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam firmy świadczące usługi doradcze w zakresie pozyskiwania środków unijnych do skorzystania z oferty portalu Doradca-UE.pl.

Główną usługę, oferowaną przez portal, stanowi internetowe pośrednictwo w kontaktach między osobami zainteresowanymi pozyskaniem dofinansowania a firmami doradczymi.

Dzięki innowacyjnej wyszukiwarce funduszy unijnych użytkownik może sformułować zapytanie dotyczące dostępnych dotacji unijnych, które jest następnie przekazywane poprzez e-usługę do zalogowanych na portalu firm doradczych.

Szczegóły w zakładce OFERTA na stronie http://www.doradca-ue.pl.

Zapraszam!
Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: Ogłoszenia

Jesienią zwiększ swoją widoczność w sieci!

Pozycjonowanie stron (z ang. Search engine optimization - SEO) to zespół działań, mających na celu umieszczenie strony internetowej na wysokich pozycjach w wynikach najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych (Google,
Onet.pl oraz Wp.pl). Jest jedną z najbardziej skutecznych metod promocji firmy w internecie.

Skorzystaj z wiedzy i umiejętności specjalistów INVISIO Architecture of Vision i wspinaj się razem z nami na najwyższe pozycje!


Do 30 listopada każdy nowy Klient INVISIO otrzyma miesiąc pozycjonowania GRATIS!

* Bądź widoczny w sieci
* Zwiększ dochody
* Konkuruj z liderami rynku
* Minimalizuj koszty

A wszystko to dzięki pomocy profesjonalnego, wykwalifikowanego zespołu INVISIO!

NIE CZEKAJ!
Skontaktuj się z nami pod nr tel.: +48 (32) 231 05 41 lub mailowo: info@invisio.pl. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania!

http://invisio.pl
Małgorzata Podbielska

Małgorzata Podbielska Partner En Casa
Premium Real Estate,
pośrednik w obrocie
...

Temat: Ogłoszenia

witam serdecznie,

jeśli jesteś związany z eCommerce i masz do zaoferowania swoją usługę czy produkt lub jesteś osobą, która poszukuje specjalisty od IT to zachęcam do sprawdzenia nowego serwisu, który koncentruje się na rynku eCommerce i stworzył m.in. możliwość dodawania bezpłatnie ogłoszeń związanych z rynkiem eCommerce!

OpisyProduktow.pl/ogłoszenia

Celem "tablicy ogłoszeń" jest możliwość komunikacji rynku eCommerce ze sobą!!! Będziemy się starać, aby inne ogłoszenia (nie związane z branżą) nie pojawiały się na stronie.

Każdy po wcześniejszej bezpłatnej rejestracji ma możliwość dodania swojego ogłoszenia.

pozdrawiam
Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: Ogłoszenia

Gdzie Twoi Klienci kupują prezenty gwiazdkowe?

Już dziś zadbaj, by zrobili to właśnie u Ciebie! Zwiększ widoczność swoich produktów w sieci dzięki kampanii linków sponsorowanych!

Linki sponsorowane to:

- szybkie dotarcie do internautów szukających prezentów gwiazdkowych
- zwiększenie sprzedaży w czasie świąt
- mierzalne wyniki, które pozwolą poznać zwyczaje zakupowe Twoich Klientów
- szansa na wyróżnienie się wśród bożonarodzeniowych ofert konkurencji

dowiedz się więcej >>

Wyprzedź konkurencję! Zadbaj, by to właśnie TWÓJ produkt znalazł się pod choinką!

Skontaktuj się z nami! Nasz konsultant wyjaśni wszystkie szczegóły i przygotuje dopasowaną do indywidualnych potrzeb ofertę.

INVISIO - Architecture of Vision
info@invisio.pl
tel. +48 (32) 231 05 41
http://invisio.pl
Ewa Zamińska

Ewa Zamińska
www.DoradztwoBizneso
we.com

Temat: Ogłoszenia

udostępnię konto na nk_pl

lub

pomogę w pozyskaniu dowolnej liczby znajomych (lub opcje po 1000 osób)

zapraszamEwa Zamińska edytował(a) ten post dnia 18.11.10 o godzinie 12:29
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Jak zwiększyć sprzedaż dzięki prostym technikom?
Dlaczego tylko 10% sprzedawców zarabia poważne pieniądze?
Jakie techniki sprawdzają się najlepiej w sprzedaży?


Na te i na wiele innych pytań odpowie Tobie sam Brian Tracy, światowej klasy ekspert sprzedaży, autor ponad 50 książek i 360 programów szkoleniowych!

Zapisz się już teraz na to wyjątkowe seminarium OnLine!
Seminarium Briana Tracy OnLine

Za jedyne 97 zł będziesz uczestniczyć NA ŻYWO w wykładzie Briana Tracy, tłumaczonym na język polski!

Siedząc wygodnie w najlepszym dla Ciebie miejscu, możesz wziąć udział w tym prestiżowym wydarzeniu za grosze, aby poznać najlepsze strategie i techniki wybitnych sprzedawców!

Kliknij w ten link i zapisz się już teraz!
Seminarium Briana Tracy OnLine
Rachela D.

Rachela D. Sursum corda!

Temat: Ogłoszenia

52-minutowe Nagranie Hipnotyczne i 63 zł - dla Ciebie!

Dla osób zainteresowanych Hipnozą, mam dziś 52 minutowe nagranie hipnotyczne całkowicie za darmo!
http://www.dobranoc.mtraining.pl

A jeżeli chcesz nauczyć się korzystać z Prawa Przyciągania, mam dla Ciebie 63 zł zniżki na szkolenie:
"Myślisz Mówisz Masz" <- Wystarczy kliknąć w ten link, zniżka zostanie przyznana automatycznie!

Pozdrawiam
Rachela Dylik
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


E-MARKETING – BUDOWANIE WIZERUNKU W SIECI
9-10 grudnia 2010 r., godz.: 8:00-16:00, Warszawa



Internet jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w marketingu i to nie tylko w przypadku, kiedy planujemy zwiększyć sprzedaż. Jeśli firmy nie ma w Internecie to nie istnieje!

Co, jednak możemy zrobić, kiedy nie stać nas na wysokobudżetowe kampanie w sieci? Czy samodzielnie jesteśmy w stanie prowadzić efektywne działania e-marketingowe? Udowodnimy Państwu, że jest to możliwe, jeśli posługujemy się odpowiednimi narzędziami i wiemy co w Internecie jest skuteczne, a które działania to strata czasu.

PO TYM SZKOLENIU BĘDZIESZ WIEDZIAŁ:
• jak budować reputację własnej marki w sieci
• jak stworzyć prywatny profesjonalny wizerunek w Internecie
• z których portali warto korzystać, a których lepiej unikać podczas kampanii marketingowej
• jak stworzyć strategię marketingowo – sprzedażową uwzględniającą potrzeby firmy


PROGRAM SZKOLENIA:
Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:

Dzień 1 - „Ja w Internecie”

Cel: Uświadomienie sobie ważności wizerunku w internecie. Poznanie wszystkich elementów, które mają na niego wpływ. Stworzenie profesjonalnego wizerunku.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Po co Ci wizerunek w internecie?
Jak wpływa wizerunek na sferę biznesową?
Jakie są wady i zalety?
Na co warto uważać?
Co z moją prywatnością?
Czy istnieją narzędzia do budowania wizerunku? Jakich (nie) warto używać?


Popołudnie: Część praktyczna – praca z laptopami w Internecie (na każde 8 – 10 uczestników jeden trener wspierający)

Jak stworzyć profesjonalny, idealny wizerunek w internecie?
Które portale (nie) warto wykorzystać?
Praktyczne tworzenie na żywo najlepszego możliwego profilu na przykładzie jednego z uczestników (konkurs przed).
Alternatywnie: co mogę w istniejącym profilu poprawić?
Sesja: Q&A (Pytania uczestników)


Dzień 2 „Firma w Internecie”

Cel: Zbudowanie strategii marketingowo-sprzedażowej pod własne potrzeby. Zdobycie niezbędnej wiedzy do efektywnej komunikacji z grafikami i programistami.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Jak powinna wyglądać strona internetowa?
Jakie elementy są ważne?
Tworząc strategię marketingową, na czym rzeczywiście warto się skupić?
Jak powinna być napisana treść sprzedażowa w internecie?
Z których narzędzi (nie) warto korzystać?

Popołudnie: Część praktyczna – praca z „print screenami” własnych stron internetowych. Alternatywnie: wymyślić sobie stronę jako przykład

Analiza własnej strony internetowej na podstawie strony uczestnika, który się zgłosił jako ochotnik przy rejestracji i wygrał
Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej pod własne potrzeby
Sesja: Q&A


Ważna informacja: to nie są zajęcia informatyczne, ani jak w Wordpress zbudować stronę.


TRENER:
Sandra Bichl

Posiada unikatowy zestaw umiejętności i doświadczenia. Od siedmiu lat działa w międzynarodowym środowisku (pracowała w 7 krajach, w tym: Ameryka Łacińska & Europa Środkowa i Wschodnia), specjalizuje się w szkoleniach, consultingu i coachingu.
Swoim Klientom pomaga tworzyć strategię sprzedażowo – marketingową jak najbardziej przystającą do ich potrzeb i profilu działalności. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze technologie. Prowadziła projekty dla firma takich jak: Hudson Legal Recruitment najpierw na Węgrzech, a potem w Polsce, IXP.net w Ekwadorze oraz wielu przedsiębiorstw e-commerce. Sandra jest poliglotką, posiada także ponadprzeciętne zdolności analityczne – członek Mensa Polska.


KOSZT:

Standardowy koszt uczestnictwa w szkoleniu : 1960 zł brutto

Koszt szkolenia objęty promocją cenową: „BON SZKOLENIOWY”
–981 PLN – szkolenie dwudniowe

(980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugi dzień szkoleniowy )

(cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem)


KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel.: 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.pl

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do