konto usunięte

Temat: Zasady obowiązujące na grupie

Aby nie było wątpliwości zamieszczam poniżej zasady zdefiniowane przez mojego poprzednika.
Mam nadzieję, że rozwieje to wszelkie niejasności co do zachowania uczestników względem pozostałych.

Uczestnikiem grupy może być każda osoba posiadająca profil zgodny z regulaminem GL.

1. Grupa jest miejscem dla wszystkich działających lub związanych z Desktop Publishing (DTP) i poligrafią.

2. Osoby, które po wejściu do grupy zmienią lub usuną obowiązkowe dane, zostaną z grupy usunięte bez ostrzeżenia.

3. Podstawową zasadą jest szanowanie innych uczestników grupy - wszelkie wycieczki osobiste skutkować będą uśnięciem z grupy bez ostrzeżenia.

4. Zanim napiszesz - sprawdź czy nie istnieje przyklejony temat, który jest miejscem dla Twojej wypowiedzi.

5. Następnie sprawdź czy nie został już założony wątek o tej samej tematyce. Nie chcemy powielania wątków.

6. Odpowiednio zatytułuj wątek. Ułatwi to wszystkim życie.

7. Offtopy zaśmiecające istniejące wątek będą usuwane bez ostrzeżenia. Notoryczni autorzy offtopów będą usuwani z grupy.

8. Grupa NIE SŁUŻY do załatwiania prywatnych porachunków między firmami czy osobami prywatnymi. Tego typu posty będą usuwane bez ostrzeżenia.

9. Grupa NIE SŁUŻY do REKLAMOWANIA czego popadnie (włącznie z innymi grupami) - do tego służy oddzielny wątek. Reklamy nie znajdujące się tam będą kasowane bez ostrzeżenia.

10. Osoby umieszczające notorycznie reklamy poza oznaczonym wątkiem będą usuwane z grupy.