Temat: HP F4180 - problem
Ostatnio serwis HP przysłał mi instrukcję:
'[...] W tej sytuacji proszę o wykonanie poniższych czynności:
1. Proszę odłączyć urządzenie od komputera.
Usunąć sterownik drukarki i wszelkie oprogramowanie HP. W tym celu należy wejść Menu Start / Panel Sterowania / Dodaj lub Usuń Programy. Tutaj proszę odinstalować całe oprogramowanie mające w nazwie HP.
2. Proszę wejść w Panel sterowania / System. W zakładce Ogólne powinna być informacja na temat Service Packa. Jeżeli takiej nie ma, to warto, aby Pan ściągnął i zainstalował paczkę aktualizacji Service Pack przynajmniej w wersji 2 dostępnej na stronie:
http://microsoft.com.
3. Proszę sprawdzić w Dodaj lub usuń programy, czy zainstalowane jest oprogramowanie Microsoft .NET Framework, Windows Installer oraz Adobe Flash Player. Jeśli nie posiada Pan tych programów to proszę o pobranie plików ze stron:
Windows Installer 4.5
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?family...
Microsoft .Net Framework 3.5
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?family...
Adobe Flash Player
http://kb2.adobe.com/cps/142/tn_14266.html
4. Proszę wejść w menu Start / Panel sterowania / System / zakładka Sprzęt / Menedżer urządzeń. Z listy, która się pojawiła proszę rozwinąć Kontrolery UniwersalnejMagistrali Szeregowej. Jeżeli na liście znajduje się nazwa VIA proszę ściągnąć i zainstalować poniższy sterownik.
http://www.viaarena.com/Driver/VIA_USB2_V270p1-L.zip
W przeciwnym wypadku proszę pobrać aktualizację do odpowiedniego chipsetu płyty głównej ze strony producenta.
5. Potem proszę wyłączyć antywirusa oraz zaporę systemu Windows.
Aby wyłączyć zaporę proszę wejść w Start / Ustawienia / Panel sterowania. Kliknąć dwukrotnie na Zaporę systemu Windows i ustawić opcję na Wyłącz. Po instalacji proszę włączyć ją ponownie w ten sam sposób.
6. Teraz proszę, aby Pan uruchomił instalację pełnego oprogramowania dla urządzenia HP.
Proszę zwrócić uwagę na kabel USB. Powinien być on nie dłuższy niż 2,5 metra, najlepiej ekranowany, proszę nie korzystać z przejściówek.
Jednym słowem, sprzedali sprzęt, do którego soft nie był przystosowany do oprogramowania, które było na rynku w czasie debiutu urządzenia :(