konto usunięte

Temat: CRM z raportowaniem przez mobilnych handlowców

Witam wszystkich!

Mam do Was pytanie, które może być również potraktowane jako zapytanie ofertowe.
Poszukuję rozwiązania, które pozwoli mobilnym handlowcom raportowanie wizyt u klientów, a potem szefowi analizowanie tych raportów.
Dodatkowym atutem takiego rozwiązania byłaby integracja (w stopniu podstawowym) z CDN Optima oraz możliwość wykonywania tych raportów w sposób off-line np. za pomocą aplikacji na Androida z możliwością synchronizowania.

Może to być funkcjonalność systemu CRM.
System dla małej firmy do 10 użytkowników, więc budżet też proporcjonalny.

biuro@bluenetwork.pl
Przemysław Lepiarz

Przemysław Lepiarz CEO, Partner,
Futuriti sp. z o.o.

Temat: CRM z raportowaniem przez mobilnych handlowców

Witam,

jeżeli posiada Pan Optimę, to czy przyglądał się Pan Mobilnemu Sprzedawcy?
Pana Partner z pewnością chętnie zademonstruje ten program, a może nawet zorganizuje kilkudniowe testy.

Oprócz Mobilnego sprzedawy polecam też nasz 4Hero CRM, który jest zintegrowany z Optima. Ale wydaje mi się, że w pierwszym kroku powinien Pan zweryfikować MS i dopiero jeżeli on nie spełnia potrzeb to patrzeć dalej.

konto usunięte

Temat: CRM z raportowaniem przez mobilnych handlowców

Problem tylko w tym, że wersja mobilna Optimy nie posiada funkcjonalności raportów z wizyt u klienta. Jest tam funkcjonalność ankiet, ale to wymaga CDN XL. Można zapisać tekstową notatkę ze spotkania z klientem, ale jak potem to analizować.

konto usunięte

Temat: CRM z raportowaniem przez mobilnych handlowców

Czy rozwiązanie 4Hero CRM pozwala na takie rozbudowane raportowanie wizyt u klientów?
Przemysław Lepiarz

Przemysław Lepiarz CEO, Partner,
Futuriti sp. z o.o.

Temat: CRM z raportowaniem przez mobilnych handlowców

Witam,
notatka z MS pojawia się w CRM w OPTIMIE, crm jaki jest w O! każdy wie, ale nie znaczy to, że się nie przyda. Skoro już są dane w bazie O! to można bez problemu je analizować. O! ma bardzo rozbudowane możliwości analiz. Jeżeli Pana partner w tym nie pomaga wystarczajaco, to proszę o kontakt ze mną.

Co do 4Hero to tak, jest taka możliwość, natomiast proszę zwrócić uwagę, że 4Hero nie jest aplikacją instalowaną na tablecie/smartfonie tylko pracującą online. Więc wymaga nonstop połączenia z internetem - czego nie wymaga MS. Każde z tych zastosowań ma swoje wady i zalety.

Jaką sprzedaż Pan prowadzi - branża, rodzaj - bo to prawdopodobnie pozwoli odpowiedzieć na pytanie, czy któreś z tych rozwiązań będzie właściwym, czy trzeba szukać dalej.Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.12.14 o godzinie 12:42
Łukasz Taranta

Łukasz Taranta Head od Sales &
Marketing

Temat: CRM z raportowaniem przez mobilnych handlowców

Panie Adamie,

Od lat wdrażamy tego typu systemy w małych i średnich firmach, dlatego być może zainteresuje Pana nasze narzędzie Synergius CRM, które ma gotowy moduł integracji z Optimą. Budżety raczej nie straszą, a sam Pan może jako admin, definiować różne typy aktywności, które mają raportować handlowcy (jeśli np. macie kilka zupełnie różnych grup produktowych, adresowanych do różnych grup klientów - to być może w stosunku do nich będzie trzeba raportować co innego itd).
Poza tym handlowcy mogą otrzymać wgląd np. w faktury ich klientów wraz z rozliczeniami.

Nie napisał Pan nic o składaniu przez handlowców zamówień, czy wystawianiu ofert - czy wizyty mają jedynie charakter relacyjny?

Jak słusznie zauważył przedmówca - warto zdecydować, czy potrzebuje Pan systemu offline, czy może być system przeglądrkowy zainstalowany wyłącznie na serwerze (w zasadzie to offline i tak spowoduje, że centrala dostanie raport gdy handlowiec połączy się z siecią celem synchronizacji, więc jeśli głównym celem jest raportowanie wizyt, to może ta kwestia nie jest aż tak kluczowa).

Jeśli chciałby Pan szerzej omówić to co robimy dla innych firm i jak integrujemy się z Optimą - proszę kontakt na priv.

Następna dyskusja:

Przez CRM do serca




Wyślij zaproszenie do