Tomasz Nowak

Tomasz Nowak informatyka,
marketing, forex

Temat: CRM dla sklepu internetowego

Jak uważacie, jakie funkcje powinien mieć CRM dla sklepu internetowego?
Czy zadając pytanie inaczej, jak CRM może wesprzeć sklep internetowy?
Taki typowy czyli obsługujący dużo klientów detalicznych.
Czy to ma w ogóle sens?
Coś więcej może dodać niż zaawansowany newsletter?
Kacper Oczkoś

Kacper Oczkoś CIO, Data Scientist,
BI Developer

Temat: CRM dla sklepu internetowego

na pewno się może przydać
można go urzywać do zarządzania promocjami, targetowanymi dla różnego rodzaju odbiorców.

chodzi o to, aby móc na podstawie danych o zakupach wybrać odbiorców najbardziej odpowiadających wymyślonej przez nas promocji i do nich ją skierować.

post - zbadać, jak taka promocja miała wpływ na zmianę wskaźników sprzedaży. po prostu, czy była opłacalna :)
Tomasz Nowak

Tomasz Nowak informatyka,
marketing, forex

Temat: CRM dla sklepu internetowego

Ale jeśli "zaawansowany newsletter" ma segmentację klientów też na podstawie danych o zakupach. I pozwala sprawdzić ile dzięki niemu było transakcji. Czy to bezpośrednio w nim czy za pomocą Google Analytics.

To czy CRM da coś więcej, czy taki system newslettera trzeba nazwać CRM? :-)
Kacper Oczkoś

Kacper Oczkoś CIO, Data Scientist,
BI Developer

Temat: CRM dla sklepu internetowego

jeśli "taki" newsletter ma to w sobie i nie trzeba się posiłkować/sztukować z danymi google analitics, że jest w stanie analizować zmiany sprzedaży i ruch kilku akcji marketingowych jednocześnie i połapać się która miała jaki wpływ, na podstawie adresatów i ich zmian to to już jest CRM :)



Wyślij zaproszenie do