konto usunięte
Temat: Skrypty telemarketingowe
Witam!Kto wg Waszej wiedzy w firmach call center najczęściej zajmuje się pisaniem skryptów telemarketingowych? Jest to osobny dział, komórka w firmie, czy możę trenerzy ?
konto usunięte
konto usunięte
Mateusz
Kurleto
Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku
Kasia
W.
Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych
konto usunięte
Grzegorz
P.
Dyrektor
zarządzający
Mateusz
Kurleto
Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku
Grzegorz Pięciak:Żebyś nie był gołosłowny jestem gotów przygotować automat według przykładowego skryptu. Zajmujemy się wdrożeniami systemów HUS (Human Understanding Systems), które są systemami IVR następnej generacji.
Problem ze skryptami jest najczęściej taki, że osoby je piszące zdają się zupełnie nie rozumieć/nie wiedzieć jak wygląda praca tego kto prowadzi te rozmowy.
Skrypty powinna pisać operacja/pierwsza linia z uwzględnieniem potrzeb wszystkich procesów zlecających.
Wg mnie skrypty - tak, ale jako pomoc bądź ogólny zarys rozmowy, najważniejsze punkty, kolejność zagadnień poruszanych w rozmowie etc. zamiast przymusowego trzymania się schematu bo wtedy równie dobrze automat może dzwonić do klienta.Grzegorz Pięciak edytował(a) ten post dnia 04.01.11 o godzinie 17:36
Wioleta
Kowalska
Przedstawiciel, Remi
S.C.
konto usunięte
Marcin Czechowski:
Witam!
Kto wg Waszej wiedzy w firmach call center najczęściej zajmuje się pisaniem skryptów telemarketingowych? Jest to osobny dział, komórka w firmie, czy możę trenerzy ?
Marzena
S.
Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Ewa P. Menedżer Produktu
Dariusz
Marchewka
Koneser pysznej kawy
telemarketer, Firma
informatyczna, h...
Grzegorz P.:
Problem ze skryptami jest najczęściej taki, że osoby je piszące zdają się zupełnie nie rozumieć/nie wiedzieć jak wygląda praca tego kto prowadzi te rozmowy.
Skrypty powinna pisać operacja/pierwsza linia z uwzględnieniem potrzeb wszystkich procesów zlecających.
Wg mnie skrypty - tak, ale jako pomoc bądź ogólny zarys rozmowy, najważniejsze punkty, kolejność zagadnień poruszanych w rozmowie etc. zamiast przymusowego trzymania się schematu bo wtedy równie dobrze automat może dzwonić do klienta.
Marian
Kostecki
Omnichannel
Evangelist.
MasterPlan
konto usunięte
Marek Przemysław
Gola
Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor
Grzegorz P.:
Wg mnie skrypty - tak, ale jako pomoc bądź ogólny zarys rozmowy, najważniejsze punkty, kolejność zagadnień poruszanych w rozmowie etc. zamiast przymusowego trzymania się schematu bo wtedy równie dobrze automat może dzwonić do klienta.
Sylwia
Przygoda
Koordynator
ds.sprzedaży
Maria Mizensa Kadra Zarządzająca