Maciej Teska

Maciej Teska Specjalista ds.
Marketingu

Temat: Wsparcie sprzedaży za pomocą urządzeń mobilnych


Obrazek

Technologie mobilne odgrywają coraz większą role w procesach mających wpływ na obsługę klienta. Ze względu na ich przydatność dla menadżerów dużo firma stawia na rozwój systemów informatycznych w kierunku udostępniania ich na urządzeniach mobilnych.

Na mocno konkurencyjnym rynku finansowym, klienci usług przede wszystkim cenią sobie szybkość i sprawność działania firmy. Najwięcej zadowolonych klientów pojawia się, gdy szybko otrzymują niezbędne informacje, tyczy się to również decyzji o przyznaniu finansowania. Ważnym elementem jest też pojawienie się błyskawicznej reakcji firmy finansującej, gdy liczy się terminowość podpisania umowy i wydania oczekiwanych dokumentów oraz zachodzi potrzeba wprowadzenia zmian w umowie. Wszystkie te potrzeby wraz z indywidualnym dopasowaniem ofert do każdego Klienta, oferenci mogą zrealizować dzięki wprowadzeniu systemu informatycznego EVO MOBI wspomagającego proces sprzedaży produktów finansowych.

Typowym zastosowaniem systemu jest np. wspieranie procesu akceptacji niestandardowych warunków transakcji i odstępstw od typowej ścieżki, gdy zachodzi potrzeba indywidualizacji oferty pod kątem konkretnego Klienta. W warunkach gdy wymagana jest dodatkowo decyzja menadżera znajdującego się poza siedzibą firmy rozwiązaniem może być dostęp do aplikacji za pomocą telefonu komórkowego.

System opiera się na podejściu zadaniowym znanym z systemów CRM, co oznacza, że każdy z użytkowników otrzymuje dedykowane sobie zadania do wykonania, a wraz z każdym zadaniem komplet informacji niezbędnych do dalszych działań. Dzięki dostępowi do systemu na praktycznie dowolnym urządzeniu mobilnym począwszy od typowego telefonu komórkowego, aż po terminale typu BlackBerry, użytkownicy mają dostęp do aplikacji z każdego miejsca na świecie i o każdej porze dnia, co pozwala na skuteczniejszą kontrolę nad przebiegiem wykonywanych zadań i powoduje zauważalne usprawnienie komunikacji podczas składania ofert oraz w znaczący sposób przyspiesza uzyskanie ostatecznej akceptacji umowy. Aplikacja na urządzenia mobilne powinna w dzisiejszych czasach stanowić alternatywny kanał dostępu do systemu informatycznego.Maciej Teska edytował(a) ten post dnia 01.12.10 o godzinie 12:14
Marek Moskwa

Marek Moskwa Kierownik Projektów
Informatycznych

Temat: Wsparcie sprzedaży za pomocą urządzeń mobilnych

Pozwolę sobie dopisać kilka słów na temat aplikacji, którą w ostatnim czasie wdrażamy u naszych Klientów, którzy zmieniając urządzenia z typowych palmtopów "przesiadają się" na tablety i smartphony z systemem Android.


Obrazek


Hermes Mobil A200 to aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych dostępna na smartphonach oraz tabletach z systemem Android. Jest to niezawodne narzędzie wspierające przedstawiciela pracującego w terenie w jego codziennych obowiązkach. Usprawnienie obiegu dokumentów, dostęp do bieżącej oferty, rejestracja kolejnych kroków wizyty, podsumowanie i raport z wizyty to jedynie kilka z możliwości funkcjonalnych systemu.

Więcej informacji na naszej stronie: Mobilne wsparcie sprzedaży



Wyślij zaproszenie do