Temat: System do digitalizacji dokumnetów
Używałem
Alfresco Community.
- Możliwość przechowywania . dowolnych plików
- Definiowanie rodzajów dokumentów
- Możliwość definiowania pól dodatkowych do opisywania plików
- Podgląd dokumentu
- Przestrzeń użytkownika / Przestrzeń firmowa
- Definiowanie zasad przetwarzania plików / triggerów
- Możliwośc definiowania własnych widoków wyszukiwarki plików
- Możliwość zdefiniowania workflow
- Możliwość definiowania uprawnień do zasobów
Możesz definiować taki przypadek:
1. User A
2. User ma dostęp do katalogu /company_workspace/Skany
3. /company_workspace/Skany ma zdefiniowany trigger który uruchamia workflow "Opisz dokument" i przydziela jako właściciela osobę A
4. User otrzymuje zadanie opiasnia skanu na swoją listę zadań
5. User opisuje dokument i zapisuje. Fakt zakończenia pracy ma zdefiniowany trigger który w zależności od kategorii dokumentu układa plik w repozytorium z odpowienim katalogu i oznacza dokument jako gotowy i pokazuje go w wynikach wyszukiwania
Przy skanowaniu dokumentów i dodawaniu ich ze skanera bezpośrednio do aplikacji jest problem ponieważ nie wiesz jaki user wrzuca pliki. Możesz wtedy zdefiniować różnym userom różne ścieżki w aplikacji i fakt pojawienia się skany w odpowiednim katalogu determinuje opowiedniego użytkownika.
Można też zdefiniować że skany wpadają do jednego worka do którego ma dostęp x użytkowników i zadanie opisania zostaje przydzielone do grupy osób.