Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: "Podejście procesowe w instytucjach administracji...

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu:

"Podejście procesowe w instytucjach administracji publicznej."

Data i miejsce szkolenia: 18-20 lipca 2011r, Warszawa

Dzisiaj nowoczesny urząd to urząd, który świadczy klientom wysokiej jakości obsługę, szybko i skutecznie reaguje na potrzeby klientów, na bieżąco monitoruje oraz zarządza i usprawnia realizowane procesy, dążąc jednocześnie do optymalizacji kosztów i minimalizowania wydatków publicznych.

Odbiorcy szkolenia:
-samorządy terytorialne (urzędy gmin i miast) - wójtowie, burmistrzowie i prezydenci miast
-starostwa powiatowe - starości, kadra kierownicza
-urzędy wojewódzkie -kadra kierownicza UW
-administracja rządowa - ministerstwa - kadra kierownicza, dyrektorzy departamentów
-urzędy skarbowe, izby skarbowe - naczelnicy US i dyrektorzy IS
-ZUS - kadra kierownicza dyrektorzy departamentów
-Regionalne Dyrekcje Ochrony Środowiska - dyrektorzy, kadra kierownicza
-Powiatowe i Wojewódzkie Urzędy Pracy - dyrektorzy urzędów

Cel szkolenia:
-pokazanie od strony praktycznej jak zarządzać procesami w celu podniesienia efektywności i jakości świadczonych usług
-nauka wdrażania zarządzania procesami, tak aby wytworzyć wewnątrz organizacji presję i nastawienie na usprawnianie procesów

Forma szkolenia:
-zajęcia prowadzone są w formie wykładu połączonego z warsztatem
-prezentacje, dyskusje i ćwiczenia

Szkolenie jest zaprojektowane w taki sposób aby prezentować zagadnienia od strony praktycznej, ograniczając do minimum zagadnienia teoretyczne, stanowiące podstawę statystyczną stosowanych metod.

Korzyści jakie będą mieli Państwo z uczestnictwa w takich warsztatach:
Uczestnicy szkolenia poznają nowoczesne metody i narzędzia zarządzania jakością w urzędzie. Na szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu:
-co to jest proces w urzędzie oraz co to jest jakość pracy w urzędzie
-efektywnego zarządzania pracą w urzędzie
-jak zarządzanie jakoscią wpływa na wzrost satysfakcji klientów urzędów
-możliwości mierzenia i bieżącego monitorowania jakości pracy urzędników
-jak można optymalizować i usprawniać pracę w urzędzie oraz efektywnie zarządzać kosztami
-jak można wykorzystywać zarządzanie procesowe do optymalizacji zatrudnienia w urzędzie
-jakie wskaźniki KPI (Key Performance Indicators) można stosować w urzędzie
-możliwości obiektywnego kontrolowania pracy urzędnika i mierzenia efektów jego pracy
-mechanizmów eliminujących popełnianie błędów przez urzędników
-co to jest wydolność procesu , zmienność procesu
-co zrobić, aby procesy w urzędzie były jednorodne i powtarzalne
-jak można skracać czas obsługi klienta

Koszty/promocje:
cena szkolenia: 2 300zł+VAT
Uwaga!!!Przy zgłoszeniu do 20 czerwca cena promocyjna 2 100 zł +VAT

Więcej informacji na temat szkolenia:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/podejscie-pr...

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
tel. 22 392 93 91
dorota.iwanicka@multitrain.pl