Temat: Rozsyłanie spamu - Inis
Witam,
Na wstępnie chciałem przeprosić wszystkich użytkowników Admatika za niedogodności wynikające z dzisiejszego mailingu. Zgodnie z tym co pisze Pan Robert Admatik ma konto w naszym systemie do realizowania mailingu i posiada tam bazę swoich użytkowników. Faktycznie wina leży po naszej stronie. W skutek błędów powstałych podczas wdrożenia naszego dużego modułu reklamowego powstała dziura i dzisiaj podczas wysyłania zapytania do niepotwierdzonych subskrybentów systemu Inis została również zrealizowana wysyłka do części użytkowników Admatika i dwóch jeszcze innych użytkowników systemu, a tym samym kilkudziesięciu adresów e-mail, które nie powinny otrzymać tego maila. W chwili obecnej sprawdzamy jak było to możliwe i gdzie jest problem, który niezwłocznie zostanie usunięty.
Dla wyjaśnienia dodam, że w zamian za korzystanie z naszego systemu właściciele kont darmowych realizują do swojej bazy adresowe przekazany przez nas mailingi reklamowy bądź przechodzą na konto w wersji płatnej jeżeli nie chcą wysłać takiego mailingu ( z różnych względów). Wysyłka reklamowa realizowana jest przez właściciela konta, system automatycznie przygotowuje kreację i bazę. Z tego co wiem to Admatik mając konto darmowe chciał w momencie otrzymania zleconej przez nas reklamy przejść na konto płatne, gdyż wykorzystuje system tylko do korespondencji ze swoimi użytkownikami i nie chce wysyłać reklam. Błąd o którym wspominam powstał w momencie wdrożenia dodatkowych funkcji w systemie i najprawdopodobniej na styku tych dwóch wersji systemu: darmowej i płatnej. System źle zinterpretował konta i adresy należące do wersji darmowej i płatnej i najprawdopodobniej zaciągnął do bazy nie te adresy, które powinien. Krótko mówiąc nasze testy offline nie były wystarczająco dobre i pojawiły się dziury widoczne na żywym organizmie.
Prawdę mówiąc nie mam nic do dodatnia oprócz tego, że cały Zespół Inis przeprasza Admatika i jego użytkowników za zaistniałą sytuację.