konto usunięte

Temat: Kolejny błąd: Brak możliwości poprawnego skonfigurowania...

Witam,

Kolejnym błędem jest brak możliwości ustalenia czasu dostawy
w zależności od tego czy produkt jest dostępny czy nie.

Wydaje się oczywiste iż produkty dostępne mają czas np 24h, a
produkty niedostępne posiadają inny czas dostawy.

Z tego co widzę firmy które użytkują abstore starają sie "upchać"
wszystko w jedno pole co nie dość że jest nieczytelne to jeszcze na karcie produktu tekst zamiast się "zawinąć" wjeżdża pod warstwę z ceną.

Pozdrawiam,
Paweł Kowalski

konto usunięte

Temat: Kolejny błąd: Brak możliwości poprawnego skonfigurowania...

Osobna sprawa że podczas wyświetlenia produktów w formie widoku "pełny" do części produktów informacja o czasie dostawy jest wyświetlona, a do niektórych nie.

Tutaj przykład:
http://annmarie.pl/lelo,c239,pl.html

Pozdrawiam, pk
hipermedia
Paweł Czerwiński

Paweł Czerwiński Szef Wydziału PiAW,
Asseco Business
Solutions S.A.

Temat: Kolejny błąd: Brak możliwości poprawnego skonfigurowania...

Panie Pawle,

z oczywistych względów informacja o czasie dostawy jest wyświetlana tylko przy tych produktach, przy których ten parametr jest określony. Proszę zauważyć, że przy produktach, które podał Pan jako przykład, czas ten nie jest określony (może Pan to sprawdzić i zmienić w Panelu Administracyjnym - w szczegółach produktu, zakładka "Dane produktu" i na samym dole "Przybliżony czas realizacji").

Co do uzależniania czasu dostawy od dostępności produktu - tak jak Panu niedawno pisałem - jest to dla nas cenna sugestia i postaramy się, by w niedługim czasie taka funkcjonalność się pojawiła. Tym niemniej tego typu braki funkcjonalne, jakkolwiek rozumiem, że dla Pana istotne, nie mogą być określane jako błędy. Bardzo proszę o rozróżnianie tych dwóch pojęć w naszej korespondencji.

Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do