konto usunięte

Temat: Czy bylibyscie zainteresowani takowymi szkoleniami???

Witam,

Otoz poltoraroczna, niekonczaca sie epopeja szukania pracownikow na stanowiska: fryzjer/fryzjerka oraz asystent/asystentka fryzjera nasunela mi pomysl zorganizowania szkolen, ktore mialyby na celu przedstawienie osobom chcacym osiagnac we fryzjerstwie wysoki pulap zasady kultury osobistej, obslugi Klienta, umiejetnosci interpersonalnych oraz typowo teoretycznych aspektow koloryzacji.

Moja inicjatywa wynika z faktu, iz bardzo czesto osoby posiadaja umiejetnosci praktyczne, lecz od pierwszego wrazenia zniechecaja do siebie Klienta/Klientke, poprzez na przyklad rozmowe na siedzaco, podczas gdy osoba odwiedzajaca Salon stoi. Takich przykladow moglbym mnozyc i mnozyc i mnozyc...

Natomiast co do teorii koloru to wiem z wlasnych doswiadczen, iz na szkoleniach temat ten traktowany jest po macoszemu, a w wielu - nawet renomowanych i nie najtanszych - salonach odbywa sie to na zasadzie: to co sie nawinie wrzuce do miseczki o moze wyjdzie ok - a pozniej efektem jest np. zielony czy pomaranczowy poblask...
A wystarczyloby poznac elementarne zasady kolorymetrii. Oczywiscie na szkoleniu wiedza teoretyczna zostalaby zilustrowana konkretnymi przykladami.

Bardzo prosze o komentarze tak osoby prowadzace wlasne salony i zatrudniajace ludzi, jak i samych fryzjerow/fryzjerki.

Z powazaniem,
Tomasz Motyka

konto usunięte

Temat: Czy bylibyscie zainteresowani takowymi szkoleniami???

Problem nie bierze się stąd, że firmy sprzedające kosmetyki nie organizują tychże szkoleń z koloryzacji :-( to fryzjerzy nie chcą w nich uczestniczyć, gdyż spore grono właśnie z tej branży uważa, że ich wiedza jest już tak doskonala iż takowych szkoleń nie potrzebują. Natomiast uważam, że rutyna jest największym wrogiem naszego zawodu. Co do kultury osobistej to zgodzę się z Twoją wypowiedzią. Jeszcze wiele nam brakuje do sukcesu w tej dziedzinie. W dalszym ciągu spotykam salony gdzie klient traktowany jest jak intruz. Jest to bardzo przykre bo dzięki Wam klientom osiągamy sukces zawodowy. Gdyż nie możemy mówić o sukcesie w pracy w momencie gdy klienci nie wracają do naszego salonu. Pozdrawiam wszystkich.

Następna dyskusja:

oferta telekomunikacyjna - ...




Wyślij zaproszenie do